Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Ik snap wel dat als je bijzondere dingen wilt doen of met je hele gezin gaat, je alles op tijd wilt regelen. Vorig jaar op 31 december ben ik voor een prikkie in het hoogseizoen naar Florida gevlogen (+/- 500 euro), terwijl we niet van plan waren om te gaan.
Als je afwacht, is de kans groot dat je een goede deal scoort. Wil je zekerheid? dan moet je nu gewoon toeslaan!
Als je afwacht, is de kans groot dat je een goede deal scoort. Wil je zekerheid? dan moet je nu gewoon toeslaan!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wel grappig dat je je in je 1e zin gelijk tegenspreektPSVwally schreef:Ook wij hebben nooit meer betaald dan 500 euro (sinds 2005 minimaal 1 keer per jaar). Vorig jaar was 570 euro

Touche ! Nooit meer dan 570 dus !
Beste Ina
In welke maand boek je dan ongeveer?
Op dit moment zie ik de ticketprijzen alleen maar stijgen....
We vragen ons af of we nog kunnen wachten voor tickets in het hoogseizoen?
In welke maand boek je dan ongeveer?
Op dit moment zie ik de ticketprijzen alleen maar stijgen....
We vragen ons af of we nog kunnen wachten voor tickets in het hoogseizoen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Dat is heel wisselend, vorig jaar in December las ik op het forum dat BA stuntprijzen had naar o.a. las Vegas, geboekt voor 570 euro. Het jaar daarvoor, weer na een tip op het forum, vloog Iceland air voor het eerst op Denver, voor 514 euro, hoogseizoen. Het jaar daarvoor 2 weken van tevoren, 625 euro naar Las Vegas via cheaptickets, dit was wel eind juni, de andere twee keer juli en augustus. je kan er dus weinig van zeggen. Meestal heb ik de tips van het forum, ik ben zelf ook niet zo'n goede zoeker, er zijn mensen op het forum die daar heel handig in zijn. Zo kwam Brampo(formulid)2 jaar terug met een aanbieding voor het hotel Ceacars in Las Vegas, 38 dollar p.n. In juli en augustus. Een paar uur later was het weer 238, ik kijk elke dag even op het forum voor 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja dat is de beste tip, dit forum in de gaten houden. Mocht je zelf een deal scoren? Deel hem dan ook gelijk hier! Ik heb dus in januari voor 500 tickets naar Florida gevonden dankzij een tip op dit forum. Enkele weken later heb ik voor een prikkie een auto kunnen huren...... dankzij dit forum! 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hier idem dito. Al onze beste deals hebben wij via dit forum. Vorig jaar voor 490 euro retour Las Vegas. En in een iets verder verleden zelfs 350 euro retour Las Vegas !
Groetjes,
Carine
Carine
Gisteren tickets geboekt via WorldTicketCenter.nl, periode half juli / half augustus.
Heen:
Dusseldorf - Manchester (FlyBe) - 1,5 uur overstaptijd
Manchester - Las Vegas (Virgin Atlantic)
Terug:
Las Vegas - Londen Gatwick (Virgin Atlantic) - 5,5 uur overstaptijd
Londen Gatwick - Amsterdam (British Airways)
Prijs: 640 euro pp
Ik heb echter nog geen e-ticket ontvangen van WTC. Is dat gebruikelijk? Ik kan me herinneren dat ik de afgelopen jaren steeds direct na het ontvangen van de boekingsbevestiging ook de e-tickets kreeg. Verder is de heenreis wat bijzonder, omdat het deel DUS-MAN gevlogen wordt met een lowcost carrier (FlyBe) die normaal gesproken geld vraagt voor ruimbagage. Aangezien ik (nog) geen e-ticket heb kan ik daar niets op nakijken. Inloggen op de website van FlyBe gaat niet (op de sites van Virgin en BA trouwens wel). Heeft iemand ervaring met vliegen met Virgin, waarbij de vlucht naar de Virgin hub (Londen/Manchester) met FlyBe uitgevoerd wordt? Moet je nu betalen voor je bagage of niet en zo ja, hoe regel je dat? Als we er op het vliegveld pas achter komen dat je moet betalen, dan gelden natuurlijk die extra dure tarieven...
[edit]
Via de webchat van Virgin ben ik er al wel achter dat je bagage wel doorgelabeld wordt van Dusseldorf naar Las Vegas zolang de vluchten maar op één ticket zijn geboekt (dus niet los van elkaar). Dat is hier het geval natuurlijk. Ze konden me echter niets vertellen over mogelijke bagagekosten.
Heen:
Terug:
Ik heb echter nog geen e-ticket ontvangen van WTC. Is dat gebruikelijk? Ik kan me herinneren dat ik de afgelopen jaren steeds direct na het ontvangen van de boekingsbevestiging ook de e-tickets kreeg. Verder is de heenreis wat bijzonder, omdat het deel DUS-MAN gevlogen wordt met een lowcost carrier (FlyBe) die normaal gesproken geld vraagt voor ruimbagage. Aangezien ik (nog) geen e-ticket heb kan ik daar niets op nakijken. Inloggen op de website van FlyBe gaat niet (op de sites van Virgin en BA trouwens wel). Heeft iemand ervaring met vliegen met Virgin, waarbij de vlucht naar de Virgin hub (Londen/Manchester) met FlyBe uitgevoerd wordt? Moet je nu betalen voor je bagage of niet en zo ja, hoe regel je dat? Als we er op het vliegveld pas achter komen dat je moet betalen, dan gelden natuurlijk die extra dure tarieven...
[edit]
Via de webchat van Virgin ben ik er al wel achter dat je bagage wel doorgelabeld wordt van Dusseldorf naar Las Vegas zolang de vluchten maar op één ticket zijn geboekt (dus niet los van elkaar). Dat is hier het geval natuurlijk. Ze konden me echter niets vertellen over mogelijke bagagekosten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij zijn aan het kijken voor vliegtuigtickets naar San Francisco. Ofwel van 22 mei tot 7 juni ofwel een week later van 29 mei tot 14 juni.
Voorlopig is 651 euro het goedkoopste wat wij vinden voor de eerste periode. Vertrekken in Brussel met een tussenlanding in Kopenhagen. Totale vluchtduur is 17 uur in het opgaan en 14 uur in het terugkomen. Vertrek is smorgens om 6 uur in Brussel en terugkomen is om5 uur in namiddag vertrekken in San Francisco.
De 2de periode zijn dezelfde vluchturen alleen is het dan 714 euro.
De vluchten zijn allemaal met SAS, heeft iemand hier ervaringen mee?
We hebben ook reeds andere luchthavens bekeken, Amsterdam, Dusseldorf en dergelijke...
Nu is onze vraag wat we moeten doen, of dit een goede prijs is en of we eventueel nog moeten wachten? Hebben hier niet zo veel ervaring mee en dus ook geen idee of dit een goede deal is voor deze periode.
Voorlopig is 651 euro het goedkoopste wat wij vinden voor de eerste periode. Vertrekken in Brussel met een tussenlanding in Kopenhagen. Totale vluchtduur is 17 uur in het opgaan en 14 uur in het terugkomen. Vertrek is smorgens om 6 uur in Brussel en terugkomen is om5 uur in namiddag vertrekken in San Francisco.
De 2de periode zijn dezelfde vluchturen alleen is het dan 714 euro.
De vluchten zijn allemaal met SAS, heeft iemand hier ervaringen mee?
We hebben ook reeds andere luchthavens bekeken, Amsterdam, Dusseldorf en dergelijke...
Nu is onze vraag wat we moeten doen, of dit een goede prijs is en of we eventueel nog moeten wachten? Hebben hier niet zo veel ervaring mee en dus ook geen idee of dit een goede deal is voor deze periode.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Prijs lijkt me niet slecht. De tijden en de overstap zijn wel minder dan de rechtstreekse vluchten. Die tickets zijn echter wel veel duurder.
Als je de prijzen zelf goed vind, dan gewoon doen. SAS is volgens mij geen verkeerde vervoerder.
Als je de prijzen zelf goed vind, dan gewoon doen. SAS is volgens mij geen verkeerde vervoerder.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Eén keer met SAS gevlogen, wel naar Stockholm dus wat minder ver, maar als maatschappij niets op aan te merken
-
- Amerika-ontdekker
Een kort vraagje, we willen volgend jaar september naar Seattle vliegen. Op dit moment kunnen we een ticket vinden voor 780 euro. Dit voor een rechtstreekse vlucht (Frankfurt, voor ons goed te doen). Is dit een goede prijs?
Mezelf maar ff quoten voor het geval iemand hier nog benieuwd naar isPivo schreef:Gisteren tickets geboekt via WorldTicketCenter.nl, periode half juli / half augustus.
Heen:
Terug:
[edit]

Heb inmiddels het e-ticket ontvangen. Hier staat het volgende op:
Vervolgens Virgin gebeld om extra leg room seats te reserveren. Deze kosten 35 pond per vlucht (MAN-LAS / LAS-MAN). Prijs vind ik meevallen, maar ik moet natuurlijk nog zien hoeveel extra leg room je ook daadwerkelijk krijgt (ik ben 2 meter lang en heb lange benen, heb het dus ook wel nodig). Vervolgens ook nog gevraagd hoe het nu precies zit met de vlucht van FlyBe. Ik kreeg bevestigd dat dit een code share vlucht is, en omdat het ticket als 'through ticket' is geboekt, hoef je niet voor de bagage te betalen zoals normaal bij FlyBe. Ook wordt je bagage doorgelabeld van Dusseldorf naar Las Vegas.Baggage Allowance Information
Applies to: LAS - AMS
Baggage Allowance+: 1 Piece Plan
1st Bag+: NO FEE UPTO50LB/23KG AND UPTO81LI/203LCM
2nd Bag+: 74.00 EUR UPTO50LB/23KG AND UPTO81LI/203LCM
Dus! Prima geregeld zo.
- Family5
- Amerikakenner
- Contacteer:
Lijkt mij wel. Ter vergelijking: Icelandair heeft een lijndienst naar Seattle vanaf Amsterdam met een korte stop in Reykjavik voor 748 euro. Totale reistijd 13 uur.drpepperdiet schreef:Een kort vraagje, we willen volgend jaar september naar Seattle vliegen. Op dit moment kunnen we een ticket vinden voor 780 euro. Dit voor een rechtstreekse vlucht (Frankfurt, voor ons goed te doen). Is dit een goede prijs?
-
- Amerika-ontdekker
Thanks, konden zelf ook niks beters vinden, en die 30 euro heb ik graag over voor een directe vluchtFamily5 schreef:Lijkt mij wel. Ter vergelijking: Icelandair heeft een lijndienst naar Seattle vanaf Amsterdam met een korte stop in Reykjavik voor 748 euro. Totale reistijd 13 uur.drpepperdiet schreef:Een kort vraagje, we willen volgend jaar september naar Seattle vliegen. Op dit moment kunnen we een ticket vinden voor 780 euro. Dit voor een rechtstreekse vlucht (Frankfurt, voor ons goed te doen). Is dit een goede prijs?

- bedeve
- Amerika-expert
do 24 okt 2013, 15:57
United Continental ontevreden over prestaties
CHICAGO (AFN) - United Continental is ontevreden over zijn financiële prestaties en maakte donderdag bekend maatregelen te zullen nemen om de omzet te verhogen. Zowel de winst als de omzet van 's werelds grootste luchtvaartmaatschappij bleven in de afgelopen periode bleven achter bij de gemiddelde verwachtingen van analisten.
United maar even in de gaten gaan houden.
Wie weet binnenkort net zo 'n mooie flash deal als in maart
United Continental ontevreden over prestaties
CHICAGO (AFN) - United Continental is ontevreden over zijn financiële prestaties en maakte donderdag bekend maatregelen te zullen nemen om de omzet te verhogen. Zowel de winst als de omzet van 's werelds grootste luchtvaartmaatschappij bleven in de afgelopen periode bleven achter bij de gemiddelde verwachtingen van analisten.
United maar even in de gaten gaan houden.
Wie weet binnenkort net zo 'n mooie flash deal als in maart
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zojuist ook wij geboekt. 17/7 van dusseldorf naar Las Vegas (via Manchester). 5/8 van Las Vegas naar Amsterdam (via London Gatwick). Kosten: 608 euro per persoon, via Kilroy travel. Dat betekent wel de route omgooien, maar wij zijn er blij mee!
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben gisteren ook geboekt. Vertrekken vanuit Dusseldorf richt Los Angeles (rechtstreekste vlucht) op 22/5 en komen terug op 7/6. Alles samen voor 1500 euro, inclusief stoelreservering (wel niet aan de nooduitgang) lijkt me een goede prijs voor rechtstreekse vlucht.
Laat het plannen beginnen
Laat het plannen beginnen

- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
als dat p.p. is dan lukt me dat geen goede prijs. 

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
Nene voor 2 personenStan.Gobien schreef:als dat p.p. is dan lukt me dat geen goede prijs.

Hallo allemaal,
Ik had graag jullie advies.
Wij gaan eind april-begin mei 5 nachten - 6 dagen naar New York. We dachten te wachten om vliegtickets te boeken tot december of januari.
Nu ging ik gisteren toch even binnen bij Connections en daar kreeg ik als prijs 541 euro, rechtstreeks vanuit Brussel, met Air France.
Mij lijkt dit wel een ok prijs. Heeft het bij zo'n prijs nog wel zin om te wachten tot eind van het jaar? Gaan de acties zo'n groot verschil maken?
Ik had graag jullie advies.
Wij gaan eind april-begin mei 5 nachten - 6 dagen naar New York. We dachten te wachten om vliegtickets te boeken tot december of januari.
Nu ging ik gisteren toch even binnen bij Connections en daar kreeg ik als prijs 541 euro, rechtstreeks vanuit Brussel, met Air France.
Mij lijkt dit wel een ok prijs. Heeft het bij zo'n prijs nog wel zin om te wachten tot eind van het jaar? Gaan de acties zo'n groot verschil maken?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2898 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties