Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's van onze reis door het Zuid-Westen
Foto's van onze reis door het Zuid-Westen
Afgelopen zomer hebben we een reis gemaakt die startte in LA en eindigde in SF. In 3 weken tijd hebben we van alles gezien, o.a. de Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Monument Valley, Las Vegas, LA, SF, Flagstaff, etc. etc.
Aantal foto's:
Sorry... foto's verwijderd van server. Op http://www.dakloze.nl/usa vind je nu een wat compactere gallery met foto's.
Aantal foto's:
Sorry... foto's verwijderd van server. Op http://www.dakloze.nl/usa vind je nu een wat compactere gallery met foto's.
Laatst gewijzigd door Steven op 21 sep 2004, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Ik vind vooral de foto met de oude auto's mooi. Het doet wat surrealistisch aan. Het lijkt net of dit geen foto is, maar een screenshot van een 3D game. Ook de laatste foto is erg goed, vooral door het hoge perspectief (hoe kwam je daar?) en de rode gloed aan de onderkant van de wolken. Hopelijk maak ik bij de mijn komende rondreis ook een aantal mooie foto's zoals deze.
Die met die auto's is inderdaad heel apart. Het was heel warm en zonnig maar achter die auto's zag je slecht weer aankomen, ik dacht, dat moet een mooi shot worden.Felix schreef:Ik vind vooral de foto met de oude auto's mooi. Het doet wat surrealistisch aan. Het lijkt net of dit geen foto is, maar een screenshot van een 3D game. Ook de laatste foto is erg goed, vooral door het hoge perspectief (hoe kwam je daar?) en de rode gloed aan de onderkant van de wolken. Hopelijk maak ik bij de mijn komende rondreis ook een aantal mooie foto's zoals deze.
Het perspectief bij Monument Valley is heel erg simpel, het is gewoon de 'veranda' van het visitor center, waarschijnlijk is Monument Valley dus het meest vanaf die plek gefotografeerd door toeristen, dus zo moeilijk gaat dat voor jou ook niet worden

Hehe, iedereen allemaal over die dakloze
Ik had daar eerst een weblog draaien met de naam 'Dakloze', maar had er geen tijd meer voor, dus mee gestopt... En dat wordt even medegedeeld als je kijkt op dakloze.nl ... Ik dacht, dan gooi ik m'n vakantiefoto's maar daar, dan doe ik nog wat met die webspace.

Ik had daar eerst een weblog draaien met de naam 'Dakloze', maar had er geen tijd meer voor, dus mee gestopt... En dat wordt even medegedeeld als je kijkt op dakloze.nl ... Ik dacht, dan gooi ik m'n vakantiefoto's maar daar, dan doe ik nog wat met die webspace.
Hoooo ***, nu snap ik waarom iedereen het over die dakloze heeft
Het was helemaal niet bedoeld als grap, ik was vergeten het adres compleet te maken.
De rest van de foto's staan namelijk op http://www.dakloze.nl/usa !

Het was helemaal niet bedoeld als grap, ik was vergeten het adres compleet te maken.
De rest van de foto's staan namelijk op http://www.dakloze.nl/usa !

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hele mooie foto's. Vaak mooie beelden van de lucht en wat een heldere lucht hadden jullie op de golden gate bridge. Een mens zou ook meer foto's van die typische Amerikaanse zaken moeten trekken waar je ginder eigenlijk gewoon aan wordt maar waar je hier dan weer kan zeggen 'ja, dit is echt eigen aan Amerika'. Ik denk maar aan die foto van die gun shop, of die barakwinkels of die coolmachine in het pretpark...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
en dan te bedenken dat wij ook van dat weer hebben gehad in SF en we de hele volgende dag maar aan het wachten,...en wachten,... en wachten waren op die befaamde mist, die maar niet wilde komenbribey schreef:... Vaak mooie beelden van de lucht en wat een heldere lucht hadden jullie op de golden gate bridge...

Een reisverslag schrijven? Daar heeft deze jongen allemaal geen tijd voor hè
M'n ma heeft tijdens de reis wel steeds van elke dag een stukje geschreven, maar dat moet ze nog overtypen in Word. Kan nog wel 'ns lang gaan duren ben ik bang...
Bedankt voor de complimenten over de foto's. Zonder al teveel eigendunk vind ik ze ook wel heel geslaagd eigenlijk. Ik maak bijna nooit foto's, maar 't is toch goed gelukt.

M'n ma heeft tijdens de reis wel steeds van elke dag een stukje geschreven, maar dat moet ze nog overtypen in Word. Kan nog wel 'ns lang gaan duren ben ik bang...
Bedankt voor de complimenten over de foto's. Zonder al teveel eigendunk vind ik ze ook wel heel geslaagd eigenlijk. Ik maak bijna nooit foto's, maar 't is toch goed gelukt.
Jammer dat je zo krap in de tijd zit, in ieder geval heb je een goed gevoel voor humor en als je niet vaak fotografeer ook veel feeling fotografie. Mooie foto's.Steven schreef:Een reisverslag schrijven? Daar heeft deze jongen allemaal geen tijd voor hè![]()
Groeten NY :toocool:
I love NY
Thx 
Ik heb de openingspost effe veranderd trouwens, ik heb nu een ander soort gallery geplaats op http://www.dakloze.nl/usa
Geeft een mooie impressie van onze reis.

Ik heb de openingspost effe veranderd trouwens, ik heb nu een ander soort gallery geplaats op http://www.dakloze.nl/usa
Geeft een mooie impressie van onze reis.
Canon Powershot A75, in LA gekocht trouwens, gruwelijk goedkoop vergeleken met de prijs die je er in NL voor neerlegt.Anita schreef:Jé! Wat een mooie foto's zeg! Mag ik eens vragen met wat voor camera deze genomen zijn?
Wij gaan over drie weken weg, en nemen een spiegelreflexcamera mee en een digitale camera. Ik hoop dat we ook zulke mooie foto's mee terug kunnen brengen!
Anita
Koop dan wel de memory sticks in Nederland, want die zijn in de States veel duurder dan hier in Nederland.
V.w.b. de camera heb ik er niet zo opgelet, maar ik denk als je met vergelijk gaat zoeken dat je hier ook voor een goede prijs een camera kunt kopen, let wel even op een eventuele adapter voor 220 volt, ook de stekker die daar aan vast zit, en natuurlijk ook wat de garantie bepaling is, je kunt via internet hier in nederland buitenlandse modellen kopen, echter die hebben garantie tot aan de grens.
Dus pas op voor een goedkope dure aankoop in de us
V.w.b. de camera heb ik er niet zo opgelet, maar ik denk als je met vergelijk gaat zoeken dat je hier ook voor een goede prijs een camera kunt kopen, let wel even op een eventuele adapter voor 220 volt, ook de stekker die daar aan vast zit, en natuurlijk ook wat de garantie bepaling is, je kunt via internet hier in nederland buitenlandse modellen kopen, echter die hebben garantie tot aan de grens.
Dus pas op voor een goedkope dure aankoop in de us
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het hangt ervan af wat voor kaart de camera gebruikt. SD kaarten en CF kaarten kun je hier heel voordelig krijgen. Over memory sticks weet ik niet. Wel is er enorm verschil tussen waar je het koopt. Gewoon een cameradealer is veel duurder dan bijvoorbeeld Best Buy.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 431 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties