Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Bericht door Supersups »

Marianne,

Ik heb het ook nog eens geprobeerd voor 1 week en 23 dagen in mei en voordien de cookies verwijderd.
Voor 1 week zou ik wel een one way rental moeten betalen en voor 23 dagen dus niet. :?
Zou dit dan zo zijn omdat je de wagen voor een langere tijd huurt?
Ik ga het toch eens navragen via mail aan alamo.uk.
Wat ik wel bizar vind is dat in het pakket een aantal fees inclusief zijn, maar die wel afzonderlijk nogmaals worden aangerekend.
Prijs voor 23 dagen is ondertussen al 70 GBP duurder geworden. :shock:

Groeten,

Tom
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

One way prijzen zie ik nergens staan......(drop off)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Allen,

Reactie van Alamo.uk:

Dear Tom,

Thank you for contacting Alamo.

Please be advised that we can see only a copy of the reservation, because it was made through a third party company. And as far as we see those things are not included. For more details, please contact Strathearn Publishing.

Kind Regards,

Dus de one way rental moet 9/10 nog betaald worden net zoals de extra fees en Strathearn Publishing zegt mij niets... :?
Toch maar eens bij hen horen.

Groeten,

Tom
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

@supersubs
Ik heb net een tabel gezien van alamo zelf waar drop off staat tussen steden.
Los angeles las vegas was wit, dus geen drop off. Hebben wij met los angeles en phoenix ook.
Die kosten van taxes zijn volgens mij over de drop off fee, want die taxes betaal je op de plaats waar je hem inlevert en dat kan per plaats verschillen. Als je dus geen drop off fee hebt komt er niets bij lijkt me.

Ik heb echter ook op brits ingevuld LAX naar Denver of JFK en dan geeft hij ook geen drop off fee aan bij drie weken, vul ik een week in dan verschijnt het wel........
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Pumi1000:

Ik reis van Las Vegas naar LA geldt dit dan ook of is het enkel vanuit Californië dat de drop off fee wegvalt?

De ophaallocatie in Las Vegas is "7135 Gilespie St Las Vegas, NV 89119-4267 United States", is dit hetzelfde als met reisen.de want dit is niet op de luchthaven zelf?

Groeten,

Tom
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

USA reisen komt voor ons veel duurder uit. Wij gaan van 9 aug t/m 29 aug bij USA reisen kost een SUV 785 euro en bij rentalcars.com hebben wij deze geboekt voor 533 euro.
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

@supersups hier het overzicht voor de one way fee. LAS-LAX of LAX-LAS maakt niet uit.
https://www.alamo.nl/pdf/Drop-off%20she ... a%20NL.pdf
Het adres in Las Vegas is het adres waar alle grote verhuurbedrijven zitten, je gaat daar met een gratis shuttlebus van de desbetreffende verhuurder naartoe.Je volgt dus bij het vliegveld de bordjes car-rental en stapt in de Alamo bus.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Thanks Saskia.

Ik heb nu de Jeep Grand Cherokee or similar gehuurd voor € 690 voor 23 dagen.
Tov reisen.de spaar ik € 481 uit, maar dan heb ik geen volgetankte auto. (zelfde zaken inclusief)

Dus ik denk wel een goeie deal met Alamo.uk.brits :thumbup:
Persoonlijk vind ik z'on groot verschil wel raar.... :?

Groeten,

Tom
TMFlash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TMFlash »

Gezien het feit dat USA-reisen toch redelijk hoog inzet op de autohuur voor 2014 heb ik maar een midsize USA vastgelegd bij Cardelmar voor EUR 513,00 (21 dagen). Lijkt me een redelijke prijs. De one way kosten moeten nog berekend worden.
De Bakkertjes
Amerikafan

Niks is raar in de wereld van autoverhuur(en ook vliegtickets). Ik ben er voor de afgelopen vakantie ook lang mee bezig geweest, heb wel 5 reserveringen gehad, en uiteindelijk gekozen voor Alamo/brits. Geen spijt van gehad, we reden in een Suburban voor €32,- per dag :thumbup:
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Ik momenteel voor € 30/dag. :thumbup:

Het enige wat ik mij nog afvraag is of je road assistance nodig hebt? 9/10 gaan wij voor een gewone weg en 1/10 voor een heel toegankelijke dirtroad.
Wat met een lekke band? Zelf vervangen en naar een Goodyear center rijden of...?

Groeten,

Tom
De Bakkertjes
Amerikafan

Meestal wordt hier aangeraden geen Road Side ass.te nemen. In het zuidwesten heb je hele gebieden waar je geen bereik hebt met je telefoon( ook op normale wegen), dus zal je toch zelf een band moeten verwisselen .Kijk bij ophalen naar de reserve band. Na een lekke band kan je ook de auto omruilen als je in de buurt van een verhuurlokatie bent.
Saskia
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

@saskia en supersubs

Hebben jullie meteen betaald of bij ophalen auto? Krijg je na betaling een voucher?
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Ik ga pas betalen bij het ophalen.
Dus hopelijk gaat de wisselkoers in de goede richting... :wink:
De limiet op de masterkaart is 10k dus ik denk dat dit wel voldoende is.
Houden ze eigenlijk een bepaalde waarborg af de mastercard?

Of raden jullie aan om meteen te betalen?

Groeten,

Tom
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Wij hebben voor de optie direkt betalen gekozen. Dit was ook een goedkoper tarief.
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

@supersubs
Heb jij al defenitief geboekt? Krijg je dan een reservering met het bedrag in dollars? Omdat jij kiest voor betaal later?
Want zoveel verschil zit er niet tussen nu en dan betalen.
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Nee, ik krijg een bedrag in britse pond en jep ik heb al definitief geboekt => je krijgt dan een "Pay local confirmation".
Indien ik onmiddelijk betaal win ik 6 GBP dus ik betaal liever aan de balie.

Groeten,

Tom
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik overweeg toch om weer te cancellen bij Alamo/Brits. Ik kwam nu een tarief tegen op ebookers.de van 669 euro voor een midsize SUV (Budget) voor 29 dagen. Echtgenoot is bij Budget/Avis gratis.
Volgens mij is de rest gewoon inclusief behalve dan een tank benzine.
Wederhelft is werken dus morgen maar even overleggen :wink:
Volgens Ticketspy is dit tarief te boeken tot 14 nov.

Elly
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Elly,

Thanks voor de tip! :thumbup:

Heb ook even gekeken, maar voor een midsize SUV is Alamo UK brits goedkoper, nl € 23 (€ 555 ipv € 578).

Groeten,

Tom
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Supersups schreef:Nee, ik krijg een bedrag in britse pond en jep ik heb al definitief geboekt => je krijgt dan een "Pay local confirmation".
Indien ik onmiddelijk betaal win ik 6 GBP dus ik betaal liever aan de balie.
Als ik ''pay on arrival' aanklik krijg ik bij de booking summary (dus nog voor de definitieve boeking) de package price in dollars te zien, met daarbij 'approx xxx GBP'.

Maar uit jouw bericht begrijp ik dat je een confirmation met een bedrag in GBP krijgt?
Dan vraag ik me af hoe ze dat ter plekke doen, gaan ze dan de GBP omrekenen naar $, lijkt me een beetje apart.
Ik had verwacht dat je, net zoals in de booking summary die ze laten zien, je bij pay on arrival een $ bedrag zou krijgen.

Dit jaar hebben we de prepaid optie gedaan, en die was uiteraard wel in GBP, maar werd gelijk van creditcard afgeschreven.
We hebben echter onze redenen om volgende keer liever ter plekke te betalen.

Afgelopen jaar hebben volgens mij ook aardig wat forummers via Alamo UK / Brit Guide geboekt.
Zijn er mensen die toen voor pay on arrival hebben gekozen? En hoe ging dat?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer