Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelkamer met vier volwassenen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hotelkamer met vier volwassenen

Bericht door markro »

Dijkman1970 schreef:Ben zelf niet lid van anwb maar mijn ouders wel. Kan ik ook hun lidmaatschap gebruiken of moet je ook echt je pas laten zien bij het hotel?
Een ANWB-lidmaatschapskaart is persoonsgebonden.
Voor minder dan EUR 20,= wordt men al lid van de ANWB. In Amerika kan men bij veel attracties en h(m)otelovernachtingen vanwege het ANWB-lidmaatschap (lidmaatschapskaart tonen, staat het "Show your card"-logo op) een korting ontvangen. Regelmatig is dat 10%. Zo heb je de lidmaatschapskosten er al bij twee overnachtingen met korting uit. Het is dus aan te bevelen zelf ANWB-lid te worden.
En ook in Nederland kan je voordeel behalen met het lidmaatschap.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt een routetopic lopen, misschien eerst daar eens verder naar kijken. Je kunt dan ook de overnachtingen in dat topic bespreken en wellicht komen daar wel goede tips uit.

Marianne
Monique2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Monique2012 »

Wij gaan komende zomer voor het eerst naar het Zuidwesten en ook voor het eerst echt rondreizen.
Onze kinderen zijn een stuk jonger (16 en 11 jaar) maar wel erg lang dus we hebben een beetje hetzelfde probleem, liever niet in één bed samen.
Van de vier weken is het in vier hotels niet gelukt om of een kamer met twee kings, een kamer met twee queens en een sofa bed, een kamer met een king en een queen (voor ons :-) ) , een kamer met drie queens of een appartement/suite te boeken maar in alle andere dus wel.
We maken het standaard rondje van San Francisco via LV-Zion-Bryce-Page-Joshua Tree naar LA.
In de vier hotels dat het niet gelukt is om minstens drie bedden te hebben, hebben we twee queens (geen doubles) en is het denk ik wel mogelijk een roll away bed te plaatsen en anders is het even niet anders voor die paar nachtjes :-)

Succes met zoeken !!

Groetjes
Monique
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Ik ben ook eens benieuwd wat dat bij ons gaat geven; die jongens (13 en 15) in één bed. Zijn geen broers maar neefjes.
Mijn zoon is ook zo iemand die heel zijn bed doet op een nacht dus ik denk dat ze wel eens gaan vechten :mrgreen:
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Met woelige slapers: een barrière van kussens tussen beide kinderen kan helpen.
(ik spreek uit ervaring met 2 neefjes (14 en 17) - die hebben al regelmatig het bed gedeeld)
Enige nadeel: ze praten te lang (en kunnen blijkbaar niet fluisteren) waardoor ik niet kan slapen!

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
sandra_R
Amerikafan

Bericht door sandra_R »

Tijdens onze eerste rondreis 3 jaar geleden hebben we na de eerste nacht een soort sprei gekocht. Het bleek dat voor onze jongens, niet het delen van het bed een probleem was, maar het eerlijk delen van het dekbed :roll:
We willen volgend jaar weer voor 4 weken rondtrekken en zullen het zeker weer zo doen. We halen bij de eerste keer boodschappen doen een comforter en hier slaapt de jongste(dan 17) die weken onder. tussendoor een paar keer wassen en aan het einde van de reis gooien of geven we deze weg. Het is een kleine investering(volgens mij vorig jaar rond de 50$ betaald voor de comforter), maar absoluut zijn gewicht in goud waard, aangezien we op deze manier rust hebben.

Overigens, bekijken wij per overnachtingsplaats of we 1 kamer met 4 delen of 2 kamers boeken(de goedkopere plaatsen 2 kamers). Onze oudste is volgend jaar 19 en ik heb ondertussen gemerkt dat het ongeveer $10 per nacht duurder is, omdat hij niet meer als kind telt. Bij de goedkopere plaatsen scheelt het dan niet zoveel meer om een extra kamer te boeken.

Groet,
Sandra
Monique2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Monique2012 »

@moon29 Ik heb je berichtjein reactie op mijn post hierboven ontvangen maar mijn antwoord erop blijft in de Postbak Uit staan.
Blijkbaar mag ik geen prive berichten versturen ? Ik wil je wel heel graag antwoorden natuurlijk :-)
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@Monique2012: ik stuur je in een pb wel even mijn mailadres :wink:
bedankt alvast!

(en ik zal even kijken bij mijn instellingen of er iets fout staat, maar heb al eerder pb's ontvangen van mensen hier op het forum, dus zou wel moeten kunnen ....
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Je kan in de meeste hotels ook wel gewoon een extra dekbed vragen. Lukte bij ons eigenlijk altijd wel, want op 1 bed slapen gaat nog wel, maar onder 1 dekbed is voor de kids een flinke uitdaging.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad, gewoon vragen om extra bedding. Doen wij trouwens ook als we een luchtmatras meehebben. We gaan echt niet ook nog eens lakens en dekens meeslepen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer