Het is qua afstand ook wel te doen in 1 dag, maar er is zoveel te zien onderweg en in zowel DV als Yosemite (Tioga Road) zelf, dat het jammer is om hier niet voldoende tijd voor uit te trekken. Kijk eens naar onze reisverslagen: voor Bodie en Britlecone Pines forest ons 2013-verslag, voor de Alabama Hills ons 2006-verslag, voor Mono Lake ons 2004- en 2013-verslag.daisydpl schreef: Furnace creek naar Yosemite zouden we inderdaad in 1 dag doen. Is dat niet haalbaar? Volgens het reisagentschap dat me destijds eens offerte had gemaakt is dit te doen...
Wij zaten in SF in 2008 in de Columbus Motor Inn. Goed gelegen en gratis parkeren.daisydpl schreef: Voor San Francisco en Los Angeles zit ik ook nog altijd te twijfelen. Ik heb daar meerdere hotels gezien maar ik twijfel altijd of deze wel goed zitten qua ligging. In San Francisco zouden we toch ergens centraal willen zitten zodat we niet telkens onze auto nodig hebben. Ook omdat ik bang ben dat we anders meer tijd gaan verliezen met naar parking te zoeken dan wat anders.
Maar ik merk dan wel dat je ook telkens met parkeerkosten zit in de hotels, en die zijn soms echt peperduur
Marianne