Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Bop01
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)

Bericht door Bop01 »

Geen 2e chauffeur nodig. Wat ik wel belangrijk vind is of de verzekering compleet is en geen onverwachte extra uitgaven bij ophalen van de auto.
Amanda1986
Amerika-ontdekker

Bericht door Amanda1986 »

Nog een vraagje. Ik ben me in de autohuur aan het verdiepen al weet ik dat de prijzen nog niet overal bekend zijn.
Mijn broer en ik willen op 5 september 2014 een auto oppikken op LAX en daar ook weer terugbrengen op 18 oktober 2014. Hij is dan 25 ik 28 dus geen underage. We willen graag een fullsize niet omdat we het nodig hebben maar voor de belevenis.

Een paar prijzen kunnen vinden maar vind er wel veel verschil tussen zitten. Normaal?
De prijs van uscarhire staat me wel aan eigenlijk. Mensen goede ervaringen met uscarhire? Doen? Goede prijs of zou ik nog beter kunnen verwachten. En qua verzekeringen? Iemand nog betere opties?

uscarhire.com (uiteindelijk alamo) 1572 euro
Alamo Brits 1782 euro
Alamo NL 2609 euro

Thnx alvast
Amanda
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Als je een fulltime sedan bedoelt dan is 1200 echt de Max voor 1,5 maand. Zou dan nog even wachten.
Bop01
Amerika-newbie

Bericht door Bop01 »

Heeft iemand ervaring met CarDelMar wat betreft autohuur in de USA? De tarieven zijn lager dan de meer bekende sites zoals Rentalcars.com.
Amanda1986
Amerika-ontdekker

jan de korte schreef:Als je een fulltime sedan bedoelt dan is 1200 echt de Max voor 1,5 maand. Zou dan nog even wachten.
Bedoel fullsize SUV. Sorry foutje te melden. Wat zou de max hiervoor zijn voor 1,5 maand?
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Volgens mij zit je dan met je 1572 niet gek. Maar ik weet dat niet 100% zeker want ik heb nooit een SUV gehuurd:)
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

@ Amanda1986
Ik zou wel nog wat wachten tot de prijzen overal bekend zijn, tot dan zullen de prijzen echt niet heel veel veranderen normaal gezien.
Amanda1986
Amerika-ontdekker

Hans uit Koekelare schreef:@ Amanda1986
Ik zou wel nog wat wachten tot de prijzen overal bekend zijn, tot dan zullen de prijzen echt niet heel veel veranderen normaal gezien.
Thnx. Ga ook zeker wachten. Maar nog nooit een auto gehuurd dus totaal geen idee wat normaal is wat een hele scherpe prijs is. Vandaar dat ik hier op stukje forum kom kijken. Zoveel ervaring iedereen samen hier!
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Ik zit even op de de site alamo.co.uk/brits te kijken voor een auto voor de periode 15 juli t/m 8 augustus en kom met afhaalplaats voor zowel Los Angeles als Las Vegas uit op 489,21 pond (ook weer zelfde plaats terugbrengen) als ik retour San Francisco intik is het gelijk 1.106,00 pond. Heeft iemand een idee waarom dit zoveel scheelt qua plaats is echt een groot bedrag?
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Sorry zal nog even vermelden om wat voor auto het gaat namelijk een Standard SUV.
Hans_Belgium
Amerikakenner

@Paeperi
Het gaat om vraag en aanbod, wat ze kunnen of durven vragen en toch nog volume boeken.
Bop01
Amerika-newbie

Bericht door Bop01 »

Heb inmiddels auto geboekt. Ford Escape of vergelijkbaar voor 526 euro voor 22 dagen. Bij AVIS. Volgens mij kom ik toch geen beter aanbod dan dit tegen.
Lisette__
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Lisette__ »

Zojuist het aanbod van usareisen.de en rentalcars.com bekeken en vergeleken.

Wanneer ik de CDW (collision damage waiver) voorwaarden bekijk. Zie ik dat usareisen.de de schade aan ruit, banden, dak etc meerekent.
Uit de voorwaarden van rentalcars.com begrijp ik dat deze schade niet is inbegrepen.

Is het in dit geval verstandig om toch voor usareisen.de te kiezen? Ondanks dat het ruim 100 euro duurder is.
debke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door debke »

Hallo, ik ik lees hier dat iedereen een goedkopere prijs vind voor een huurauto bij Alamo UK, maar ik kom juist veel duurder uit. Bij Avis zit ik rond de 1230 euro voor een Full Size SUV (300 dollar drop of kost inbegrepen) en bij Alamo kom ik uit rond 1300 pond :-/
Doe ik mss ergens iets verkeerd? Weet ook iemand waar ik nog een goedkopere prijs kan vinden?
Ik zou een Full Size SUV willen van 13 september 2014 tot 30 september 2014. Ophalen in Denver en afgeven in Los Angeles. Er zou ook een tweede bestuurder verzekerd moeten zijn.
Alvast bedankt!!
Debke
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

http://www.uscarhire.com
13 sept tot 30 met Gold Allin (is met 4 extra bestuurder en tank benzine) Fullsize SUV €822,- (Alamo) Plus $300,- drop off kosten te betalen bij het ophalen. Dus dan kom je in totaal uit op €1046,-

Ervaringen met uscarhire: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... =uscarhire
Wij hebben hier zelf ook geboek voor aankomende Mei. Dus eigen ervaring heb ik er nog niet mee..
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans_Belgium
Amerikakenner

@debke

bij http://www.drive-usa.de kan je een full-size SUV huren met alle verzekeringen en tweede bestuurder inbegrepen en de drop off kosten zijn ook inbegrepen voor jouw periode 990€
debke
Amerika-ontdekker

Bericht door debke »

Dank je wel, 990 euro is echt de beste prijs die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ik ga deze site zeker in het oog houden. Het spijtige is dat ik pas kan boeken vanaf eind januari in verband met verlof goedkeuring. Ik hoop dat die tarieven dan nog zo voordelig zijn. Nog eens bedankt!
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Je kunt gratis annuleren hè. Ook bij drive USA. Dus mocht het niet lukken met verlof kun je meteen annuleren.
RonD
Amerika-newbie

Bericht door RonD »

Wij willen van 5 mei t/m 31 mei 2014 een Standard SUV (Jeep Grand Cherokee or similar) huren bij Alamo. Pickup op LAX Los Angeles airport en Return op Denver Airport. Wanneer ik de prijzen vergelijk tussen USA-Reisen.de en Alamo.co.uk valt mij het grote prijsverschil op nl: € 912,24 bij usa-reisen.de en £ 515,65 bij Alamo.co.uk (omgerekend € 613,58) Nu weet ik dat de drop-off kosten bij usa-reisen incl. zijn, maar bij Alamo.co.uk kan ik dit niet vinden! Kan iemand mij vertellen of de drop-off kosten bij Alamo.uk nog niet meegerekend zijn in de totaalprijs? Dat kan het verschil nl. wel maken.
HarlockSSX
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door HarlockSSX »

Hallo,

We zouden graag in Denver een Full Size (no SUV) huren tussen 11/07/2014 & 16/08/2014. [data gewijzigd-zat tikfoutje]
Twijfel enkel tussen een Full Size nemen nu en een upgrade naar Standard SUV doen ter plaatse of meteen een STD SUV te nemen.
Prijzen zijn echt uiteenlopend met als goedkoopste die ik nu vond Alamo UK voor ong 1008£ (~1185€). Kan dit beter ???
Nodig is een 2de chauffeur (mijn vrouw) en de usual overpriced assurances Damage waiver & Liability.
Laatst gewijzigd door HarlockSSX op 14 nov 2013, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer