Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis MikeS1988: LA-LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis MikeS1988: LA-LA
Hallo iedereen,
Volgend jaar gaan mijn vriendin en ik een rondreis maken aan de westkust van Amerika. Dit van 22 mei tot en met 7 juni.
We komen in Los Angeles en vertrekken daar ook terug. Nu hebben we al heel veel info van dit forum gehaald en rekening gehouden met opmerkingen. We hebben dan ook onze route een beetje vastgelegd en hadden nu graag jullie ideeen over de indeling. Of we op sommige plaatsen te lang blijven, of dat we op sommige plaatsen te weinig tijd nemen of dat de afstanden te lang zijn enz....
Hieronder vinden jullie onze voorlopige planning
Dag 1: Düsseldorf - La (aankomst 16 uur)
Dag 2: LA - Palm Springs - Phoenix (of een andere stad/bezienswaardigheid daar in de buurt)
Dag 3: Phoenix -Sedona -Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon
Dag 5: Grand Canyon- Monument Valley - Page
Dag 6: Page- Bryce Canyon
Dag 7: Bryce Canyon - Zion NP - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
Dag 10: Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite - San Francisco
Dag 13: SF
Dag 14: SF - Montery - Big Sur
Dag 15: Big Sur- LA
Dag 16: LA - San Diego- LA
dag 17: LA - Düsseldorf (vlucht is om 17 uur)
Alvast heel fel bedankt voor jullie tips en aanbevelingen!
Volgend jaar gaan mijn vriendin en ik een rondreis maken aan de westkust van Amerika. Dit van 22 mei tot en met 7 juni.
We komen in Los Angeles en vertrekken daar ook terug. Nu hebben we al heel veel info van dit forum gehaald en rekening gehouden met opmerkingen. We hebben dan ook onze route een beetje vastgelegd en hadden nu graag jullie ideeen over de indeling. Of we op sommige plaatsen te lang blijven, of dat we op sommige plaatsen te weinig tijd nemen of dat de afstanden te lang zijn enz....
Hieronder vinden jullie onze voorlopige planning
Dag 2: LA - Palm Springs - Phoenix (of een andere stad/bezienswaardigheid daar in de buurt)
Dag 3: Phoenix -Sedona -Grand Canyon
Dag 6: Page- Bryce Canyon
Dag 7: Bryce Canyon - Zion NP - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
Dag 10: Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 14: SF - Montery - Big Sur
Dag 15: Big Sur- LA
Dag 16: LA - San Diego- LA
Alvast heel fel bedankt voor jullie tips en aanbevelingen!
Laatst gewijzigd door MikeS1988 op 08 dec 2013, 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Reis MikeS1988: LA-LA
Je propt heel veel in een heel korte reis. Begin eens met San Diego te laten vallen. Amsterdam naar Maastricht naar Amsterdam in 1 dag. Gebruik die dag om de kustroute rustiger te doen. Big Sur naar LA is een rit die je in 1 dag niet redt.
Trouwens, zijn de tickets al geboekt? Want dan kan je beter op Phoenix vliegen.
Trouwens, zijn de tickets al geboekt? Want dan kan je beter op Phoenix vliegen.
-
- Amerika-ontdekker
Tickets zijn reeds geboekt ja. Hebben rechtstreekse vlucht kunnen boeken aan 700 euro pp vanuit Dusseldorf.
San Diego is inderdaad een mogelijkheid om te laten vallen, we zijn ook maar op dit idee gekomen omdat dit in een van de reisgidsen stond.
Phoenix hebben we ertussen staan omwille van de grote afstand tussen LA en Grand Canyon te breken. We kunnen dan eveneens stoppen in Palm springs. Of zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen?
Dat het een vermoeiende reis gaat zijn, zijn we ons van bewust. Maar als we een relax vakantie wouden, gingen we wel naar een tropisch eiland ofzo
Wat is nog een mooie plaats om te overnachten tussen Big Sur en LA? Indien we dit dan rustiger aan gaan doen?
Alvast bedankt voor de info!
San Diego is inderdaad een mogelijkheid om te laten vallen, we zijn ook maar op dit idee gekomen omdat dit in een van de reisgidsen stond.
Phoenix hebben we ertussen staan omwille van de grote afstand tussen LA en Grand Canyon te breken. We kunnen dan eveneens stoppen in Palm springs. Of zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen?
Dat het een vermoeiende reis gaat zijn, zijn we ons van bewust. Maar als we een relax vakantie wouden, gingen we wel naar een tropisch eiland ofzo

Wat is nog een mooie plaats om te overnachten tussen Big Sur en LA? Indien we dit dan rustiger aan gaan doen?
Alvast bedankt voor de info!
-
- Amerika-ontdekker
Tss Big Sur en LA: Santa Barbara
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou maar 1 stop doen tussen SF en LA, bijvoorbeeld in Pismo Beach; je hebt geen tijd voor 2 overnachtingen. Tenzij jullie de kust interessanter vinden dan de parken. Maar het lijkt me dat je bij Zion wel een of twee nachten toe zou kunnen voegen, en als je naar Monument Valley wilt is een overnachting daar ook wel aan te raden. Het is echt een stuk minder mooi als je er midden op de dag bent, probeer een zonsondergang mee te maken daar.
Van LA zou je naar Kingman kunnen rijdne. Wellciht is dan 1 nacht Grand Canyon voldoende. Kijk eens wat jullie allemaal in de parken willen doen zodat je een inschatting kunt maken van de tijd die je er nodig hebt. Yosemite in mei/juni is prachtig met de watervallen (zie ons 2013-verslag, wij waren er begin juni).
Las Vegas - Mammoth Lakes is een erg lange rit, je kunt beter iets eerder stoppen, bijvoorbeeld in Lone Pine of Bishop. Er is een kans dat de Tioga Pss nog niet open is, in dat geval zul je via Bakersfield moeten rijden of via een noordelijker pas.
Jammer dat jullie al geboekt hebben en nu pas met vragen komen, met zo weinig tijd was een open jaw handiger geweest dan een rondje.
Leg de overnachtingen in Yosemite en de GC zo snel mogelijk vast. En ook het Memorial Day weekend zou ik zo snel mogelijk vastleggen; wij hadden vorig jaar veel moeite om dat weekend iets betaalbaars te vinden.
Marianne
Van LA zou je naar Kingman kunnen rijdne. Wellciht is dan 1 nacht Grand Canyon voldoende. Kijk eens wat jullie allemaal in de parken willen doen zodat je een inschatting kunt maken van de tijd die je er nodig hebt. Yosemite in mei/juni is prachtig met de watervallen (zie ons 2013-verslag, wij waren er begin juni).
Las Vegas - Mammoth Lakes is een erg lange rit, je kunt beter iets eerder stoppen, bijvoorbeeld in Lone Pine of Bishop. Er is een kans dat de Tioga Pss nog niet open is, in dat geval zul je via Bakersfield moeten rijden of via een noordelijker pas.
Jammer dat jullie al geboekt hebben en nu pas met vragen komen, met zo weinig tijd was een open jaw handiger geweest dan een rondje.
Leg de overnachtingen in Yosemite en de GC zo snel mogelijk vast. En ook het Memorial Day weekend zou ik zo snel mogelijk vastleggen; wij hadden vorig jaar veel moeite om dat weekend iets betaalbaars te vinden.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Zoals reeds door anderen gezegd, het is een beetje veel.
Phoenix, Sedona en San Diego zou ik laten vallen.
LA-Kingman kan maar LA-Twentynine Palms is ook een optie.
Dag 2: LA - Twentynine Palms (Joshua Tree)
Dag 3: Twentynine Palms -Grand Canyon
*Dag 6: Page- Bryce Canyon - Zion
*Dag 7: Zion NP - Las Vegas
*Dag 8: Las Vegas
**Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
**Dag 10: Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 14: SF - Montery - Big Sur - overnachten in San Simeon of Morro Bay
Dag 15: San Simeon of Morro Bay - LA
Dag 16: LA
* Persoonlijk zou ik de volle dag LV weglaten. Dan krijg je op dag 6 Page-Bryce, dag 7 Bryce-Zion, dag 8 Zion-Las Vegas
** Er is grote kans dat de Tioga Pass nog gesloten is. Ik zou ook een alternatief achter de hand houden.
Bij gesloten Tioga Pass kan je bv dag 9 LV-Death Valley - Rigdecrest en dag 10 Ridgecrest-Yosemite doen. (voor de avond van dag 9 zou ik 2 hotels reserveren die gratis tot op het laatste moment te annuleren zijn: 1 in Mammoth Lakes en 1 in Ridgecrest, afhankelijk van de Tioga Pass moet je dan gewoon 1 van de 2 annuleren)
Groetjes,
Ingrid
Phoenix, Sedona en San Diego zou ik laten vallen.
