Dat vind ik ook lastig, de county enz geven heel sterke waarschuwingen en pushen heel sterk dat iedereen een flinke noodvoorraad moet hebben en klaar moet staan om te evacueren maar de buren, moeders van school, collega's enz zijn allemaal zo relaxed.Dbacks2 schreef:De keer in Florida was ik wel blij dat ze meer informatie vooraf hadden, maar ik vond het wel moeilijk om te kiezen wie je moest geloven.
Ik vind het trouwens ook zo grappig hoe anders de instelling hier in Florida is vergeleken met Utah of Texas.
In Florida krijg ik steeds het advies om te zorgen dat de Ipads enzo opgeladen zijn zodat de kinderen zich niet vervelen. Hier moet je blijkbaar vooral zorgen dat iedereen zich electronisch kan vermaken.
In Utah kreeg ik tips over knutselprojecten om te doen met de kinderen, welke boeken leuk zijn om samen te lezen, en welke bordspellen leuk zijn met kinderen in verschillende leeftijdsgroepen. Ingesneeuwd zijn is een mooie gelegenheid om een gezellige dag met je gezin door te brengen.
In Texas vertellen ze je hoe je het beste je lawn chair kan vastmaken aan je pick up truck zodat je niet wegwaait terwijl je met een biertje in je hand de storm bewondert