Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 uur en 10 minuten genoeg bij een overstap in Dallas?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

1 uur en 10 minuten genoeg bij een overstap in Dallas?

Bericht door frouke »

Hoi,ik heb een goeie prijs gevonden voor tickets, maar twijfel nog over de wachttijd tussen 2 vluchten. Met de terugvlucht zouden we dan om 20u15 (AA) aankomen op de luchthaven van Dallas en dan hebben we 1 u en 10 minuten vooraleer de volgende vlucht vertrekt richting Londen (ook AA). is dit voldoende tijd met 3 kinderen erbij? ps: het is op een woensdag dat we zouden terugvliegen (6 augustus)

Alvast bedankt,

Frouke
YYZ727
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: 1 uur en 10 minuten genoeg bij een overstap in Dallas?

Bericht door YYZ727 »

Dit is normaal voldoende, zelfs als je aansluitende vlucht vertrekt uit een andere terminal dan die waar je aankomt. Er is nl. een handig geautomatiseerd treintje dat tussen de terminals rijdt. Ook vind je in de terminals overal vriendelijke vrijwilligers die je graag en uitvoerig bijstaan met het nodige advies en je de vlugste wijze meedelen om naar je volgende gate te gaan.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Tot nu toe op de terugweg gemiddeld zo'n 15 tot 20 min nodig gehad bij overstappen in Washington, Houston en Minneapolis. Dus ik neem aan dat mits de eerste vlucht geen vertraging heeft je ruim voldoende tijd hebt. Hoeveel tijd heb je op de heenvlucht? Of is die direct?
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door frouke »

Heenvlucht is Brussel -Londen Heathrow - Phoenix. Wachttijd daar is 2 uur en 35 minuten
Terugvlucht is San Diego - Dallas - Londen Heathrow - Brussel, met een wachttijd van 1 u en 10min in Dallas en een wachttijd van 1 u en 50 min in Londen
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Ik zou me eerder zorgen maken over die 1 uur en 50 min in Londen. Heathrow is mega druk en de wachttijden bij de beveiliging is om te huilen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer