Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camperreis met de ANWB
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Camperreis met de ANWB
Is er iemand bekend met deze reis: http://www.travelhome.nl/camper-reis/ka ... os-angeles?
Nog niet eerder met een camper gereisd, is dit een leuke aanbieding?
Nog niet eerder met een camper gereisd, is dit een leuke aanbieding?
Re: Camper reis met de ANWB
Ja, dat klinkt heel goed. En travelhome is een goede organisatie. Daar boeken wij nu ook.
Zij krijgen heel veel wensen wel voor elkaar waar andere nog wel eens nee verkopen.
Zij krijgen heel veel wensen wel voor elkaar waar andere nog wel eens nee verkopen.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Camperreis met de ANWB
Wij hadden ook deze aanbieding gelezen , en overwegen om deze camper reis te maken in sept 2014.
Alleen het boeken via internet vinden we niks, hebben liever persoonlijk contact/gesprek.
Maar ja wij wonen in het mooie noorden, dus moeten we mooi stukje rijden.
Maar alle info of adviezen nemen we graag aan
Alleen het boeken via internet vinden we niks, hebben liever persoonlijk contact/gesprek.
Maar ja wij wonen in het mooie noorden, dus moeten we mooi stukje rijden.
Maar alle info of adviezen nemen we graag aan
Bellen en vragen naar Susanne als je vragen hebt. Een fijne medewerker die hard voor je werkt en beloftes na komt.
Je kunt eventueel ook wel naar een anwb winkel je reis boeken, maar die weten vaak het fijne er niet van.
Je kunt eventueel ook wel naar een anwb winkel je reis boeken, maar die weten vaak het fijne er niet van.
Go T@bbing!!!!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb gisteren een mail gestuurd met aanvullende vragen. het lijkt mij een prima aanbieding, maar heb wel wat offertes bij andere bedrijven aangevraagd voor de camperhuur.
In de aanbieding staat 1 hotelovernachting beschreven, maar in het programma 2 

let ook even op de eigen risico van $1000,-
Misschien moet je apart een camperverzekering (No-Risk camperverzekering) erbij nemen. Misschien wel verstandig al het je eerste camperreis is.
Misschien moet je apart een camperverzekering (No-Risk camperverzekering) erbij nemen. Misschien wel verstandig al het je eerste camperreis is.
Go T@bbing!!!!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een camperverzekering houden we zeker in gedachte. Ik heb toch ook nog maar een offerte bij Tioga aangevraagd, en die is ook best interessant. Ik kan alleen niet goed nog inschatten wat een ticket in september gaat kosten. Maar als ik bij de Klm nu kijk dan kom ik op 860 euro voor een rechtsreekse vlucht. Zou dat nog goedkoper kunnen?
Pff lastig, deze aanbieding omvat wel alles, nog maar even een nachtje over slapen.
Pff lastig, deze aanbieding omvat wel alles, nog maar even een nachtje over slapen.
Jawel, even wachten op de werelddeal wekengondelier schreef:Een camperverzekering houden we zeker in gedachte. Ik heb toch ook nog maar een offerte bij Tioga aangevraagd, en die is ook best interessant. Ik kan alleen niet goed nog inschatten wat een ticket in september gaat kosten. Maar als ik bij de Klm nu kijk dan kom ik op 860 euro voor een rechtsreekse vlucht. Zou dat nog goedkoper kunnen?

Go T@bbing!!!!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben bij Travelhome een uitstekende offerte gekregen inclusief een scherpe prijs voor KLM vliegtickets. Zij kunnen goedkopere tickets aanbieden dan die je zelf kan vinden op het internet ben ik achter gekomen. Dit geldt dacht ik ook voor Tioga tours. Succes!gondelier schreef:Een camperverzekering houden we zeker in gedachte. Ik heb toch ook nog maar een offerte bij Tioga aangevraagd, en die is ook best interessant. Ik kan alleen niet goed nog inschatten wat een ticket in september gaat kosten. Maar als ik bij de Klm nu kijk dan kom ik op 860 euro voor een rechtsreekse vlucht. Zou dat nog goedkoper kunnen?
2010: California, Arizona, Nevada, Utah (auto)
2012: New York, Pennsylvania
2014: California, Arizona, Nevada, Utah (camper)
2012: New York, Pennsylvania
2014: California, Arizona, Nevada, Utah (camper)
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zit nu ook midden in de onderhandeling, dus hoop nog de offerte nog wat te kunnen verlagen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Vandaag bij Jan Doets geweest daar een offerte laten maken.
Maandag nog even naar Tioga toers ff kijken wat dat brengt.
Maandag nog even naar Tioga toers ff kijken wat dat brengt.
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb 2 identieke offertes van Travelhome en Tioga, scheelt 30 euro op het toaalbedrag. Nu moet ik dus kiezen welk reisbureau we gaan nemen. Wat is jullie voorkeur, volgens mij zijn ze qua service vergelijkbaar, toch?
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Geen ervaring met Travelhome, dus daar kan ik niet over zeggen.
Wel al meerdere keren met Tioga Tours, prima en snelle service. Altijd vriendelijk geholpen.
Wel al meerdere keren met Tioga Tours, prima en snelle service. Altijd vriendelijk geholpen.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hier dezelfde ervaring als Kokopelli.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dezelfde ervaring als Rob en Kokopelli 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
We hebben twee keer een camperreis geboekt via Travelhome en de laatst keer via Tiogatours. Zat niet zo veel verschil in, vinden wij. We zijn de laatste keer overgestapt, omdat Travelhome ons de tweede reis - na een meerdaagse stop-over in New York - toch weer liet terugvliegen (United) met een overstap in Washington. Kon niet rechtstreeks vanaf New York, volgens hen. Bovendien hadden we voor de laatste dagen in Denver om een hotel in de stad gevraagd en dat bleek er in de praktijk toch echt een flink stuk buiten te liggen.
De laatste keer (dit jaar) met Tiogatours was een wegbrengcamper. We wilden oorspronkelijk een dag eerder (hadden daar ook offerte voor) maar toen het enige dagen later op boeken aankwam, bleek de voordelige vlucht op de gekozen datum niet meer beschikbaar. Wij zijn toen een dag later gegaan. Kortom, in beide gevallen waren we heus wel tevreden maar vonden we het achteraf geen vlekkenloze boeking. Overigens was - eenmaal geboekt - in beide gevallen ter plekke alles prima geregeld. Je krijgt van beiden ook heel veel informatie.
We hebben dus geen voorkeur.
De laatste keer (dit jaar) met Tiogatours was een wegbrengcamper. We wilden oorspronkelijk een dag eerder (hadden daar ook offerte voor) maar toen het enige dagen later op boeken aankwam, bleek de voordelige vlucht op de gekozen datum niet meer beschikbaar. Wij zijn toen een dag later gegaan. Kortom, in beide gevallen waren we heus wel tevreden maar vonden we het achteraf geen vlekkenloze boeking. Overigens was - eenmaal geboekt - in beide gevallen ter plekke alles prima geregeld. Je krijgt van beiden ook heel veel informatie.
We hebben dus geen voorkeur.
Geen ervaring met Travelhome wel met TT. Via hen vluvhten en camper geboekt.mik ben niet echt te spreken over hen. Wij vlogen met 6. Eerst 4 heen en 2 weken later de laatste 2 personen. Vervolgens na weer 4 weken 4 personen terug ( niet dezelfde 4 als heenvlucht) en de laatste 2 personen een maand later.
TT deed offerte met een mooie prijs. Bij boeking bleek dat ze voor een persoon een verkeerde prijs hadden geoffreerd en waren we meer kwijt. Plus we moesten erg goed controleren, want in het begin klopten de personen op de vluchten niet.
Waren speciaal naar hen toe gereden om te boeken. Hadden 2 kids bij ons. Dat werd niet gewaardeerd. De foutieve prijs in de offerte werd zelfs toegeschreven aan het feit dat de kids onrust meebrachten.
Ik boek tegenwoordig zelf if via Travelcounsellors. Dat is echt een topgroep met zeer persoonlijke benadering..
Christel
TT deed offerte met een mooie prijs. Bij boeking bleek dat ze voor een persoon een verkeerde prijs hadden geoffreerd en waren we meer kwijt. Plus we moesten erg goed controleren, want in het begin klopten de personen op de vluchten niet.
Waren speciaal naar hen toe gereden om te boeken. Hadden 2 kids bij ons. Dat werd niet gewaardeerd. De foutieve prijs in de offerte werd zelfs toegeschreven aan het feit dat de kids onrust meebrachten.
Ik boek tegenwoordig zelf if via Travelcounsellors. Dat is echt een topgroep met zeer persoonlijke benadering..
Christel
Wij hebben geboekt bij: travelhome, tioga, gowest, kioni, jan doets en twee keer rechtstreeks bij een camperverhuurder in vancouver. Alles is goed gegaan en geen klachten. Ik moet er wel bij zeggen dat we niet merkvast zijn. Travelhome kon veel meer voor ons betekenen, misschien de volgende keer weer bij hun.
Voor de komende vakantie hebben weer alles zelf gedaan via klm en expedia.
Voor de komende vakantie hebben weer alles zelf gedaan via klm en expedia.
Go T@bbing!!!!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben geboekt, yes! Bij Tioga. 10 september vertrekken. het voorbereiden kan beginnen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3474 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 11 Reacties