Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas deel III

Bericht door Pivo »

Gisteren ook begonnen met MyVegas. Het is wat repetitief maar toch verslavend :P Inmiddels level 25 en 9300 LP's. Voor m'n vriendin ook een account aangemaakt, en hopen dat er in de zomer van 2014 nog mooi rewards te kiezen zijn :mrgreen:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Van onze visa kaart is een bedrag van 279 euro afgehouden voor twee overnachtingen in een spa suite NYNY. Welke wij dus geredeemed hadden via Vegas.
Een mail naar het hotel gestuurd en bezwaar aangetekend bij visa.
Ben benieuwd.
Groetjes,
Carine
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

sachasenne schreef:Van onze visa kaart is een bedrag van 279 euro afgehouden voor twee overnachtingen in een spa suite NYNY. Welke wij dus geredeemed hadden via Vegas.
Een mail naar het hotel gestuurd en bezwaar aangetekend bij visa.
Ben benieuwd.

Ik denk dat dit wel goed komt. Er gebeurt zoveel daar en foutjes worden nou eenmaal gemaakt.
Misschien ook even een mail naar Mlife en je redeem code meesturen.

Houd ons op de hoogte.
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Is dit geen deposit? Was bij ons het geval. Dit bedrag vervalt na een tijdje.
Dit was in ons geval tenminste zo.
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Nee, dit is een afrekening van eind september, toen we er waren. Ik heb vandaag de visa afrekening ontvangen.
Goed idee, ik ga ook mlife mailen.
Groetjes,
Carine
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Het kan inderdaad ook een deposit zijn. Ik had dit ook en bij mijn CC gegevens in mijn mobiel bankier app stond er ook bij dat het een reservering was. Deze verdween vanzelf inderdaad na een tijdje.
Maar beter om het zeker te weten dan dat het te laat is.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Het is echt geen deposit maar de definitieve afrekening van wat overmorgen van mn giro afgehaald wordt.
Groetjes,
Carine
Martine1979
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Martine1979 »

Hallo allemaal,

bedankt voor de uitgebreide info (vooral Chris, ik zal je ook toevoegen). Ik ben sinds 3 weken aan het spelen en heb bijna 40.000 lp's. Moet zeggen dat ik er wel veel tijd in stop. Vind het ook leuk (en enigszins verslavend, maar dat zal wel afzakken ;)). Ik heb nog wel een paar kleine vragen. Op het hoofdscherm staat links in beeld een poppetje dat zegt 'invite friends' voor een x aantal xp's. Heeft het zin om dit te doen of gaat dit alleen om eventuele nieuwe vrienden? Daarnaast krijg ik de indruk dat het reserveren/bestellen van rewards best wat tijd en geld kost (belkosten). Klopt dit? Of kan het bijvoorbeeld ook per mail?

Ik wil sparen voor shows en buffetten. Over de buffetten staat al vrij veel geschreven maar hebben jullie ook tips mbt de shows? En iemand ervaring met het marriage pakket van MGM? (al moet ik dan nog flink doorsparen ;)

bedankt!

groet, Martine
Groet, Martine
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Martine1979 schreef:.... Op het hoofdscherm staat links in beeld een poppetje dat zegt 'invite friends' voor een x aantal xp's. Heeft het zin om dit te doen of gaat dit alleen om eventuele nieuwe vrienden?
Daarnaast krijg ik de indruk dat het reserveren/bestellen van rewards best wat tijd en geld kost (belkosten). Klopt dit? Of kan het bijvoorbeeld ook per mail?
...
groet, Martine
50 XPs voor elke vriend die je uitnodiging aanneemt (indien nog geen speler van myVEGAS).
Daarnaast kun je onder "Send gifts" elke vriend die het spel al speelt 50 XPs sturen, die daarna dan weer 50 XPs kunnen terugsturen.

Bestellen van rewards gaat via het spel, ze gebruiken kan alleen met telefonische reservering als het gaat over kamers en shows. Alle voedsel rewards kun je gewoon in Vegas zelf "ophalen".

