Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen in New York JFK
- plescherken
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Overstappen in New York JFK
13:30 Los Angeles 22:05 New York (JFK)15h30 Delta Air Lines KL6671
22:55 New York (JFK) 12:10 Amsterdam KLM KL0644 Deze vlucht komt 1 dag later aan
13:10 Amsterdam 14:00 Dusseldorf KLM Cityhopper KL1857
Is dit te riskeren? Slechts 50 minuten om over te stappen in JFK op een transatlantische vlucht?
Ik veronderstel dat vlucht KL0644 niet wacht op vlucht KL6671?
22:55 New York (JFK) 12:10 Amsterdam KLM KL0644 Deze vlucht komt 1 dag later aan
13:10 Amsterdam 14:00 Dusseldorf KLM Cityhopper KL1857
Is dit te riskeren? Slechts 50 minuten om over te stappen in JFK op een transatlantische vlucht?
Ik veronderstel dat vlucht KL0644 niet wacht op vlucht KL6671?
Re: Overstappen in New York JFK
Moet kunnen. Bij forse vertraging wordt er waarschijnlijk niet gewacht. In dat geval ga je op een volgende vlucht, al dan niet de volgende dag.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als er niet mis gaat moet het kunnen, maar bij vertraging heb je dus een probleem dat de volgende vlucht wrs pas een dag later zal gaan. Op de terugweg heb je niet al die poespas met controles tussen de vluchten in wat heel erg scheelt.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Afgelopen jaar vanuit Tampa via JFK naar Schiphol gevlogen (ook Delta/KLM).
JFK is een groot en wat minder overzichtelijke luchthaven naar mijn ervaring: (loop)routes waren voor mij onduidelijk aangegeven en je moet met een busje naar de int. terminal.
50min lijkt me krap maar het zou moeten kunnen als de eerste vlucht goed op tijd is.
Mocht je de overstap missen kost je dat wel meteen een extra nacht op/bij JFK.....
JFK is een groot en wat minder overzichtelijke luchthaven naar mijn ervaring: (loop)routes waren voor mij onduidelijk aangegeven en je moet met een busje naar de int. terminal.
50min lijkt me krap maar het zou moeten kunnen als de eerste vlucht goed op tijd is.
Mocht je de overstap missen kost je dat wel meteen een extra nacht op/bij JFK.....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht