@Rudolfje: Wow, wat een prachtige foto's! Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal wel iets speciaals hebben!
@ Fl_@merika: Ook een hele mooie reeks met prachtige zichten en voor landschaps liefhebbers is die laatste foto van Alcatraz misschien inderdaad wat minder interessant, maar toch goed genomen in dat moeilijke licht!
@Henriette: Het is altijd genieten om jou foto's te zien met zalige lanschappen en interessante onderwerpen! Prachtig lijnenspel met die trap!
@Jerre: Schitterende foto!
@Dutchess: Dat moet heerlijk fietsen zijn!
@Allard: Interessante foto van deze park ranger!
Zoals Henriette al eerder aangaf, een heerlijk topic om te genieten van alle prachtige foto's van verschillende plaatsen in Noord Amerika! Laat ze maar blijven komen!
Ik heb ook weer wat nieuwe foto's die in laatste 2 weken genomen zijn met wat mooie herfstkleurtjes in onze omgeving:
Een wandeling in Fort Langley (een 45 minuten ten oosten van downtown Vancouver, Canada) met een zicht op de Fraser River en wat herfstkleurtjes
Heerlijke herfstkleuren in Stanley Park, Vancouver, Canada...dit was dichtbij de totem palen genomen
Zicht vanop de Stanley Park seawall met zicht op downtown Vancouver, Canada
Nog een zicht vanop de Stanley Park seawall met een zicht op downtown Vancouver en mooie herfstkleurtjes, Canada
Nog een zicht vanop de Stanley Park seawall net na zonsondergang met een zicht op downtown Vancouver, Canada