BTW. De indruk dat het veel kost in geld heb ik helemaal niet (gebruik van Skype of Google Voice). Kan soms wel tijd kosten, maar heb niet langer dan 15 minuten aan de telefoon gezeten hiervoor.
(Alleen als je een bevestiging per email wil van je kamerreservering moet je veel en lang bellen heb ik gehoord 8) )
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Rewards kosten helemaal niet veel geld. Alleen voor de kamers moet je bellen om te reserveren, dit kan niet via mail. Maar het bellen valt op zich nog wel mee qua kosten. Zeker als bedenkt wat je er voor krijgt. Het spel is gratis en rewards zijn echt en gratis en niet flauw. Je krijgt goede kamers en wordt niet ergens achteraf gestopt omdat het gratis is.
Wij hebben ook gewoon gebeld en hebben 4 nachten gratis geslapen.
Als je belt bestel dan meteen al je rewards en doe het niet per stuk. Verzamel eerst al je rewards via het spel en zodra je ze allemaal hebt ga je bellen.

Shows hoef je niet perse door te bellen maar is wel erg aan te raden ivm goede plaatsen. Zeker als je maar een paar dagen daar bent dan is de kans uiteraard aanwezig dat je er niet in komt. Dus eigenlijk zou je moeten zeggen dat je het altijd moet doen.

De rest is zoals hierboven gezegd gewoon terplekke bij de Mlife desk te verzilveren. Het reward dat je wil gaan gebruiken dien je ook te verzilveren in het hotel waarvoor de reward bedoelt is. Heb je een buffet pas van Excalibur dan kun je deze niet verzilveren in het Luxor om er later mee naar excalibur te gaan. Helaas zul je dan daar opnieuw in de rij moeten staan.

Ik zit nu op level 308 en heb na de afgelopen vegas trip nog 550.000 LP's over en heb meer dan 2100 myvegas vrienden.
Martine1979
Amerikafan

Bedankt!!

Ik heb nu een probleempje. Als ik inlog kom ik gelijk op de strip en ik krijg geen cadeaus ed meer. Komt dit doordat iemand van mijn vrienden in facebookjail zit? Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt!

groetjes Martine
Groet, Martine
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Of er zit een foutje in de game of je hebt op dat moment geen gifts gekregen van vrienden.
Je moet ze zelf ook geven om ze te kunnen krijgen.
Hoe meer jij ze geeft hoe meer je ook terug krijgt.

Als je wel gifts gegeven hebt dan zou ik het spel gewoon een aantal keer herladen.
soms zitten er wel eens wat bugjes in. Maar deze worden vaak snel hersteld. Het nadeel is dat als wij spelen zij lekker in bed liggen. Dus moet je gewoon ff wachten.

Facebook jail staat hier los van. Dat is iets dat facebook doet en niet het spel.
Martine1979
Amerikafan

Ik krijg wel allemaal requests en gifts die in mijn scherm verschijnen en in mijn meldingen overzicht bovenin. Alleen als ik naar de Strip ga zie ik ze niet en kan ik ze niet innen. Heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik er aan doen?
Groet, Martine
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Even opnieuw opstarten en dan vervolgens wanneer je de requests weer krijgt op het rode kruisje drukken.
Alles wegdrukken en je kunt spelen.
Martine1979
Amerikafan

Was een bug volgens de helpdesk. Meer mensen hadden er last van. Is nu gelukkig weer gefixt!
Groet, Martine
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

er is nu ook een myvegas app alleen nog te downloaden in amerikaanse app store
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik geloof dat deze app alleen voor android is.
Ik zie nl geen myvegas in de app store, ook niet in de Amerikaanse.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

De Android app is op dit moment beschikbaar in de VS en Canada.
De iOS app is alleen in Canada beschikbaar.
Beide versies zijn nog in de testfase en de iOS-app loopt iets achter op de Android app.

De bedoeling is om de apps in november officieel te lanceren.

De mobiele app zal andere chips hebben dan de facebook app (paars vs rood) en wat je aan rode chips hebt op Facebook, kun je niet gebruiken op de mobiele app. De Loyalty points worden wel gecombineerd en zijn gecombineerd te gebruiken.
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Pivo »

De .apk (het installatiebestand) voor Android is te vinden op o.a. XDA Forum. Ik gebruik 'm op m'n Samsung S3.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik zal eens op de canadese app store gaan zoeken.

Ik speel het spel nu via Photon op mijn iphone 5s, dat gaat op zich prima, maar af en toe wel wat traag.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer