Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
McDonalds begrijpt niet hoe werknemers van loon kunnen leven
Re: McDonalds begrijpt niet hoe werknemers van loon kunnen leven
Kale, ja dat is vooral populair om te juicen heb ik begrepen.
He ik wist niet dat Wegmans ook in VA zit. is dat dezelfde als er in zuidelijk WI is (en die is eigendom van de werknemers ofzo ?)
Bestaat Piggly-Wiggly eigenlijk nog ?
He ik wist niet dat Wegmans ook in VA zit. is dat dezelfde als er in zuidelijk WI is (en die is eigendom van de werknemers ofzo ?)
Bestaat Piggly-Wiggly eigenlijk nog ?
Oortjes, ik denk dat je Woodmans bedoelt. Die is inderdaad employee owned en timmert behoorlijk aan de weg. Kun je overal vinden tegenwoordig, ik shop er erg graag! En heb jij enig idee wat je met collard greens moet doen, die lange groene slierten? Ik zit er wel eens naar te kijken maar krijg nog geen inspiratie!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
collard greens? wat je daar mee moet doen? In de vuilnisbak mikken. Gadver wat goor 

Piggly Wiggly bestaat nog waar ik woon. Ik ben er weliswaar slechts 1 keer geweest maar ze zijn er nog. Ik ben fan van de Publix. Heerlijke winkel. Verder wissel ik zelf koken af met uit eten gaan. Dat bevalt ons heel erg goed 

Nina, inderdaad, Woodmans !
NedinMO heb je wel een collard greens gegeten dan ?
Ik zal toch eens kijken als ik weer in een winkel ben - misschien toch eens een keer proberen.
Ik zal toch eens kijken als ik weer in een winkel ben - misschien toch eens een keer proberen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Zaterdagavond had ik bij Gordon Biersch een ontzettend lekker gerecht bij mijn gegrilde tonijn, boerenkool met quinoa en gedroogde cranberries. Ik had daar wel een bak van opgekund!oortjes schreef:Kale, ja dat is vooral populair om te juicen heb ik begrepen.
?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja natuurlijk heb ik die gegeten....nou ja geprobeerd. Gewoon bij de walmart gekocht. Het was niet te eten. Het bracht herinneringen van postelein bij me op. Het is niet hetzelfde maar bracht dezelfde kokhalsbewegingen die ik had als kind als er postelein op tafel stond.oortjes schreef:Nina, inderdaad, Woodmans !

Ik ben er trouwens een die alles wat eetbaar is wel proberen wil. Hoe raarder hoe leuker.
Oh hemel, postelein, daar breng je wat jeugdherinneringen boven zeg !
Had jij ook een moeder die maar bleef beweren dat het zo gezond was ?
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ha, collard greens! Ik heb een paar jaar in North Carolina gewoond en daar wordt het vaak als bijgerecht bij de barbecue gegeten. Ik vond het niet verkeerd.
Het wordt vaak met fatback gekookt
Het wordt vaak met fatback gekookt

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou nee dat niet maar mijn ouders vonden het lekker, dus stond het met enige regelmaat op tafeloortjes schreef:Oh hemel, postelein, daar breng je wat jeugdherinneringen boven zeg !