Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Edlo: van San Francisco naar Denver 2014

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis Edlo: van San Francisco naar Denver 2014

Bericht door ingrid14 »

Ik volg deze discussie nu al een paar dagen.
Ok ik begrijp dat je Mariposa leuk vond en er nog eens terug naartoe wilt. Aan jou de keuze als je voor 1 overnachting al deze extra mijlen over hebt.
Maar wat de overige forumleden je willen duidelijk maken, is dat je door dit te doen het MOOISTE stuk van highway 1 mist.
Je kan Mariposa doen maar rijdt daarna dan niet naar Santa Maria maar terug naar Monterey en dan door naar vb San Simeon.
Of ga er dadelijk naar toe vanuit SF.
Dus SF-Mariposa
Mariposa-Monterey
Monterey
Monterey-Morro Bay of Pismo Beach

Als je toch eerst Monterey en dan Mariposa wilt doen, heeft het geen zin om naar Santa Maria te rijden. Zoals Hockey al schreef, zou je dan beter rechtstreeks naar LA rijden.

:offtopic: Het forum geeft tips uit eigen ervaring. Je moet er ook tegen kunnen dat die tips misschien niet nuttig voor jou zijn.
Aan jou om te filteren en niet om kritiek te gaan geven op de kwaliteit van de tips.

Dit moest me even van het hart.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Edlo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Edlo »

Beste Amerika gangers,

Allemaal bedankt voor de inbreng. Zodra ik de knop heb gevonden verwijder ik dit topic. Gaat bijna alleen nog over mariposa en de manier waarop ik mensen aanspreek.

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het daar niet over moet gaan.

Wanneer mensen zich nu weer aangesproken voelen, jammer. Ik heb gelezen wat ik denk te kunnen gebruiken.

Edwin
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Op vraag van TS is dit topic gesloten
Groetjes,
Carine
Gesloten