Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
inforeis begin september 2014
inforeis begin september 2014
Hallo,
Even wat hulp nodig bij het boeken van mijn tickets. Ik vertrek op 7/9/14 en krijg bij connections al volgende vluchten te zien :
zo 07/09 11:05 - 14:45 Brussel (BRU) - Atlanta (ATL)
zo 07/09 19:15 - 20:29 Atlanta (ATL) - Phoenix (PHX)
za 27/09 09:00 - 08:35 Los Angeles (LAX) - Brussel (BRU
Voor de terugreis lijkt het wel een directe vlucht te zijn (op eerste zicht) maar toen ik meer details ging bekijken kon ik zien dat er ook een stop zou zijn in Atlanta. Het blijft wel hetzelfde vluchtnummer dus ik veronderstel dat wij gewoon blijven zitten en er mensen bijkomen op de vlucht ofwel worden we even in transit gezet of hoe gaat dat eigenlijk?
Prijs per persoon zou 927 euro zijn. Is dit veel of juist een koopje?? Wacht ik best nog even en zouden de prijzen kunnen dalen?
Wat me vooral interesseerd zijn de reistijden. Ik vind de uren wel goed. In Atlanta heb ik ruim de tijd.
Even wat hulp nodig bij het boeken van mijn tickets. Ik vertrek op 7/9/14 en krijg bij connections al volgende vluchten te zien :
zo 07/09 11:05 - 14:45 Brussel (BRU) - Atlanta (ATL)
zo 07/09 19:15 - 20:29 Atlanta (ATL) - Phoenix (PHX)
za 27/09 09:00 - 08:35 Los Angeles (LAX) - Brussel (BRU
Voor de terugreis lijkt het wel een directe vlucht te zijn (op eerste zicht) maar toen ik meer details ging bekijken kon ik zien dat er ook een stop zou zijn in Atlanta. Het blijft wel hetzelfde vluchtnummer dus ik veronderstel dat wij gewoon blijven zitten en er mensen bijkomen op de vlucht ofwel worden we even in transit gezet of hoe gaat dat eigenlijk?
Prijs per persoon zou 927 euro zijn. Is dit veel of juist een koopje?? Wacht ik best nog even en zouden de prijzen kunnen dalen?
Wat me vooral interesseerd zijn de reistijden. Ik vind de uren wel goed. In Atlanta heb ik ruim de tijd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: inforeis begin september 2014
Ik weet niet hoe de prijzen in September zijn, maar ik vind €927 best prijzig. Vliegticketkosten zijn zo veranderlijk als het weer, vaak eind november en december komen er wel aanbiedingen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik zie voor deze reis tickets voor EUR 783,00 ............... heen via Brussel, terug via Rotterdam
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Reken er maar op dat je met een ander (groter) vliegtuig de ocean oversteek zal maken vanaf Atlanta kan wel hetzelfde vluchtnummer zijn maar zeer waarschijnlijk een ander toestel dus overstappen.Voor de terugreis lijkt het wel een directe vlucht te zijn (op eerste zicht) maar toen ik meer details ging bekijken kon ik zien dat er ook een stop zou zijn in Atlanta. Het blijft wel hetzelfde vluchtnummer dus ik veronderstel dat wij gewoon blijven zitten en er mensen bijkomen op de vlucht ofwel worden we even in transit gezet of hoe gaat dat eigenlijk?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik vind de prijs voor september erg hoog.
De vluchttijden voor volgend jaar zijn op dit moment nog helemaal niet bekent en eigenlijk niet meer dan een indicatie. Het schema voor volgend jaar zomer wordt pas ergens eind februari 2014 min of meer definitief. Tot die tijd kunnen er nog vele wijzigingen zijn in het schema en in te zetten toestellen.
De vluchttijden voor volgend jaar zijn op dit moment nog helemaal niet bekent en eigenlijk niet meer dan een indicatie. Het schema voor volgend jaar zomer wordt pas ergens eind februari 2014 min of meer definitief. Tot die tijd kunnen er nog vele wijzigingen zijn in het schema en in te zetten toestellen.
er staat wel vermeld dat er nog maar 9 plaatsen vrij zijn dus ben bang dat ik anders op die specifieke vluchten geen plaats meer zou hebben...
- girliecathy
- Amerikakenner
Misschien zijn er nog maar 9 plaatsen vrij via connection maar vaak is er via een ander reisburo nog plaats.
En het is gewoon een verkoop truk om te zetten nog maar 9 plaatsen vrij boek snel, dit heb ik ook al gezien op websites van auto verhuurders.
En het is gewoon een verkoop truk om te zetten nog maar 9 plaatsen vrij boek snel, dit heb ik ook al gezien op websites van auto verhuurders.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Als er "9" staat betekent dit dat er nog heel wat plaatsen vrij zijn.
Vermits je via Atlanta vliegt veronderstel ik dat het met Delta is. Op de site kan je alle vrije stoelen zien als je naar die vluchtnummers gaat kijken.
Geen enkele maatschappij vermeldt méér dan "9" vrije stoelen (ik veronderstel dat ze slechts 1 positie hebben om het aantal vrije stoelen op te geven).
Hoe dan ook zou ik zeker en vast de promoties van dec/jan afwachten om te boeken.
Wij doen dat zelfs voor onze...aprilreizen...
Vermits je via Atlanta vliegt veronderstel ik dat het met Delta is. Op de site kan je alle vrije stoelen zien als je naar die vluchtnummers gaat kijken.
Geen enkele maatschappij vermeldt méér dan "9" vrije stoelen (ik veronderstel dat ze slechts 1 positie hebben om het aantal vrije stoelen op te geven).
Hoe dan ook zou ik zeker en vast de promoties van dec/jan afwachten om te boeken.
Wij doen dat zelfs voor onze...aprilreizen...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik adviseer je om op http://matrix.itasoftware.com/ te kijken voor tickets. Daar zie ik toch redelijke prijzen. Zoals de eerder genoemde EUR 783,00.
Wij vlogen afgelopen september voor 700 euro, ik meen geboekt in januari of februari. Dus even wachten kan geen kwaad.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben onlangs vliegtickets geboekt bij lufthansa met vier koppels. Het is wel naar Schotland, maar het principe lijkt me hetzelfde. Ieder koppel heeft zijn eigen boeking gedaan. Er stond online dat er nog twee plaatsen vrij waren op de vlucht. Eén koppel kon dus deze vlucht nemen , de anderen moesten een latere vlucht kiezen. Het koppel dat eerst vloog kon alvast de sleutels van de villa gaan halen en boodschappen doen. De andere drie koppels zouden dan achterna reizen.
Goed, wij waren het eerste koppel en boekten die twee plaatsen die nog over waren op die vlucht.
Eén van de drie andere koppels was bij ons en wilden daarna ook hun latere vlucht boeken.
Wat bleek, na onze boeking verschenen er gelijk weer twee plaatsen. Deze waren 9 euro pp duurder.
De andere twee koppels ingelicht en zij hebben ook geboekt. Weer twee plaatsen vrij en 12 euro pp duurder.Het laatste koppel heeft 25 euro pp meer betaald.
We zitten dus allemaal op dezelfde vlucht alleen is de prijs steeds omhoog gegaan.En steeds kwamen er twee stoelen vrij.
Het heeft dus niet altijd iets met bezetting te maken. Wel met prijsklasses.
Normaal merk je dit niet omdat het enkel bij je eigen boeking blijft, maar nu we met vier koppels waren kon je goed het verloop volgen.
Goed, wij waren het eerste koppel en boekten die twee plaatsen die nog over waren op die vlucht.
Eén van de drie andere koppels was bij ons en wilden daarna ook hun latere vlucht boeken.
Wat bleek, na onze boeking verschenen er gelijk weer twee plaatsen. Deze waren 9 euro pp duurder.
De andere twee koppels ingelicht en zij hebben ook geboekt. Weer twee plaatsen vrij en 12 euro pp duurder.Het laatste koppel heeft 25 euro pp meer betaald.
We zitten dus allemaal op dezelfde vlucht alleen is de prijs steeds omhoog gegaan.En steeds kwamen er twee stoelen vrij.
Het heeft dus niet altijd iets met bezetting te maken. Wel met prijsklasses.
Normaal merk je dit niet omdat het enkel bij je eigen boeking blijft, maar nu we met vier koppels waren kon je goed het verloop volgen.
Groetjes,
Carine
Carine
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Idd, zoals Sachasenne zegt: het heeft niets te maken met vrije stoelen maar wel met het aantal plaatsen dat je aan die prijs kan boeken. En ik heb zelf ook nog nooit meer dan 9 zien staan.
Als je op een site zoals connections kijkt zal je vaak ook zien dat eenzelfde vlucht er meerdere keren tussen staat, maar dan aan iets andere prijs. Bijvoorbeeld nog 2 plaatsen voor het goedkoopste tarief en nog 9 voor 20€ meer.
Ivm de prijs: bijna 1000€ voor een vlucht in september is wel veel. De voorbije jaren vond je dat toch voor een 600tal euro. Voor augustus ene september boekten wij altijd pas in januari, als er weer eens acties waren. De acties in november lopen soms maar voor vluchten tem juni het jaar nadien.
Als je op een site zoals connections kijkt zal je vaak ook zien dat eenzelfde vlucht er meerdere keren tussen staat, maar dan aan iets andere prijs. Bijvoorbeeld nog 2 plaatsen voor het goedkoopste tarief en nog 9 voor 20€ meer.
Ivm de prijs: bijna 1000€ voor een vlucht in september is wel veel. De voorbije jaren vond je dat toch voor een 600tal euro. Voor augustus ene september boekten wij altijd pas in januari, als er weer eens acties waren. De acties in november lopen soms maar voor vluchten tem juni het jaar nadien.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik zou zeker nu nog niet boeken voor september. Wijzelf betaalden voor september jl 495 euro, geboekt eind december vorig jaar.
Groetjes,
Carine
Carine
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik zou ook zeker nog wachten met boeken; zoals gezegd ben je nog erg vroeg (ticktets voor sept zijn pas net beschikbaar dus duur). Doorgaans komen er in januari betere aanbiedingen. Tijd genoeg.
De aangeboden vluchttijden vind ik ook niet erg optimaal: op de heenweg een erg lange overstap op Atlanta. En terug ook: erg vroeg vertrekken vanuit LA en met deze tijden heb je zeker ergens een overstap met lange wachttijd.
De aangeboden vluchttijden vind ik ook niet erg optimaal: op de heenweg een erg lange overstap op Atlanta. En terug ook: erg vroeg vertrekken vanuit LA en met deze tijden heb je zeker ergens een overstap met lange wachttijd.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties en tip: zorg dat je regelmatig de cookies van je computer verwijderd, of zoek eerst op de data vlak rond de tijd die je wilt.......en boek uiteindelijk op de gewenste datum. Succes!
geld dit ook voor de hotels? Is het daarvoor ook best om nog te wachten? Ik ben bang dat er geen plaats meer zou zijn omdat het toch bekende hotels zijn en meestal dicht bij de national parken :
Red feather lodge (grand canyon)
lake powell best western pluss
the view (monument valley)
bryce view lodge
MGM siganture grand of Ceasar's palace
Furnace creek ranch (death valley)
Yosemite view lodge
Majestic view lodge (zion)
ik hoop trouwens dat ik geen goede keuze maak wat de hotels betreft
Red feather lodge (grand canyon)
lake powell best western pluss
the view (monument valley)
bryce view lodge
MGM siganture grand of Ceasar's palace
Furnace creek ranch (death valley)
Yosemite view lodge
Majestic view lodge (zion)

Voor the View en Furnace Creek heb je zeker wel een goede keus gemaakt.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je weet wanneer je er bent kun je natuurlijk al gaan reserveren. Ik neem aan dat je het zelf doet. Op die manier kun je altijd nog gratis - meestal tot 24 uur van te voren - annuleren. Let wel op de voorwaarden. Als ik het goed heb kun je het View hotel niet of enkel tot heel lang van te voren annuleren.daisydpl schreef:geld dit ook voor de hotels? Is het daarvoor ook best om nog te wachten? Ik ben bang dat er geen plaats meer zou zijn omdat het toch bekende hotels zijn en meestal dicht bij de national parken :
Je hebt prima hotels uitgezocht. Voor het geld dat je uitgeeft zou je ook zo hier en daar eens in een park kunnen kijken. Bij de Grand Canyon bijvoorbeeld zijn de lodges aan de rim niet duur (of zelfs goedkoper dan Tusayan). Als je echter een zwembad wilt en meer luxe dan is Tusayan beter.
Als ik me niet vergis is de Best Western Plus in Page wat vroeger de BW Arizona Inn was. Wij waren daar in 2008 - zie ons verslag. Prima hotel maar de bediening was vreselijk en het ontbijtbuffet slecht en verschrikkelijk druk. De laatste 2 keer zaten wij in de Days Inn & Suites, tegenover de Walmart. Erg aardige mensen, prachtige kamers en een prima ontbijt inbegrepen.
In Springdale vinden wij de Desert Pearl Inn geweldig maar de Majestic view Lodge is ook prima denk ik.
Reserveren kan dus, je hoeft niet te wachten, maar doe het niet via een reisbureau. Ligt je route al vast? Ik heb het idee dat er nog wel wat losse eindjes zaten in de route als ik je routetopic bekijk. Wil je bijvoorbeeld in 1 keer van Furnace creek naar Yosemite rijden?
Marianne
Ik ga inderdaad alles zelf boeken. En inderdaad, bij sommige hotels moet je echt goed opletten naar de voorwaarden. Net daarom dat ik nog niet voor de volle 100% durf boeken. Stel dat er toch nog iets moet wijzigen in het programma
Het programma ligt wel al voor 80% vast hoor maar hier en daar twijfel ik nog een beetje aan de route...
Furnace creek naar Yosemite zouden we inderdaad in 1 dag doen. Is dat niet haalbaar? Volgens het reisagentschap dat me destijds eens offerte had gemaakt is dit te doen...
De Days Inn & Suites in Page zie ik inderdaad wel super uit. Bedankt voor de tip Marianne!!
Voor San Francisco en Los Angeles zit ik ook nog altijd te twijfelen. Ik heb daar meerdere hotels gezien maar ik twijfel altijd of deze wel goed zitten qua ligging. In San Francisco zouden we toch ergens centraal willen zitten zodat we niet telkens onze auto nodig hebben. Ook omdat ik bang ben dat we anders meer tijd gaan verliezen met naar parking te zoeken dan wat anders.
Maar ik merk dan wel dat je ook telkens met parkeerkosten zit in de hotels, en die zijn soms echt peperduur

Furnace creek naar Yosemite zouden we inderdaad in 1 dag doen. Is dat niet haalbaar? Volgens het reisagentschap dat me destijds eens offerte had gemaakt is dit te doen...
De Days Inn & Suites in Page zie ik inderdaad wel super uit. Bedankt voor de tip Marianne!!
Voor San Francisco en Los Angeles zit ik ook nog altijd te twijfelen. Ik heb daar meerdere hotels gezien maar ik twijfel altijd of deze wel goed zitten qua ligging. In San Francisco zouden we toch ergens centraal willen zitten zodat we niet telkens onze auto nodig hebben. Ook omdat ik bang ben dat we anders meer tijd gaan verliezen met naar parking te zoeken dan wat anders.
Maar ik merk dan wel dat je ook telkens met parkeerkosten zit in de hotels, en die zijn soms echt peperduur

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1850 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties