Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help, een apostille aanvragen????

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joyce
Amerika-ontdekker

Help, een apostille aanvragen????

Bericht door Joyce »

Hallo allemaal,

wij zijn stiekum getrouwd in las vegas op 2 okt 2006! het was helemaal te gek!!! alleen nu heb ik een vraagje. wij moeten een apostille aanvragen. op het papiertje staat een money order van 20 doller. dit hebben we geregeld in amerika. maar moet je ook een envelop met postzegels erin stoppen? met je huisasdres???? wie kan mijn helpen! want ik snap er niks meer van. zo ja, hoe kom ik aan amerikaanse postzegels???

bedankt allemaal~!

groetjes joyce
Sliek
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sliek »

Ten eerste van harte !!!!

Ja je moet een envelop aan jezelf gericht meesturen. Bij ons heeft de chapel het geregeld dus zaten we niet met het postzegel probleem. Mischien kan je even bellen naar Carson City en vragen of je er wat losse dollars bij moet doen,

Sliek
In okt 02 zijn we naar New York geweest
We zijn in mei 06 getrouwd in Las Vegas met een huwelijksreis oost USA
Florida hebben we in 13 doorkruist met 5 jarige dochter
In 22 LA-SF
mei 26 New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer