Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Deel een flat in NYC
Deel een flat in NYC
Zou dat mogelik zijn ? Met een aantal vrienden of bekenden een woning kopen/huren om er om en om es een weekje te kunnen spenderen?
Zou toch geweldig zijn, zo'n pied-a-terre...
Sam
Zou toch geweldig zijn, zo'n pied-a-terre...
Sam
Zak met geld
Tsja, of je bent een zak met geld, zoals Trump 
Maarre.. kopen kan ook en dat kan, net als huren, ook voor 4 cijfers per maand. Laten we zeggen tussen de 2 en 3 duizend dollar. En dan met een man of ...vul maar in en reken maar uit.
Misschien een (amerikaanse) droom, maar daar zitten we toch voor op dit forum...

Maarre.. kopen kan ook en dat kan, net als huren, ook voor 4 cijfers per maand. Laten we zeggen tussen de 2 en 3 duizend dollar. En dan met een man of ...vul maar in en reken maar uit.
Misschien een (amerikaanse) droom, maar daar zitten we toch voor op dit forum...
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je kunt natuurlijk gewoon een vakantieverblijf hebben, net als een tweede huis in Frankrijk. Echter, je kunt er niet een jaar verblijven natuulijk. Nu zul je misschien een visum nodig hebben hiervoor, maar daarvoor moeten we even wachten op de iets wat intelligenteren op dit forum. Die niet altijd maar meteen wat roepen zoals ik
.

- Mike
- cielo
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het idee is absoluut interessant. Ik reken het dan maar even voor. Stel dat je 100 mensen hebt, die elk per maand 20 euro overmaken. Dan heb je dus 2000 euro per maand voor de huur van een twee- of drie-kamerappartement. Per jaar betaalt elke deelnemer 12 x 20 = 240 euro.
Als elke deelnemer één keer per jaar naar New York gaat voor bijvoorbeeld één week en dan logeert in dat appartement, dan is-ie aanzienlijk goedkoper uit dan met een week logeren in een (anoniem) hotel.
En 100 Nederlanders die jaarlijks een week goedkoop in New York willen zitten, moeten wel te vinden zijn.
Als elke deelnemer één keer per jaar naar New York gaat voor bijvoorbeeld één week en dan logeert in dat appartement, dan is-ie aanzienlijk goedkoper uit dan met een week logeren in een (anoniem) hotel.
En 100 Nederlanders die jaarlijks een week goedkoop in New York willen zitten, moeten wel te vinden zijn.
- cielo
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Oké, laat het het dubbele zijn. Het gaat me om het idee. Ook als het 4000 is, kan het misschien interessant zijn om te huren met honderd mensen. Overigens heb ik natuurlijk geen luxe-appartement op het oog. Gewoon een aantal kamers (pijpenlaatjes wat mij betreft) met een gemeenschappelijke keuken. Zoiets.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Cielo, hoeveel weken zitten er in dat jaar van joucielo schreef:Het idee is absoluut interessant. Ik reken het dan maar even voor. Stel dat je 100 mensen hebt, die elk per maand 20 euro overmaken. Dan heb je dus 2000 euro per maand voor de huur van een twee- of drie-kamerappartement. Per jaar betaalt elke deelnemer 12 x 20 = 240 euro.

- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
100 mensen
dat zijn er dan dus 2 per week.
en eerlijk gezegd vind ik 250 euro per jaar niet eens zo heel goedkoop
Als ik bij Dreizen een weekje boek ben ik 700 euro kwijt inclusief vliegticket.
T idee is natuurlijk erg leuk, alleen wil je het uitvoerbaar houden zodat je dus enigszins vrij bent om te gaan wanneer je wilt (met 100 mensen lijktme dat je een redelijk strakke planning aan moet houden for the years to come...) dan moet het met een heel stuk minder mensen en is het onbetaalbaar helaas
dat zijn er dan dus 2 per week.
en eerlijk gezegd vind ik 250 euro per jaar niet eens zo heel goedkoop
Als ik bij Dreizen een weekje boek ben ik 700 euro kwijt inclusief vliegticket.
T idee is natuurlijk erg leuk, alleen wil je het uitvoerbaar houden zodat je dus enigszins vrij bent om te gaan wanneer je wilt (met 100 mensen lijktme dat je een redelijk strakke planning aan moet houden for the years to come...) dan moet het met een heel stuk minder mensen en is het onbetaalbaar helaas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19924 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties