Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Bericht door Supersups »

Allen,

De zomertarieven van USA reisen.de zijn beschikbaar.
Ik heb eens gezien voor 23 dagen in mei 2014 voor een Midsize SUV.
Met Alamo met een Super-Inclusive-PLUSSuper-Inclusive-PLUS package betaal ik € 885.
Is dit een goede prijs of betaal ik te veel? Ik had gedacht aan € 700. :(
Inbegrepen zijn:
Unlimited Miles
Collision Damage Waiver - CDW: a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage.
Local taxes and fees, sales tax, and airport fees.
Additional Drivers over the age of 25
First tank of gas included
Supplemental Liability Insurance

Zodus volledig pakket! :thumbup:

Wat denken jullie ervan? Redelijk of te duur?
Enige suggesties om goedkopere tarieven?
Ze raden blijkbaar echt wel de aansprakelijkheidsverzekering aan...

Groeten,

Tom
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Bericht door CaroLine »

Kijk eens op http://www.economycarrentals.com
Deze hebben over het algemeen heel voordelige prijzen.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik vind het flink aan de prijs. Ik heb ook nog even voor onszelf gekeken. Ik zou voor een periode van 29 dagen 1325 euro kwijt zijn inclusief alles voor een midsize SUV. Ik heb nu een boeking staan bij http://www.alamo.co.uk/brits
Daar ben ik ruim 500 euro goedkoper uit voor die periode. Die tank benzine betaal ik dan zelf wel :wink:

Elly
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Elly,

Maar is alles dan inclusief? Ook de liability insurance en extra bestuurder boven de 25 jaar?

Groeten,

Tom
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dit is allemaal incl:

Collision Damage Waiver (CDW)
Extended Liability Protection (ep) (usa/ca: Up To $1 Mil)
Facility Use Fee 1.60 Per Day
Concession Recoup Fee 11.11%
Co Road Safety Program Fee 2 Per Day
Sales Tax
Unlimited Mileage
3 Additional Drivers

Voor zover ik begrepen heb is dit voldoende.

Elly
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Ik kon aan een prijs van 478 € voor een midsize SUV op Alamo/brits.
Voor een periode van 19 dagen, Las Vegas.
Dat is ook min zo'n 200 euro onder de prijzen die al eerder gezien heb :shock:
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Elly, Nieka,

Kun je bij Alamo Brits gratis annuleren?
Ik kom ook op € 300 goedkoper dan Usa-reisen.de.

Groeten,

Tom
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

En is One Way rental inbegrepen?

Groeten,

Tom
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

De algemene voorwaarden bij Alamo/brits zeggen het volgende:

Cancellation Charges
We will not charge for reservations cancelled 7 days or more before your pick up time. If you cancel your booking after this time, the following charges apply:

• If you cancel your booking less than 7 days before pick up time, you will be charged either the full cost of your booking or up to a maximum of £20 whichever is the lesser.

• If you cancel your booking less than 24 hours before your pick up time, you will be charged either the full cost of your booking or up to a maximum of £50, whichever is the lesser.

Het lijkt erop dat het te annuleren is.

Ik heb voor mijn vakantie in 2014 ook de prijzen vergeleken en ik kom bij in de periode juli-aug (17 dagen) met een mid-size SUV ook op een verschil van bijna € 250 euro dat Alamo/brits goedkoper is (inclusief one way charge bij Alamo/brits). Vind het verschil vrij groot.
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Rudgermaas,

Ik vind het ook straf dat dit kan.
Daarmee dat ik het toch maar vraag.
Heb nu € 300 goedkoper geboekt en een hogere SUV klasse. :thumbup:
Ik heb Las Vergas - Los Angeles aangeduid dus ik veronderstel dat One Way rental erin zit omdat ik dit niet kon aanduiden.
Collision Damage Waiver (CDW) Included
Extended Liability Protection (ep) (usa/ca: Up To $1 Mil) Included
Consolidated Facility Chg 3.75 Per Day Included
Concession Recovery Fee 10% Included
Clark County Tax 2% Included
Vehicle License Fee Included
Sales Tax Included
Nv Gov Surchg Included
Unlimited Mileage Included
3 Additional Drivers Included

Er staat wel in de algemene voorwaarden dat het volgende kan aangerekend worden bij het ophalen of binnenbrengen:

- One Way rental
- Drop-off charges
- Customer Facility Charge (CFC) and / or Homeland Security Fee (HSF)
- Airport fees

Heeft hier iemand ervaring mee?

Groeten,

Tom
leonl
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door leonl »

Vorig jaar geboekt bij Alamo Brits, was (op het foutje van Alamo-National na) veruit het goedkoopste. Op een dag was er foutje in het tarief bij Alamo Brits, toen hebben o.a. De Bakkertjes hun geboekte auto geannuleerd en hebben het geld direct op hen credit tegoed terug ontvangen. Dus annuleren is er blijkbaar perfect geregeld.

Na het dagelijks afstruinen van internet zojuist weer geboekt bij Alamo Brits. Het enige wat ik niet kan boeken is een volle tank, maar ik tank hem ook liever zelf af, vind ik geen probleem. Ook op dit moment is Alamo Brits naar mijn bescheiden mening het voordeligste; Voor een Minivan, 25 dagen, € 750,-.

Afgelopen meivakantie was het erg druk aan de balie van Alamo bij LAX, even een paar keer 'nee' zeggen tegen de baliemedewerkster en uit een rij van een stuk of 10 Minivans de mooiste uitgezocht. Dit jaar komen we in de zomervakantie aan in Las Vegas, een kleinere luchthaven, maar hopelijk net zo veel keus. Toeren wij met ons gezin mooi weer heerlijk door het Zuidwesten.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
TMFlash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TMFlash »

Ik vind Tom's vraag ook wel interessant: zijn de prijzen van Alamo/Brits inclusief one-way rental?
Even een testje gedaan: wanneer ik een auto alleen voor Las Vegas huur betaal ik dezelfde prijs als voor Las Vegas - Los Angeles.
Dus ik denk dat de one-way er nog niet bij zit ............ helaas. Anders had het zeker interessant geweest.
Nu kan ik voor een promotieprijs veel goedkoper huren bij Cardelmar. Alleen zonder extra chauffeurs.
Rudgermaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rudgermaas »

Als je op de prijs naast de auto klikt krijg je het totaaloverzicht te zien. Hierin komt naar voren dat er een one way charge te betalen is van $ 150,-.

Een mid-size SUV voor 17 dagen van Las Vegas naar SF kost in totaal (incl. fee) 475 pond. Dit is +/- € 565 .
Dezelfde mid-size SUV voor 17 dagen van LV naar SF kost bij Drive-usa € 805. Het enige is dat bij Drive-usa er dan een volle tank bij zit, en ik denk dat dat bij Alamo niet het geval is. Maar al met al scheelt het dan toch nog € 200.
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

Annuleren bij Alamo/Brits gaat inderdaad prima, binnen drie dagen is het bedrag teruggestort op de creditcard. Bij grote koerswijzigingen wel kans op een koersverschil.
Wij maakten bij aankomst gebruik van de kiosk, je kan dan ook benzine betalen en leeg inleveren, of zoals wij deden ervoor kiezen om vol in te leveren. Alamo Denver is ons prima bevallen, hadden een Full Size SUV gehuurd en reden weg met een gloednieuwe Suburban :thumbup:
De prijzen kunnen opeens veel hoger worden en daarna niet meer omlaag gaan, dus met de prijzen die ik hierboven lees zou ik direct boeken bij Alamo/Brits.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ik heb ook al sinds een aantal weken een boeking staan bij Alamo Brits.
Voor een standard SUV.
Maar na veel lezen op het forum willen we (2 volwassenen met 2 kinderen van 17 en 15) liever een fullsize SUV of een Van.
Lekker wat meer ruimte voor alle spullen en niet iedere dag moeten passen en meten om alles er fatsoenlijk in te krijgen.

Wat raden jullie aan? Nu de boeking aanpassen? Of ter plaatse gaan voor een upgrade (al dan niet gratis)?
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Zodus moet je voor de one way rental + volle tank toch nog € 120 + € 50 à € 60 rekenen => + € 180 maw € 85 goedkoper + een categorie hoger nl. Jeep Grand Cherokee or similar ipv Ford Escape or similar.
Gaat het hier om dezelfde service als bij Alamo reisen.de of is Alamo.uk een andere verdeler als Alamo reisen.de?

Indien Ford Escape or similar € 555 + € 180 = € 735 tov 900 => € 165 goedkoper dan reisen.de.

Zouden jullie voor die € 80 euro ook een categorie hoger nemen of zouden jullie het houden op de Ford Escape?

Groeten,

Tom
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Weet je zeker dat je one way charges hebt? Ik zie dat niet staan als ik een willekeurige periode van 23 dagen in mei bekijk. Als ik een andere periode bekijk, van 1 week in mei, zelfde auto, dan zie ik wel een one way fee staan.

@moon29:
Ik denk dat een standard SUV wel groot genoeg is, maar als je echt een grotere auto wilt (een extra bank is wel lekker), boek die dan. Je weet niet zeker of er een grotere aanwezig is, en als er wel een staat dan kan het je veel geld gaan kosten.
Als je een Standard in principe ook voldoende vindt dan kun je gokken op een gratis upgrade ter plekke, maar dat is echt een gok.

Marianne
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ik heb nu een standard SUV (Jeep Grand Cherokee or similar) geboekt voor 549 britse pond.
De 7 passenger minivan (Dodge Grand Caravan or similar) kost nu 547 britse pond zie ik.
Dus voor het verschil in prijs hoeven we het niet te doen of te laten. Een fullsize SUV is wel een stuk duurder.

Voordeel van de minivan lijkt me dat de kinderen (waarschijnlijk?) ieder een eigen stoel hebben die ook lekker even plat kan, in plaats van een achterbank.
Ik weet niet of het een gemis is geen SUV te hebben dan. Maar we gaan toch niet off-road rijden op onze eerste Amerika reis verwacht ik, dus....

Hoe kan ik dit eventueel aan laten passen bij Alamo Brits? Mail sturen?
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Heb net ook gekeken, maar de verschillen zijn wel groot.........

Ik heb bij brits een berekening gemaakt Los Angeles naar Phoenix, ik zie geen drop off staan bij pakketprijs, neem aan dat er tussen California en Arizona geen drop off kosten zijn bij brits? Kiezen jullie dan voor meteen betalen of pas daar?

Want als dit dus mogelijk is om via brits te kunnen boeken als Nederlander dan is het wel voordelig.
Midsize kost 489 pond en Standard 601 pond.
Bij usareisen kost midsize 944 euro...........
Dit krijg ik dan te zien
Package
Show package inclusions
Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)
Airport Tax 11.11 pct
Customer Facility Charge
Tourism Fee 2.60%
Sales Tax
Unlimited Mileage
3 Additional drivers

Ik heb hier echter nog nooit geboekt vandaar de vraag of iemand zou kunnen kijken, die er wel ervaring mee heeft of ik het goed heb?
12 juli los angeles ophalen
5 augustus phoenix inleveren

Alvast bedankt voor de hulp!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

@ Moon , nieuwe boeking maken en oude annuleren lijkt mij het makkelijkst. Zoals ik al aangaf wordt het geannuleerde bedrag direct teruggeboekt.
Wij hebben bij Alamo/Brits gekozen voor direct betalen, wel aanvinken dat je uit Nederland/België komt.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer