Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ashville north carolina

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
hollandusa
Amerika-newbie

ashville north carolina

Bericht door hollandusa »

Is dit een leuke plaats om als gepensioneerde te wonen ?
Color01
Amerika-expert

Re: ashville north carolina

Bericht door Color01 »

ik zou er wel kunnen wonen met de hobbies die wij hebben, ( motoren/ paard rijden )..maar als je meer een stads mens bent, er niet veel buiten huis hobbies hebt, dan zou ik er niet willen wonen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nogal een persoonlijke vraag, lijkt me. Forumlid Bennogr heeft er een tijdje gewoond en is toch maar weer naar de grote stad vertrokken. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Onze vrienden, die bij Chicago woonden, hebben voor hun pensioen een aantal plaatsen bekeken. Op de short list stond Ashville, NC en ook Greenville, SC. Uiteindelijk hebben ze voor Greenville gekozen. Er wonen heel wat gepensioneerden, maar ook jonge families. De universiteit brengt heel wat positieve dingen qua cultuur, sport en aanbod aan leuke cursussen om te volgen. Er zijn heel wat wandel- en fietspaden (o.a. een oude treinroute denk ik), de natuur is prachtig om te gaan wandelen of eens een rondrit te maken, ik weet dat ze nog allerlei cursussen volgen tussendoor rond koken en tuinieren. Er blijkt een leuke sfeer te hangen en het was makkelijk om contacten te leggen. Kortom, ze zijn heel gelukkig met hun keuze. Ze wonen er nu 3 jaar.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gast

Bericht door Gast »

Als je als gepensioneerde geen moeite hebt om veel omhoog en omlaag te wandelen lijkt het mij een ideale plaats. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer