Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel III

Bericht door Sassya »

Helemaal mee eens!
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Maar bij Wicked Spoon kunnen we niet gratis eten via myVEGAS :D
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Maar Aria wel :thumbup: . Daar doelde in in ieder geval op.
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

ik lees net op internet dat als je chips koopt zelfs al is dit maar voor 5usd nav 1 van de popups je dan een 4de reward kunt claimen \9binnen de 30 dagen limiet)
klopt dit ?

ik ben aan het sparen voor 2 nachten mgm grand maar hoe kom ik erachter of dit hotel 2 gratis nachten achter elkaar accepteerd

gr
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

ONYX666 schreef: ik ben aan het sparen voor 2 nachten mgm grand maar hoe kom ik erachter of dit hotel 2 gratis nachten achter elkaar accepteerd

gr
Door effe meer te lezen dan alleen de laatste bladzijde van een topic :thumbup: ?
Op de vorige bladzij staat een compleet overzicht van alle hotels die wel of niet meerdere nachten accepteren.
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

dank je, heb 2 weken geleden toen ik begon met myvegas de hele post gelezen, heb deze gemist
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door carooltje »

ONYX666 schreef:ik lees net op internet dat als je chips koopt zelfs al is dit maar voor 5usd nav 1 van de popups je dan een 4de reward kunt claimen \9binnen de 30 dagen limiet)
klopt dit ?

gr
Ik lees op diverse fora dat dit niet altijd het geval is. Heb zelf het gokje gewaagd en voor 9 dollar aan chips gekocht, maar helaas geen 4e reward....
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat was eerst wel, later is dat weer veranderd.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik kan ineens helemaal niets meer in Myvegas... de balk voor de chips op te halen blijft weer eens op 90% hangen en ik kan nu ook geen spellen meer laden...komt gewoon niets in beeld. Zowel met chrome als ie.
Ik heb niets veranderd aan flash of dergelijke, iemand een idee what het probleem zou kunnen zijn?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bij mij werkt het gewoon, extra XP punten dit weekend. :D
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Edit: nu werkt het ineens wel...toch nog 3 minuten kunnen spelen voor de dubbele XP's....... :roll:
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Hoi,

Ik speel het spel ook al geruime tijd.
Wij hebben in totaal 4 overnachtingen, 2 buffet passen, en 1 steakhouse diner voor 2 gratis kunnen bemachtigen begin dit jaar. Het steakhouse was eten voor een bedrag van 150$, wij zijn hier zelfs een beetje overheen gegaan en hebben niks af hoeven rekenen. Uiteraard wel een tip achtergelaten.

Mijn Myvegas naam is Chris Maas, voeg mij maar toe, mocht je vragen hebben of chips nodig hebben kan ik je vast wel helpen.
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Hoe raken jullie allemaal zo snel aan zoveel LP's op korte tijd? Ik heb er nu eens 2-3 dagen mee gewerkt (uurtje per dag ofzo max) en heb nu 3000 LP's. Als je er wil 'kopen' is het 199$ voor 20 000 LP's. Maar als je het antaal punten ziet dat je nodig hebt voor een overnachting... Kan ik nog jaren spelen
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

De gouden tijden van het spel zijn wel zo'n beetje voorbij.
Ik kan je alleen maar aanraden om beide topics over myVEGAS door te lezen en lid te worden van de Facebook myVEGAS vrienden groepen.
Veel vrienden maken in de loop van de tijd, veel chips verzamelen en daar mee spelen.
Een uurtje per dag zul je vandaag de dag niet heel ver mee komen als je nu begint te spelen.
Aan de andere kant.... 3000 in 3 dagen is 1000 per dag. Als je over een half jaar gaat heb je tegen die tijd zo'n 180.000 LPs. Daar kun je wel iets voor aanschaffen.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Maak maar 500 euro naar mij over en je krijgt 2 accounts met in totaal 550.000 LP ;)
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

Je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat je na een paar dagen al meteen veel LP's kun hebben..
Het is niet een paar keer spelen en je hebt een gratis overnachting.. Je moet er wel wat meer moeite voor doen!
Ik speel het sinds afgelopen maart en gaan over een half jaar naar Amerika.
Heb op dit moment via een aparte account voor Myvegas 376.000 lp's. Op onze "normale" account hebben we 239.000 LP's.
Op de Myvegas account heb ik heel veel myvegas vrienden dat scheelt enorm. Het is net of je de tijd ervoor over hebt.. Ik vind het ook leuk om te spelen..
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Matan schreef:Hoe raken jullie allemaal zo snel aan zoveel LP's op korte tijd? Ik heb er nu eens 2-3 dagen mee gewerkt (uurtje per dag ofzo max) en heb nu 3000 LP's. Als je er wil 'kopen' is het 199$ voor 20 000 LP's. Maar als je het antaal punten ziet dat je nodig hebt voor een overnachting... Kan ik nog jaren spelen
Je haalt hier LP's en XP's door elkaar. LP's kun je niet kopen die moet je verdienen.
XP's kun je op verschillende manieren krijgen buiten het kopen om

1- door veel vrienden te maken die dit spel spelen. Er zijn verschillende facebook spelers die een groep hebben aangemaakt. Als je hier lid van wordt kun je je naam vermelden in een post waarbij jij vraagt om vrienden te worden. Dit zijn da altijd allemaal myvegas spelers. Hiermee krijg je in korte tijd veel myvegas vrienden. Ga niet zelf mensen vragen om vriend te worden tenzij die mensen ook in die post staan, maar doe het niet buiten deze posts. Als je te veel vriendverzoeken doet zal facebook ingrijpen en je account blokkeren. Als andere jou vragen hoef je alleen te accepteren, hierbij zal facebook vragen of je deze persoon ook buiten facebook kent, op deze vraag hoef je geen antwoord te geven en is beter ook van niet. Geef zeker niet het antwoord nee, want dit zorgt er voor dat de andere persoon in de facebook blokkade (facebook Jail) komt. Al je myvegas vrienden staan in het spel vermeld en kun je een gift geven, hiermee geef je xp's weg. Jouw vrienden doen dit ook voor jou en dus hoe meer vrienden hoe meer gifts jij krijgt. Ik heb ruim 2000 myvegas vrienden en op een goede dag kan ik zeker 20.000 XP's verzamelen aan gifts.

2- Door elke dag te zorgen dat je je daily spin doet. doe je dit 5 dagen achter elkaar krijg je 3 keer je gewonnen bedrag. Als je meer dan 51(?) myvegas vrienden hebt krijg je nog eens 500% van je gewonnen bedrag en als je de officiele myvegas facebook pagina liked krijg je nog een 25% van je gewonnen bedrag. Als je een dag overslaat zal je eerste prijs van 3x terug vallen naar 1x.
De waardes op het rad zullen stijgen naar mate je hoger in je levels zit. Het hoogste getal dat op het rad zit uiteindelijk is 15.000. Heb je deze er op staan zal hij niet meer stijgen en is het hopen dat hij er een keer op valt zodat je 123.000 xp's krijgt. Deze spin kun je om de 22 uur doen.

3- Collect zo vaak mogelijk de strip. Zorg er uiteraard voor dat je de strip compleet hebt afgebouwd. MGM is het laatste hotel dat je gebouwd moet hebben. Deze kan prijzen tot 20.000 XP's geven.

4- collect chips links; als iemand een bonus wint of een grote prijs of een level hoger komt kan hij deze prijs delen op facebook. Zodra hij dat doet kunnen zijn vrienden dit bericht zien en bij dit bericht zit een link. Als je hier op klikt ontvang jij 10, 50, 101, 201, 501, of zelfs 1001 XP's. Deze hoogte van de prijs staat er bij. Met een facebook programma dat heet game feeds, kun je deze berichten opvangen zodat ze allemaal bij elkaar staan. Met dit programma kun je ze ook automatisch laten collecten. Helaas is dat auto collecten niet toegestaan door playstudios(MyVegas). Maar je mag ze wel verzamelen met dit programma waardoor je ze makkelijker een voor een kan aanklikken.

5- Als je naar je rewards gaat en 1 rewards willekeurig uitkiest en er op klikt zie je links onderaan staan: share this reward. Als je deze reward shared op jou facebook kunnen jou vrienden op deze link klikken en krijgen dan 201 XP's. Dus als jou vrienden dit doen krijg jij deze 201 xp's. Dit kun je met twee rewards doen per 24 uur. Dus meestal komen ze per twee en krijg je meteen 402 xp's.

6- Als je een reward koopt met je LP's, komt er een facebook bericht uit bij je vrienden met 501 xp's. Dus andersom ook. Om 16:00 nederlandse tijd, worden de rewards vernieuwd en is er grote kans dat mensen op dat moment rewards kopen, en er dus 501 chip links vrij komen. Deze link krijg je uiteraard alleen van je vrienden dus moeten je vrienden deze aankoop doen. Dus bij deze en ook de andere chip links geldt dat hoe meer vrienden hoe meer kans op chip links.

7- Bij nummer 1 vermelden groepen hebben vaak ook post waarbij ze chip links posten. Dit is vaak verdeeld in een post voor chiplinks van 10-201 XP's en een andere post van 501 en hoger. En sommige hebben ook nog een apparte post voor de coupons.

8- coupons zijn chiplinks die uitgegeven worden door meldingen van MyVegas zelf en de websites/bedrijven en die gelinkt zijn met de hotel groep MGM resorts. Deze coupons worden ook vaak via facebook verspreidt. Deze coupons hebben meestal een waarde van 500, 1000 of 2000 XP's. Deze coupons kunnen ook LP's geven.

9- Email; Soms krijg je een email van Myvegas. Hierin staat ook een coupon. Deze coupon kan verschillende waarde hebben. Ik heb ze gehad van 1000, 2000, tot wel 20.000. Deze coupons kunnen ook LP's geven.

10-De laatste tijd doe ze regelmatig een spel waarbij je 10 miloen xp's kan winnen. hiervoor moet je gewoon spelen en zoveel mogelijk tickets verzamelen. Hoe meer tickets hoe groter de kans(zeggen ze). Maximaal kun je hier 1000 tickets verzamelen en vervolgens maken ze de winnaar 1 of twee dagen later bekend. De troost prijs van maar 1 miljoen xp's staan hier dan ook bij.

11- Als je een level hoger gaat krijg je een bonus. Deze bonus zal hoger worden als je hoger in de levels zit. En de bonus hangt ook af van naar welk level je gaat. Dit loopt op in 5 stappen. De Laatste stap geeft je 10.000 XP's. Dit is bij levels eindigend op 0 of 5. Als je laag in levels zit zal deze prijs lager zijn. Ik durf even niet precies te zeggen welk level hier de grens is. Maar als je 10k krijgt bij level 0 of 5 dan weet je dat je op je max zit qua level bonus.

12- Buren; Als je iemand je buurman (neighbour) maakt kunnen krijg je daar ook xp's voor. Zodra je buurman bent kun je deze mensen een gift geven zoals hierboven is vermeld.

13- Last but not least, word vrienden met mij, ik heb wel eens dagen dat ik chip links op mijn facebook zet. Dit zie je doordat ik een foto plaats van een van de hotels die je ziet op de strip in het spel. Klik dan op deze foto en de chip links komen vanzelf. Klik dan even op like zodat ik zie dat er iemand is die ze collect anders zit ik het voor niks te doen. Als je ze alleen collect dan zie ik dat niet.
Ik heb meer dan 2100 vrienden die myvegas spelen en krijg dus bergen met links binnen. Zeker 's avond als amerika wakker is en aan het spelen is.

Zo, ik denk dat ik ze allemaal gehad heb. Moraal van het verhaal; zorg dat je snel veel myvegas vrienden hebt.

Als je via de chip links XP's aan het collecten bent kunt je per dag maximaal 20.000 xp's binnen halen. Elke chiplink geeft je een afbeelding met een rode balk en een dame die jou de chips geeft. Als je aan je max zit krijg je deze dame te zien als een soort politie/bewaker achtige dame met een grijze balk die zegt dat je impressed bent en dus aan je max zit. Elke 24 uur mag je 20k aan chips collecten. Deze 24 uur begint vanaf je eerste chiplink die je collect.
Een dame met een blauwe balk die ooops zegt betekend dat je deze ciplink al eerder hebt gebruikt.
Een dame met een oranje balk die Aaaw zegt betekend dat de chiplink niet meer bruikbaar is. De meeste chiplinks zijn gelimiteerd aan het aantal kliks op de link. als deze behaald is krijg je deze dame.

Wil je net beginnen met het spel of ben je net begonnen is het wellicht verstandig om een 2e facebook account te maken op een ander email adres dan je eigen account. Hierdoor kun je jouw prijzen makkelijk delen zonder dat je "echte"vrienden lastig gevallen worden door meldingen van Myvegas. Ben je al wel al begonnen dan kun je instellen dat de meldingen die jij shared van Myvegas alleen gezien worden door Myvegas vrienden.

Hoop dat het duidelijk verwoord is. Als iets niet duidelijk is of nog meer vragen hebt stel ze gerust. Mijn MyVegas naam is Chris Maas.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Pipo Chris schreef:[
Je haalt hier LP's en XP's door elkaar. LP's kun je niet kopen die moet je verdienen.
Niet helemaal. Als je chips koopt (XPs) dan koop/krijg je daar ook LPs bij. Als je het hoogste aantal chips koopt, koop/krijg je ook 20.000 LPs.
Verder bedankt voor de uitgebreide uitleg :clap:
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

US-fanboy schreef:
Pipo Chris schreef:[
Niet helemaal. Als je chips koopt (XPs) dan koop/krijg je daar ook LPs bij. Als je het hoogste aantal chips koopt, koop/krijg je ook 20.000 LPs.
Verder bedankt voor de uitgebreide uitleg :clap:
Je hebt helemaal gelijk. Alleen zag ik dat niet als het kopen van LP's maar meer als kopen van XP's en je krijgt er LP's bij.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Wij hebben dit jaar via myvegas de buffetten van aria, Mandalay bay en het mirage uit kunnen proberen. Ik vond ze alledrie echt geweldig en keus te over!
Mandalay bay vond ik wel het gezelligste restaurant en ook het aardigste personeel. Ook veel keus, veel vis en het buffet is inclusief alcoholosche dranken. Ook champagne!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer