Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
HarlockSSX
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Zomertarieven www.usa-reisen.de beschikbaar

Bericht door HarlockSSX »

annet2009 schreef:
Toerist schreef:Wat ik bv. niet zie staan is het feit dat alle taxes en surcharges in begrepen zijn (staat wel op de aanmeldingspagina van Brits maar niet op uiteindelijke bestelbon), dit staat er bij usa.de wel duidelijk bij. Ooit bij Connections was dit ook niet het geval en mochten we helaas bijbetalen...

Kan iemand die reeds Brits gebruikte hier iets zinnig over zeggen?
Wij hebben in 2012 geboekt bij USA Reisen en in 2013 bij Alamo.co.uk via Brit Guide.
Beide hebben we vooraf (op moment van boeking) betaald en waren incl taxes en surcharges.
Dus geen bijbetalingen ter plaatse (tenzij je natuurlijk een upgrade of roadside assistance kiest).

Als je bij Alamo - Brit Guide de prepaid optie kiest krijg je een voucher, waar keurig op staat wat erin zit (o.a. 3 extra drivers).
De pay on arrival optie is onduidelijker qua prijs. Bij mij wordt alleen de GBP prijs vermeld en volgens Alamo is die prijs fixed.
Bij andere forummers worden ook USD prijzen vermeld. Maar op de Pay Local Confirmation die je in dit geval krijgt staat net als
bij de voucher netjes een lijstje met alle taxes en surchages die included zijn.

Alleen personal insurance en bagageverzekering zitten er niet bij. Maar dat zit er bij USA reisen sinds 2013 ook niet meer bij.

En er zit geen volle tank bij dit tarief via Brit Guide. Maar dat werd bij ons ruimschoots gecompenseerd door het verschil in prijs.
Hmmm ... ik ben mij door vorige opmerkingen zorgen beginnen maken of er extra charges zouden zijn ter plaatse en naar Alomo UK een mail gestuurd met de vraag. Net antwoord gekregen. Ik vind het nog steeds niet duidelijk wat er precies NIET inbegrepen zou zijn en "ong 30a40USD" vind ik ook een raar antwoord.
Heb nog details gevraagd maar ben niet 100% zeker dat zij dat geven.

Maak ik mij zorgen om niets ? 40USD vind ik nog acceptabel door tarief Brits maar wil geen verassingen van andere genre hebben eigenlijk ter plaatse.

Begrijp ik het goed dat jij niets moest bijbetalen door boeking Alamo/Brits ?

Thank you for contacting Alamo.

Please be informed that some of the local taxes and surcharges are not included due to the fact they vary depending on the date. This is why you should pay them at the location. Usually the amount is between 30-40 USD.

Also with the Brits package, you have up to 3 additional drivers for free, however the system is automated and it will not recognize the conditions of the Brits contract. No fees will apply for additional driver.

Please feel free to contact us again if you have any other questions.
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Supersups »

Ik heb ook een mail gestuurd naar Alamo, want ik vind de uitleg op de reservatie en boeking ook vrij onduidelijk.

Hun antwoord:

Response Via Email (Ashley Fox) 11/14/2013 11:59 AM

Dear Tom,

Thank you for contacting Alamo. I have pulled up this reservation and there are no additional fees that will be added.
It is true that we do charge a drop fee for most one ways or we also include the fee in your time and distance rate which is why your rate is slightly higher.
The only way this rate will change is if you make changes to it. If you need additional assistance please do not hesitate to reach back.

Sincerely,

Ashley
Email Customer Care
Customer By Email (Tom) 11/14/2013 08:25 AM

Dus ik ga mij geen zorgen maken. Blijkbaar is alles bij mij inbegrepen, ook de drop off kosten.
In totaal spaar ik € 481 uit tov USA reisen zodus 30 of 40 USD meer of minder. :)

Groeten,

Tom
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

HarlockSSX schreef:[quote="Hmmm ... ik ben mij door vorige opmerkingen zorgen beginnen maken of er extra charges zouden zijn ter plaatse en naar Alomo UK een mail gestuurd met de vraag. Net antwoord gekregen. Ik vind het nog steeds niet duidelijk wat er precies NIET inbegrepen zou zijn en "ong 30a40USD" vind ik ook een raar antwoord.
Toerist vroeg naar ervaringen van mensen die het Brit Guide tarief gebruikt hebben.
Ik heb zowel bij USA reisen als bij Alamo Brit Guide nooit one-way rentals gehad, dus als het puur om de extra charges daarvoor gaat: daar heb ik geen ervaring mee.

Overigens vond ik de antwoorden die ik van Alamo UK kreeg op mijn mails met een vraag zodanig dat ik me nog steeds afvraag of het klopt wat ze per mail zeggen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
HarlockSSX
Amerika-ontdekker

Bericht door HarlockSSX »

Ik bedoelde ook geen one way ... in mijn geval is het Denver / Denver.
Additionele zaken zouden volgens hun mail lokale taxen zijn ... voor zover dat ik hun begrijp toch.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

HarlockSSX schreef:Ik bedoelde ook geen one way ... in mijn geval is het Denver / Denver.
Additionele zaken zouden volgens hun mail lokale taxen zijn ... voor zover dat ik hun begrijp toch.
Wij hadden afgelopen jaar Albuquerque / Albuquerque.
Dat zinnetje: Estimated charges are confirmed based on the information you have provided. Some taxes, fees,
and surcharges are payable locally and are subject to change.

stond bij ons ook op de voucher, maar wij hebben niets hoeven betalen ter plekke.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Toerist
Amerika-ontdekker

Bericht door Toerist »

Annet2009, ervaringen zoals de jouwe was inderdaad wat ik wou horen.

Maar het is dat zinnetje Estimated charges are confirmed based on the information you have provided. Some taxes, fees,
and surcharges are payable locally and are subject to change
dat wat moeilijk blijft.

Zoals ik reeds zei moest ik (toen met bestelbon van Connections) in Denver plots nog een extra taks (luchthaventoeslag of zoiets belachelijk ) betalen. Onderhandelen ging niet (was inderdaad ruimte voor interpretatie) en dan sta je daar. Met Usa reizen staat er duidelijk ALL taxes zodat ze op dat moment geen poot hebben om op te staan. Sindsdien hebben ze het ook nooit meer geprobeerd , trouwens.

Vandaar mijn eerdere vraag naar verduidelijking.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Toerist, als je ter plaatse NIETS extra genomen hebt zou je niets moeten bijbetalen maar misschien heb je ter plaatse een GPS, kinderzitje, road assistance, auto upgrade of iets extra aanvaard?
Dan hebben ze wel het recht om die toeslag te vragen voor ophalen van de auto op de luchthaven.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Masja
Amerika-ontdekker

Bericht door Masja »

Ik heb net bij ebookers een midsize SUV geboekt.
van 10 tot en met 29 juli voor een prijs van 530 euro.
ophalen in San Fransisco pier 39
terugbrengen Luchthaven San Fransisco
De prijs is inclusief:
Prijs inclusief:

Lokatie toeslag.
WA verzekering in geval van schade aan derden
Aanvullende WA verzekering
Luchthaven toeslag
Schadeverzekering en diefstalverzekering zonder eigen risico.
Ongelimiteerde mijlen/kms
Lokale belasting

Mooie prijs dacht ik zo!
Laatst gewijzigd door Masja op 27 nov 2013, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bericht door Laura&Edwin »

Mooie prijs.
Bij Alamo.co.uk/brits kost dezelfde auto ongeveer €474 (£396,44). Met ook een goed verzekeringspakket en meerdere bestuurders in de prijs. Kan ook.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
jomisasi
Amerika-ontdekker

Bericht door jomisasi »

Jeetje, er gaat een wereld voor me open! Wij zijn nu twee keer op rondreis door Amerika geweest en dachten twee keer een goede deal gemaakt te hebben wat betreft autohuur bij usa.de
Nu lees ik hier over Brits en ben eens gaan kijken wat het kost voor onze volgende reis in 2014. Dat scheelt aanzienlijk zeg!!! Veel goedkoper. Wat ik alleen niet begrijp is dat er geen one way fee apart vermeld staat.
Hopelijk geen verborgen kosten??
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

jomisasi schreef:Jeetje, er gaat een wereld voor me open! Wij zijn nu twee keer op rondreis door Amerika geweest en dachten twee keer een goede deal gemaakt te hebben wat betreft autohuur bij usa.de
De prijsverhouding met "Brits " op dit moment neemt niet weg dat je nog altijd een prima deal met usa-reisen hebt gemaakt in het verleden.
Tot en met 2011 was die toch echt bij de top.
Wellicht nu nog vroeger dan anders een prijsafspraak gemaakt met National , Alamo etc.
En daardoor iets te duur in de markt.
Kan nog bijgesteld worden zoals dat in 2013 ook is gebeurd.
Voor het moment is http://www.alamo.co.uk/brits en http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue een besparend alternatief.
Totdat http://www.enterprise.com/car_rental/hinko in de lucht komt natuurlijk
Laatst gewijzigd door bedeve op 27 nov 2013, 00:19, 2 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Arwinv
Amerika-ontdekker

Bericht door Arwinv »

Voor onze reis naar het noordoosten (Boston en omstreken) moeten wij nog een auto huren, ben nu aan het kijken bij de genoemde sites en de prijzen lijken me goed maar vraag me eerlijk gezegd af of een toll pass device toegevoegde waarde heeft. De overige opties hebben we in elk geval niet nodig.
Wie kan me hierin raad geven?
Afbeelding
Lampie
Amerikafan

Bericht door Lampie »

jomisasi schreef:Wat ik alleen niet begrijp is dat er geen one way fee apart vermeld staat.
Hopelijk geen verborgen kosten??
Nee hoor geen extra kosten.
Dit is een speciaal tarief, zonder oneway als je meer dan 14(dacht ik) dagen auto huurt.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Arwinv schreef:.. maar vraag me eerlijk gezegd af of een toll pass device toegevoegde waarde heeft...
Wij vonden het erg handig. Je kan dan makkelijk doorrijden via de EZ Pass Lanes. Wij betaalden in 2012 15 dollar voor zo'n E-toll transponder bij Budget. Het tolbedrag wordt later netjes van je creditcard afgeschreven.
Arwinv
Amerika-ontdekker

Bericht door Arwinv »

Nee, kost niet veel. Als dat bedrag voor de hele huurperiode is dan valt dat te verwaarlozen. Maar als er in dat gebied nauwelijks tolwegen zijn heeft het alsnog geen zin. Vorige keer waren we in Denver en hebben daar geen enkele tolweg gebruikt, vandaar mijn twijfel.
Kan me overigens voorstellen dat er rondom NY in elk geval tolwegen zullen zijn dus dan maar gewoon dat ding erbij reserveren.
Afbeelding
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Ik denk zelfs dat in de meeste auto's zo'n transponder al zit. Je betaalt er pas voor als je hem uitklapt en gebruikt. Rond New York is het zeker handig.
Arwinv
Amerika-ontdekker

Bericht door Arwinv »

Duidelijke antwoorden, bedankt voor de snelle reacties!
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@Masja misschien zou je er ook bij kunnen zetten waar je de auto huurt (en terugbrengt).

Totdat http://www.enterprise.com/car_re ... natuurlijk

:mrgreen: :mrgreen:
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

bedeve schreef: Totdat http://www.enterprise.com/car_rental/hinko in de lucht komt natuurlijk
:mrgreen:

We wachten met spanning af, vol verwachting klopt ons hart. :santa:
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Hinko schreef:
We wachten met spanning af, vol verwachting klopt ons hart. :santa:
Een speciaal kerstcadeautje voor de AA forumleden zou inderdaad wel héél tof zijn! :clap:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer