Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Supermarkten
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Supermarkten
Een van de reden om rijst daar te kopen is de lagere prijs, de andere reden is de ruime keuze. Jasmin Rijst, Basmati rijst, 6 soorten sushi rijst, 4 soorten wild rice, vele soorten brown rice en dan nog vele varianten die ik nog niet heb uitgeprobeerd.
Ik heb laatst hetzelfde gedaan met Wasa Knackebrod Sesam wat ineens niet te krijgen was. Toen heb ik het gevraagd en de winkelmeneer ging in de computer kijken. Hij zag dat het uit het assortiment gegooid was en heeft het er weer ingezet. Hij kwam terug en zei dat het er vanaf dinsdag weer zou staan! Hij zei ook dat als ik iets niet kon vinden ik gewoon moest vragen of ze het konden bestellen. Super service natuurlijk.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Had ik hier laatst ook bij de Jumbo in het centrum van Rotterdam met een product. Ik sprak toevallig de manager en zei dat het hartstikke lekker was (ging om hummus met pikante saus, ze verkochten alleen de gewone hummus). Een week later lag het in de schappen!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals ik al zei: ze kunnen niet bij jou in de keuken kijken. Ze moeten van de klanten horen wat die willen hebben. Wat heb je eraan als je als supermarkt artikelen inslaat die niemand koopt? En dat is natuurlijk erg plaatsgebonden, maar dankzij input en feedback van je klanten, weet je precies wat je het best in de schappen kunt hebben.
Ik ging er in mijn naïviteit van uit dat de verkoopcijfers bepalend waren voor het assortiment.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar als je niets in je assortiment hebt wat verkoopt is het verhaal uit. Marketing research houdt ook in communiceren met je klanten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3932 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA