Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- girliecathy
- Amerikakenner
Re: Amerikaanse Tv-series
Vanavond weer het begin van een nieuw seizoen Greys Anatomy 

- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zijn bezig aan het 3de seizoen van Las Vegas, geweldig iedere keer die beelden van de strip 

2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heb ik iets gemist? Grey's Anatomy begint toch pas volgende week donderdag met een nieuw seizoen?
Was wel een saaie zomer zonder elke week een nieuwe aflevering van mijn favoriete serie's.
Ben uit verveling maar aan breaking bad en true blood begonnen.
Allebei weer super leuke series al begon de laatste op het einde wel een beetje tegen te vallen.
Gr Laura
Was wel een saaie zomer zonder elke week een nieuwe aflevering van mijn favoriete serie's.
Ben uit verveling maar aan breaking bad en true blood begonnen.
Allebei weer super leuke series al begon de laatste op het einde wel een beetje tegen te vallen.
Gr Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerikafan
Net begonnen met House of Cards, eindelijk weer een goede serie over de Amerikaanse politiek. Echt een aanrader.
Komende maandag, de 23elovely_laura schreef:Heb ik iets gemist? Grey's Anatomy begint toch pas volgende week donderdag met een nieuw seizoen?
Gr Laura

In NL dan.....
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Nederland worden vanaf volgende week de laatste 5 afleveringen van seizoen 9 uitgezonden (die waren in Nederland nog niet uitgezonden)
Daarna gaan we meteen verder met seizoen 10
In Amerika beginnen ze 26 september met seizoen 10
Daarna gaan we meteen verder met seizoen 10
In Amerika beginnen ze 26 september met seizoen 10
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad heel erg goed, Kevin Spacey zet dat karakter akelig goed neer! En seizoen 2 is in de maak. Neem aan dat jij de serie via Netflix kijkt?Amerikanist schreef:Net begonnen met House of Cards, eindelijk weer een goede serie over de Amerikaanse politiek. Echt een aanrader.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
N.a.v. de post van Amerikanist hebben we gisteren ook een aflevering van House of Cards geprobeerd, maar wij vonden het echt helemaal niets. De eerste aflevering van Mr. Selfridge vonden we daarentegen erg leuk, dus daar gaan we vandaag mee verder.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikafan
Laten we zeggen dat ik door House of Cards wel zeer recentelijk lid ben geworden van Netflix NL, maar ik heb de serie zelf op de ouderwetse manier ontdekt.Steffen schreef:Inderdaad heel erg goed, Kevin Spacey zet dat karakter akelig goed neer! En seizoen 2 is in de maak. Neem aan dat jij de serie via Netflix kijkt?Amerikanist schreef:Net begonnen met House of Cards, eindelijk weer een goede serie over de Amerikaanse politiek. Echt een aanrader.

Fijn dat het legale aanbod zich langzaam maar zeker lijkt af te stemmen op de vraag.

-
- Amerikafan
Ik ben bijna net zo'n Anglofiel als Amerikanofiel (is er al een beter woord?), dus die serie ga ik ook zeker eens proberen.Jasmino schreef:N.a.v. de post van Amerikanist hebben we gisteren ook een aflevering van House of Cards geprobeerd, maar wij vonden het echt helemaal niets. De eerste aflevering van Mr. Selfridge vonden we daarentegen erg leuk, dus daar gaan we vandaag mee verder.

- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Kevin Spacey is een heel goede acteur, eigenlijk zijn we vooral omdat hij de hoofdrol heeft aan House of Cards begonnen. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad, het is een prima serie. Als er een deel 2 komt gaan we die ook zeker volgen. Newsroom vonden we ook heel erg boeiend, jammer dat die is afgelopen. Ik weet niet of daar nog een derde serie van komt?Amerikanist schreef:Net begonnen met House of Cards, eindelijk weer een goede serie over de Amerikaanse politiek. Echt een aanrader.
Ik was (met de nadruk op WAS) een groot fan van de serie Dexter. Maar helaas heeft die serie toch wel veel van z'n aantrekkingskracht verloren, we kijken nog wel maar we vinden het lang niet meer zo intrigerend als in het begin. Ach, nog maar 1 aflevering..... Met Breaking Bad is het precies andersom, die serie wordt alsmaar sterker. Helaas helaas nog maar 2 afleveringen..... ik zal deze serie echt missen.
Dankzij dit topic hebben we ook Episodes ontdekt, met Matt LeBlanc. Leuk, superleuk

Kent iemand trouwens de serie Shameless? Met William H. Macy. Qua verhaallijnen niet de beste serie die ik ken, maar ik kijk er toch wel heel erg graag naar. Soms gaat 't wat over de top (nou ja 'soms', zeg maar gerust 'vaak') en dat is jammer. Joan Cusack bijvoorbeeld heeft een belangrijke bijrol waarvoor ze volgens mij wat onderscheidingen heeft ontvangen, maar ik vind 't meer in de categorie overacting vallen. Maar de jongeren die de kinderen van William H. Macy spelen zijn zo ijzersterk in hun rollen. Vooral de oudste zoon en de twee dochters, dankzij hen is dit toch wel een van de meest boeiende series van de laatste tijd.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Carthrax
- Amerika-ontdekker
Ik weet niet of Sleepy Hollow al voorbij is gekomen maar tot nu toe een hele leuke serie.
Hier de grootste Dexter fan. Vind de serie nog steeds super. Heb nog maar gezien t/m seizoen 7. Jammer dat er nog maar 1 seizoen volgt. Modern family vind ik zwaar overroepen, aantal aflevering en van gezien en afgehaakt. Big bang theory vind ik wel geweldig. 'Sheldon' heeft verdiend de Emmy gewonnen, hij werd er emotioneel van ocharme. Zit te wachten op voor België nieuwe afleveringen.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Homeland seizoen 3 start hier in belgië op BE vanaf maandag 7 oktober om 21u55'. Wij zijn er klaar voor 

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Wij ook! 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Cagney and lacy wordt nu dagelijks op de bbc herhaald van 17.00 tot 18.00. Een van de beste amerikaanse politieserie na hill street blues.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij mij staat Breaking Bad met stip op nummer 1! Pilotaflevering vond ik mooi maar nog niet dat ik super onder de indruk was. Maar daarna... het verhaal vind ik grandioos, ik word continu verrast en heb geen seconde verveling in de serie. De korte dialogen en de verschillende karakters/verhaallijnen, die zo mooi met elkaar samenhangen vind ik heel bijzonder. Wat een spanning!!
Voordat ik aan Breaking Bad begon stond The Sopranos beslist op mijn nummer 1, gevolgd door The Wire. Ik had niet gedacht dat er een serie zou zijn die ik zou verkiezen boven de Soprano's.
Voordat ik aan Breaking Bad begon stond The Sopranos beslist op mijn nummer 1, gevolgd door The Wire. Ik had niet gedacht dat er een serie zou zijn die ik zou verkiezen boven de Soprano's.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
En Breaking Bad blijft spannend tot de allerlaatste aflevering Florida.
Een geweldige serie vond ik het, jammer dat het is afgelopen.
Kijkt er iemand al naar de nieuwe afleveringen van Revenge Seizoen 3?
Heb jij seizoen 5 ook al gezien?vana schreef:En Breaking Bad blijft spannend tot de allerlaatste aflevering Florida.
Ik heb de VPRO gemaild om te vragen wanneer ze hier beginnen met seizoen 5.
Het antwoord was: voorjaar 2014.
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1389 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv