Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met United Airlines gevraagd.
-
- Amerika-ontdekker
Ervaringen met United Airlines gevraagd.
Iemand ervaringen met United?
Volgend jaar vlieg ik vanuit Zaventem/Brussels airport naar Los Angeles, met tussenstop in Washington.
Voor de terugreis vetrekken we in Las Vegas, dit alles voor een prijs van 670€ in economy.
Volgend jaar vlieg ik vanuit Zaventem/Brussels airport naar Los Angeles, met tussenstop in Washington.
Voor de terugreis vetrekken we in Las Vegas, dit alles voor een prijs van 670€ in economy.
Laatst gewijzigd door markro op 31 dec 2013, 04:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Re: United Airlines
Wat voor antwoord wil je horen, of wat ga je met het antwoord doen? Het is geen slechte prijs en United is gewoon een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij.
Gewone maatschappij, geen wauw factor. Wanneer precies ga je?
-
- Amerika-ontdekker
Wel onze reisagent, Connections, vraagt of we extra verzekering willen. Daar zitten dan verzekeringen rond annulatie, vertragingen, bagage, failliet gaan van maatschapppij enzovoort bij. Iets van 80€ pp. Dus in dat opzicht mijn vraag rond ervaringen met United, dan is zo een verzekering misschien geen overbodige luxe. Via de werkgever hebben we een hospitalisatie verzekering, en via de CC AMEX heb je soms ook verzekeringen. Al weet ik van beide de details niet.
United lijkt mij een solide maatschappij die ik niet gauw failliet zie gaan. Ik zou eens kijken of je eiegen reisverzekering die dingen dekt waar je het over hebt. Die verzekeringen die bij vliegtickets aangeboden worden zijn vaak geldklopperij.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Een Hospitalisatieverzekering, dat is waarschijnlijk hetzelfde als de NL ziektekostenverzekering? Vraag wel even na of die ook Amerikaanse prijzen dekt, die zijn meestal hoger dan de standaardprijzen hier. Wij hebben hiervoor een doorlopende reisverzekering met extra ziektekostendekking, en een annuleringsverzekering, alles in 1, en goedkoper dan 80 euro pp. Een reisverzekering zou ik wel afsluiten, annuleringsverzekering is persoonlijk, maar als er iets gebeurt waardoor jij moet annuleren, dan krijg je in ieder geval je geld terug.
Een verzekering rondom vertragingen bestaat volgens mij niet.
Een verzekering rondom vertragingen bestaat volgens mij niet.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
De hospitalisatieverzekering via de werkgever vergoed NIET de extra kosten in Amerika. Tenminste niet de onze via ethias. En ik vermoed gene enkele.
Ook de ziekenkas betaalt maar terug tot een bepaald bedrag.
Je moet een reisbijstandsverzekering aangaan voor Amerika, met werelddekking. bv Touring en VAB hebben goede dekking voor Amerika. De verzekering voor de duur van één Amerikareis kost evenveel tot meer dan een jaarverzekering bij VAB. Je kan dus beter een jaarverzekering nemen. Ergens vooraan in de 100 euro.
Touring is iets goedkoper maar daar ben ik niet meer verzekerd sinds ik een akkefietjes met hen gehad heb.
Wat united betreft daar zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Ook de ziekenkas betaalt maar terug tot een bepaald bedrag.
Je moet een reisbijstandsverzekering aangaan voor Amerika, met werelddekking. bv Touring en VAB hebben goede dekking voor Amerika. De verzekering voor de duur van één Amerikareis kost evenveel tot meer dan een jaarverzekering bij VAB. Je kan dus beter een jaarverzekering nemen. Ergens vooraan in de 100 euro.
Touring is iets goedkoper maar daar ben ik niet meer verzekerd sinds ik een akkefietjes met hen gehad heb.
Wat united betreft daar zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb Hospicare via AG. Ze hebben ooit kosten betaald die de ziekenkas niet betaalde die in Dom Republiek opgelopen werden. Maar voor USA ben ik het niet zeker. Weet iemand wat kredietkaarten zoals American Express dekken?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
De American Express Goldcard :
American Express schreef: Overzicht dekking Reisongemakken- en ongevallenverzekering
Vluchtvertraging- of annulering (na 4 uur) € 150
Gemiste aansluiting of overboeking € 150
Bagagevertraging (na 4 uur) € 275
Bagageverlies (na 48 uur) € 400
Persoonlijke ongevallenverzekering € 50.000
Doorlopende reis- en annuleringsverzekering
Medisch noodgeval en repatriëring € 1.500.000
Tandheelkundige noodbehandeling € 700
Annuleren of afbreken van uw reis € 4.500
Bagage (per reis en aanvullend op reisongemakken) € 700
Geld € 350
Eigen risico € 100
Ik vraag me af met welke type vliegtuig van UA je van Brussel naar de USA gaat? Iemand daar een idee van? 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ligt eraan waar je naartoe vliegt binnen de US.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
http://www.seatguru.com/findseatmap/findseatmap.php
en dan op "I don't know my flight number" klikken
en dan op "I don't know my flight number" klikken
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 90
Het varieert : Boeing 767 of 777.sonpas schreef:Ik vraag me af met welke type vliegtuig van UA je van Brussel naar de USA gaat? Iemand daar een idee van?
Van beiden zijn er wel verschillende versies. Feit dat sommige ex-United zijn en sommige ex-Continental maakt het nog onoverzichtelijker.
Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Als je het zeker wilt weten, maak dan een nepboeking op de united site. Dan kun je op een gegeven moment ook stoelen uitkiezen, en op die pagina vind je het type toestel. Om te vergelijken met seatguru.com, moet je even goed naar de seatnummering kijken zodat je de juiste versie bekijkt.sonpas schreef:Ik vraag me af met welke type vliegtuig van UA je van Brussel naar de USA gaat? Iemand daar een idee van?
(uiteindelijk heb je nooit 100% garantie op een type/versie, door storingen oid kunnen ze een ander type inzetten)
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
En die komen bij UA wel héél veel voor. Zowel route als vliegtuigtype (dus ook stoelkeuze). Geeft niet, alleen wel in de gaten houden.Jrabakker schreef:(uiteindelijk heb je nooit 100% garantie op een type/versie, door storingen oid kunnen ze een ander type inzetten)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Re: Ervaringen met United Airlines gevraagd.
Vlucht Brussel naar Washington DC is meestal met een 777, meest recent met 3 x 3 stoelen. Nep boeking lijkt me niet nodig als OP reeds een reservatie heeft. Dan kan je toch via de site van United alles gaan bekijken, welke plaats, welk toestel ed. En wat betreft prijs vind ik dat zeker in orde.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hey,
Mijn moeder en haar partner maken al een paar jaar regelmatig gebruik van United Airlines. Ze zijn er heel erg tevreden over, dus ik zou mij daar geen zorgen over maken. Fijne vakantie alvast!
Mijn moeder en haar partner maken al een paar jaar regelmatig gebruik van United Airlines. Ze zijn er heel erg tevreden over, dus ik zou mij daar geen zorgen over maken. Fijne vakantie alvast!
Wij hebben regelmatig met United gevlogen, prima maatschappij. 1 Keer vertraging gehad, maar daar hebben we netjes achteraf een vergoeding (korting bij nieuwe boeking) voor terug gekregen.
Via het vluchtnummer gezien dat het om een 777-200 zou gaan..... 3-3-3 zetel opstelling....... alle toestellen zullen wel uitgevoerd zijn met een persoonlijk tv-schermje zeker?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht