Supersups schreef:Nee, ik krijg een bedrag in britse pond en jep ik heb al definitief geboekt => je krijgt dan een "Pay local confirmation".
Indien ik onmiddelijk betaal win ik 6 GBP dus ik betaal liever aan de balie.
Als ik ''pay on arrival' aanklik krijg ik bij de booking summary (dus nog voor de definitieve boeking) de package price in dollars te zien, met daarbij 'approx xxx GBP'.
Maar uit jouw bericht begrijp ik dat je een confirmation met een bedrag in GBP krijgt?
Dan vraag ik me af hoe ze dat ter plekke doen, gaan ze dan de GBP omrekenen naar $, lijkt me een beetje apart.
Ik had verwacht dat je, net zoals in de booking summary die ze laten zien, je bij pay on arrival een $ bedrag zou krijgen.
Dit jaar hebben we de prepaid optie gedaan, en die was uiteraard wel in GBP, maar werd gelijk van creditcard afgeschreven.
We hebben echter onze redenen om volgende keer liever ter plekke te betalen.
Afgelopen jaar hebben volgens mij ook aardig wat forummers via Alamo UK / Brit Guide geboekt.
Zijn er mensen die toen voor pay on arrival hebben gekozen? En hoe ging dat?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.