Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Park Silver Springs??

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
wiepster
Amerika-expert

Park Silver Springs??

Bericht door wiepster »

Wie kent dit park, in de buurt van Ocala?

Heb van een collega over dit park gehoord, schijnt erg mooi te zijn en wil het eventueel gaan bezoeken als mijn moeder hier komt. Ze is net als ik geen pretpark figuur, hier kan je met glasboten wildlife en fauna van Florida zien.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik ben er geweest in 1999 tijdens onze eerste vakantie naar Florida, en ik vond het wel een leuk park. Vooral de boottochtjes over het meer zijn mooi, de boten hebben glazen bodems en de bronnen onder water zijn erg mooi. Verder kon je toen in het park ook nog wandelen, een jeeptochtjes maken. Het is leuk tijdverdrijf, en de omgeving is de moeite waard, al is het wel erg toeristisch. Ik zou het dus zeker doen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
tony s
Amerika-newbie

Bericht door tony s »

Zeker doen , heb daar echt genoten . :D
Ben in Februarie 2006 daar geweest.
Info: http://www.silversprings.com/
henky
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door henky »

Zeker doen hoor, 't is een lekker relaxed park met mooie natuur en zo!
Wij genieten er altijd van en wij zijn wel :lol: pretparkfiguren! Veel plezier!!
Henky en RuudB
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer