Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelkamer met vier volwassenen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Dijkman1970
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Hotelkamer met vier volwassenen

Bericht door Dijkman1970 »

Wij zijn een familie van vier met twee volwassen kinderen ( dan 21 en 19) en willen volgende zomer naar Amerika gaan. Om de kosten enigszins te drukken willen we gebruik maken van 1 hotelkamer. Hoe streng zijn hotels met het hanteren van leeftijdsgrenzen voor kinderen. Hebben jullie daar ervaring mee?
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hotelkamer met vier volwassenen

Bericht door michelvd »

Over het algemeen is de leeftijd helemaal niet van belang. Je huurt gewoon een kamer met genoeg slaapplaatsen en dat is het. Waar je misschien wel even op moet letten is dat je vaak een kamer zult boeken met 2 queen-size bedden. Als de twee kinderen heel groot zijn (of jullie zelf natuurlijk), kan dat nog weleens krap zijn. Wij slapen echter zelf ook altijd in zo'n kamer en hebben dat nog nooit als een probleem ervaren, wij zijn niet zo fors.
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Gewoon dus altijd 2 Kingsize bedden vragen dan weet je het zeker. Het is ons altijd gelukt maar.................je moet dan wel voor de zekerheid vóór 16u. 's middags geboekt hebben of tegen die tijd aankomen. Later op de dag wordt de spoeling dunner. Bij super 8 of iets in die prijsklasse zit je bijna altijd goed. Terplekke: Eerst de kamer even controleren op de grootte van de bedden en anders direct overleggen!!! Komt altijd goed. De prijs is soms $10 meer maar meestal betaal je hetzelfde.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je betaalt inderdaad vaak per kamer, zeker als er geen ontbijt inbegrepen is. Soms is de prijs gebaseerd op 2 personen, en dan zul je iets moeten bijbetalen voor een 3e en 4e persoon. Je kunt dat zelf zien als je een boeking maakt. Het kan dan zijn dat kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis zijn en boven die leeftijd niet. Ik kan me niet herinneren dat er gecontroleerd wordt op leeftijd, maar ik denk niet dat je veel bespaart door te doen alsof je kinderen jonger zijn.

Wij hadden met de kinderen ook altijd 1 kamer, en bij voorkeur met 2 queen bedden, maar soms ook met 2 doubles. Een kamer met 2 King bedden ben ik nog nooit tegengekomen.
Soms is het wel eens prettig om wat meer ruimte te hebben; wij hebben wel eens een cabin gehad met 3 queen bedden; een eigen bed vonden de meiden wel heel prettig voor de afwisseling.

Als kosten besparen belangrijk is kun je overwegen om te gaan kamperen; vooral in de parken bespaar je dan heel veel.

Marianne
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Jody schreef:Gewoon dus altijd 2 Kingsize bedden vragen dan weet je het zeker. Het is ons altijd gelukt maar...
Wist niet dat die bestonden :D Ik heb ze zelf eigenlijk nog nooit gezien. Alleen één kingbed of twee queensize.
Volgende keer toch opletten! Thnx...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben in meer dan honderd hotels in de VS gelogeerd en kamers met twee king size bedden ben ik slechts een keer tegengekomen in Jackson, Wyoming. Dat was dan ook een giga kamer. Verder zijn het altijd twee queen size of full size bedden, die laatsten te smal voor ons om met zijn tweeen in te slapen. Zorg dus zeker queen size te hebben. Verder vragen wij altijd om een "roll away", extra bed, wat meestal kan. Wat wij ook fijn vinden is in de suite hotels logeren (Embassy Suites, Homewood Suites etc). Die hebben meestal een king, een pull out sofa en de mogelijkheid tot een extra bed, zo heeft iedereen lekker de ruimte. Wel misschien ietsje duurder, maar nog altijd een stuk minder dan twee aparte kamers.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dijkman1970
Amerika-ontdekker

Alleen als je via booking boekt staat er bij sommige hotels specifiek kinderen tot 12 jaar of 18 jaar.... Hoe moeilijk doet een hotel dan als je met 4 volwassenen aankomt zetten?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Heel moeilijk, tenzij ze er niet volwassen uitzien.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Het zal er niet voor niets bij staan lijkt me. Dit soort beperkingen gaan meestal over extra personen op de kamer, maar misschien zijn de bedden korter ofzo? Ik zou het anders gewoon even navragen bij het hotel.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Petra/VS schreef:Wat wij ook fijn vinden is in de suite hotels logeren (Embassy Suites, Homewood Suites etc). Die hebben meestal een king, een pull out sofa en de mogelijkheid tot een extra bed, zo heeft iedereen lekker de ruimte. Wel misschien ietsje duurder, maar nog altijd een stuk minder dan twee aparte kamers.
Wij hebben regelmatig een suite met twee queens en een apart kamertje met een slaapsofa.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik zou gewoon direct bij het hotel boeken, dan weet je precies wat je krijgt.

Voorbeeld: Als ik bij booking.com zoek in Page voor 4 volwassenen dan willen ze dat ik bijvoorbeeld bij de Holiday Inn Express 2 kamers met 2 queens neem. Terwijl ik bij de site van HIE zelf met 4 volwassenen 1 kamer (met 2 queens) kan boeken (tegen dezelfde prijs als wanneer ik 2 volwassenen en 2 kinderen invul). Je kunt bij boeken bij het hotel zelf ook nog gebruik maken van korting met je ANWB-lidmaatschap (AAA-korting).

Marianne
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, die ervaring heb ik ook al een paar keer gehad. Voor gewone standaard kamers voor 2 personen zijn die bookingsites prima, maar niet-standaard kamers vermelden ze vaak niet eens, of de informatie is niet accuraat. Het communiceert ook een stuk gemakkelijker met een hotel zelf, bijvoorbeeld als je twee kamers naast elkaar wilt ofzo.
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

Wat ik mij afvraag ,is of die 2 kinderen( jong volwassenen in dit geval) samen in 1 queens bed willen slapen . Mijn kinderen zijn ook 20 en 21 , maar weet niet of ze dit nog zouden willen hoor. Moet ik toch eens over na denken als we nog eens met zijn allen de plas willen oversteken . Maar ik snap best dat je dit doet om de prijs wat te drukken hoor .
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ja, terechte vraag. Maar als het een kwestie is van óf in 1 bed slapen, óf zelf een extra kamer betalen zal het wel lukken in 1 bed denk ik. :wink: De laatste keer dat onze dochters in 1 bed sliepen waren ze 17 en 19. Het ging niet van harte, maar we waren in NY, en 2 kamers werd toch echt wat te prijzig.

Marianne
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Het is bij ons nu al af en toe gedoe, omdat we 1 kind hebben bij wie niemand in bed wil, vanwege excessief bewegen. Maar je kunt eventueel altijd nog een bed bij laten plaatsen toch?

Ik denk ook dat de keus snel gemaakt is hoor, als je bijna de dubbele prijs moet gaan betalen omdat er iemand moeilijk doet. Ik heb een paar jaar geleden nog in 1 bed gelegen met mijn zwager, haha, beetje zonde om een extra kamer te betalen als het zo ook kan :D
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Je kunt ook naar Target of Walmart gaan en een opblaasmatras kopen (met een pomp - die meestal op batterijen werkt). En een slaapzak meenemen. Die 'oppomp-matrassen' slapen prima, Mr. Oor en ik sliepen er ook iedere keer op als we verhuisden - vaak - en onze echte bedden ergens door de US aan het zwerven waren.
Je zult wel in ieder hotelkamer aan enige re-arranging van los meubilair moeten doen. En je moet je met een auto verplaatsen want de matras is niet echt zwaar maar toch teveel gewicht om mee te gaan zeulen.
Je kinderen kunnen dan om en om in een 'echt 'bed slapen of op het luchtmatras (dat echt niet te vergelijken is met de luchtbedden waar ik in een een ver verleden mee uit kamperen ging.)
Laatst gewijzigd door USInsider op 27 nov 2013, 06:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Dijkman1970
Amerika-ontdekker

Ben zelf niet lid van anwb maar mijn ouders wel. Kan ik ook hun lidmaatschap gebruiken of moet je ook echt je pas laten zien bij het hotel?
Dijkman1970
Amerika-ontdekker

Wat betreft twee jong volwassenen in een queen bed! Het is anders niet meer te betalen... Ben nu op zoek naar hotels en ga al ver over mijn budget heen :shock: Dus het is niet anders.
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

Ik weet niet wat jullie budget voor een overnachtingen is, maar kijk is voor kamers in een motel.
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

Met betrekking tot de leeftijdsgrens: 21 en 19 kun je geen kinderen meer noemen. 21 zeker niet.

Maar dat heeft meestal ook weinig te maken met het boeken van de kamers. Gewoon 4 personen invoeren en dan moet het goedkomen.
Wij hadden toen wij nog met zn 4en zouden gaan ook op een paar plaatsen een kamer voor 4 gedaan in verband met de prijs. Volgens mij zelfs 2 keer met 2 king bedden maar dit zou ik moeten nakijken. Als je de route hier aangeeft kunnen we misschien helpen met wat hotels..
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer