Dit jaar wordt het NY-SF-LA. De reis is al helemaal geboekt en besproken, maar nu ben ik aan het kijken voor allerlei uitstapjes. Mijn oudste dochter studeert biologie in Nijmegen. Ze kan ook niet wachten om alle dieren en parken te gaan zien. Nu kwam ik op een reissite over het Zion park tegen, dat je hier georganiseerde trips kon bespreken met een ranger. Je ging dan heel vroeg de bossen in met de ranger om te proberen verschillende diersoorten te zien en uitleg te krijgen over de fauna en diersoorten. Nu is mijn vraag, of iemand hier ervaring mee heeft en waar ik die eventueel kan boeken. Kan er niets verder over vinden.
Ook rijden ze allebei paard en willen ze graag een tocht maken ergens in een park (Zion of Page). Wij (de ouders) zijn iets minder enthousiast over paardrijden. Weet iemand een betrouwbare manege waar mijn twee dochters kunnen paardrijden? Het gaat er mij dan vooral om, dat ik ze veilig met zijn tweeën kan laten gaan met een betrouwbare gids. Anders zullen wij er toch aan moeten geloven en ook de rijlaarzen moeten aantrekken.

Vind het trouwens een super forum en heb al veel tips verzameld!!