Ik neem mijn foto's altijd in RAW en af en toe zet ik de camera ook wel eens op RAW + JPEG, als ik dan te lui ben om via RAW te werken. Je hebt toch wel meer vrijheid met RAW dan JPEG.
Prachtige foto's weer!
@Harriesch: Prachtige foto's!
@Koen70: Knappe reeks met heerlijke felle kleuren die mij wel aanstaan!
@Kalaman: Super reeks met al die stadslichtjes, ik vind de abstracte versies ook heel knap maar de laatste foto is toch mijn favoriet van de reeks!
Hier is het al bijna 2 weken heerlijk zonnig weer met zo'n 15-17 graden en er is nog geen einde in zicht! Dus we hebben weer wat tijd gemaakt voor een paar leuke plekjes alsook op zoek naar wat herfst tafereeltjes.
Porteau Cove Provincial Park langs de Sea to Sky Highway tussen Vancouver en Whistler (Canada)...genomen in het weekend
Warner Loat Park bij Burnaby Lake in de omgeving van Vancouver...een foto van gisteren
Herfstkleurtjes bij Burnaby Mountain in de omgeving van Vancouver
Mistig bij ons vanmorgen, maar hogerop zat je in het zonnetje en boven de wolken/mist. Een zicht vanop Burnaby Mountain in de omgeving van Vancouver
Mistig bij ons vanmorgen, maar hogerop zat je in het zonnetje en boven de wolken/mist. Een zicht vanop Burnaby Mountain in de omgeving van Vancouver