LA-Kingman kan maar LA-Twentynine Palms is ook een optie.
Dag 2: LA - Twentynine Palms (Joshua Tree)
Dag 3: Twentynine Palms -Grand Canyon
*Dag 6: Page- Bryce Canyon - Zion
*Dag 7: Zion NP - Las Vegas
*Dag 8: Las Vegas
**Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
**Dag 10: Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 14: SF - Montery - Big Sur - overnachten in San Simeon of Morro Bay
Dag 15: San Simeon of Morro Bay - LA
* Persoonlijk zou ik de volle dag LV weglaten. Dan krijg je op dag 6 Page-Bryce, dag 7 Bryce-Zion, dag 8 Zion-Las Vegas
** Er is grote kans dat de Tioga Pass nog gesloten is. Ik zou ook een alternatief achter de hand houden.
Bij gesloten Tioga Pass kan je bv dag 9 LV-Death Valley - Rigdecrest en dag 10 Ridgecrest-Yosemite doen. (voor de avond van dag 9 zou ik 2 hotels reserveren die gratis tot op het laatste moment te annuleren zijn: 1 in Mammoth Lakes en 1 in Ridgecrest, afhankelijk van de Tioga Pass moet je dan gewoon 1 van de 2 annuleren)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
LA - Kingman - Grand Canyon is 790km
LA - Phoenix - Grand Canyon - 980km
Je tijd voor Phoenix met ook nog een flinke tijd in Palm Springs is dus nul!
LA - Phoenix - Grand Canyon - 980km
Je tijd voor Phoenix met ook nog een flinke tijd in Palm Springs is dus nul!
-
- Amerika-ontdekker
Dank je wel voor de interessante tips en aanbevelingen. Wij weten dat het veel is wat we willen zien. Toch even ook vermelden dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om 3 weken en meer te reizen, dus sorry als we redelijk veel willen zien in onze vakantie, dit aangezien het onze laatste grote reis wordt voor een lange tijd.
Ik heb ondertussen onze planning een beetje aangepast. Die extra dag Las Vegas staat er voor ons in omdat dat juist op een speciale datum valt voor ons en het ons moment van ontspanning gaat zijn in een drukke 17 daagse. Dit is hoe de aangepaste planning eruit ziet (voorlopig)
Dag 2: LA - Palm Springs - Kingman (172 km en 386 km)
Dag 3: Kingman - Grand Canyon (280 km)
Dag 4: Grand Canyon- Monument Valley – Page (290 km – 202 km)
Dag 5: Page- Bryce Canyon (246 km)
Dag 6: Bryce Canyon - Zion NP (129 km)
Dag 7: Zion- Las Vegas (272 km)
Dag 8: Las vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes (totaal 520 km)
Als Tiago Pass niet open is, bv Ridgecrest als eindbestemming (386 km)
Dag 10: Mammoth Lakes (of Ridgecrest) – Yosemite
Dag 14: SF - Montery – Pismo Beach (426 km)
Dag 15: Pismo Beach- LA (284 km)
Dag 17: LA - Düsseldorf (vlucht is om 17 uur)
Dit is misschien al beter haalbaar?
Ik heb ondertussen onze planning een beetje aangepast. Die extra dag Las Vegas staat er voor ons in omdat dat juist op een speciale datum valt voor ons en het ons moment van ontspanning gaat zijn in een drukke 17 daagse. Dit is hoe de aangepaste planning eruit ziet (voorlopig)
Dag 2: LA - Palm Springs - Kingman (172 km en 386 km)
Dag 3: Kingman - Grand Canyon (280 km)
Dag 4: Grand Canyon- Monument Valley – Page (290 km – 202 km)
Dag 5: Page- Bryce Canyon (246 km)
Dag 6: Bryce Canyon - Zion NP (129 km)
Dag 7: Zion- Las Vegas (272 km)
Dag 8: Las vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes (totaal 520 km)
Als Tiago Pass niet open is, bv Ridgecrest als eindbestemming (386 km)
Dag 10: Mammoth Lakes (of Ridgecrest) – Yosemite
Dag 14: SF - Montery – Pismo Beach (426 km)
Dag 15: Pismo Beach- LA (284 km)
Dag 17: LA - Düsseldorf (vlucht is om 17 uur)
Dit is misschien al beter haalbaar?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat niet iedereen 3 weken of meer heeft doet er toch helemaal niet toe? Als je 3 weken gaat heb je ook te weinig tijd, en als je 4 weken gaat ook.MikeS1988 schreef:Toch even ook vermelden dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om 3 weken en meer te reizen, dus sorry als we redelijk veel willen zien in onze vakantie, dit aangezien het onze laatste grote reis wordt voor een lange tijd.

De route is veel beter zo, en je mist echt niet veel ten opzichte van je eerste route. Ik weet niet of je Palm Springs wilt zien, je kunt ook voor de snelste route naar Kingman gaan.
In plaats van Mammoth Lakes zou ik zoals gezegd voor Lone Pine kiezen, dan heb je de afstand wat beter verdeeld. Hangt natuurlijk ook af van waar je gaat overnachten bij Yosemite.
Als je geen overnachting doet in MV zou ik dat laten vallen, dat geeft je wat meer tijd voor de Grand Canyon en voor Page.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Dat ligt nog niet 100% vast of we Palm Springs gaan bekijken. eerst zijn het de grote lijnen uitzetten en dan gaan we verder naar de gedetailleerde planning zodat er waarschijnlijk nog wel aanpassingen dienen te gebeuren.
De overnachting in MV lijkt me niet echt praktisch met ons schema, ofwel moet ik een paar dingen herzetten, maar weet niet of dat haalbaar is. Mij lijkt het zoiezo ook al de moeite om te doen overdag. Enkel en alleen al voor de magnifieke rotsformaties.
De overnachting in MV lijkt me niet echt praktisch met ons schema, ofwel moet ik een paar dingen herzetten, maar weet niet of dat haalbaar is. Mij lijkt het zoiezo ook al de moeite om te doen overdag. Enkel en alleen al voor de magnifieke rotsformaties.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Mijn eerste reis was 16 dagen. Daarna dikwijls 21 tot 23 dagen maar ook al 18 dagen.
Lone Pine kan inderdaad ook voor overnachting als je naar Yosemite rijdt.
Zoals je al zei, een overnachting in Monument Valley is moeilijk in jullie schema.
Van SF naar Pismo Beach kom je langs het mooiste stuk van highway 1 (tussen Monterey en San Simeon). De weg is er zeer kronkelig en je kan er nergens snel rijden.
Daarbij komt nog dat er erg veel moois te zien is onderweg. Ik zou toch eerder overnachten. San Simeon of Cambria, uiterste Morro Bay.
http://www.bigsurcalifornia.org/pdf/big ... 013-14.pdf
Groetjes,
Ingrid
Zoals je al zei, een overnachting in Monument Valley is moeilijk in jullie schema.
Van SF naar Pismo Beach kom je langs het mooiste stuk van highway 1 (tussen Monterey en San Simeon). De weg is er zeer kronkelig en je kan er nergens snel rijden.
Daarbij komt nog dat er erg veel moois te zien is onderweg. Ik zou toch eerder overnachten. San Simeon of Cambria, uiterste Morro Bay.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik ga in mei ongeveer dezelfde reis maken maar omdat het inderdaad niet zeker is of de Tioga Pass open is heb ik in Mammoth Lakes een hotel geboekt die we tot 4 uur 's middags dezelfde dag gratis kunnen anuleren, namelijk Motel 6. Het is geen top hotel maar je kan wel tot de laatste dag wachten of de Tioga pass open is, en zo niet dan kan je er voor kiezen om via bijvoorbeeld Bakersfield of Ridgecrest te gaan.
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben al meerdere keren in de Motel6 in ML overnacht; prima voor alleen een overnachting. Reserveren kan, maar is denk ik niet echt nodig. Het zal niet vol zitten.
@MikeS1988: Het lijkt me wel verstandig om zo snel mogelijk iets voor het Memorial Day weekend vast te leggen. Als je iets doet wat je kunt annuleren kun je altijd nog iets wijzigen.
En wat Monument Valley betreft; dat is natuurlijk wel mooi om te zien. Je kunt het ter plekke ook nog bedenken of je er tijd of zin in hebt. Je bent de eerste week alleen maar aan het rijden, zonder een rustmoment ergens. Vergeet niet dat Page ook de nodige bezienswaardigheden heeft.
Marianne
@MikeS1988: Het lijkt me wel verstandig om zo snel mogelijk iets voor het Memorial Day weekend vast te leggen. Als je iets doet wat je kunt annuleren kun je altijd nog iets wijzigen.
En wat Monument Valley betreft; dat is natuurlijk wel mooi om te zien. Je kunt het ter plekke ook nog bedenken of je er tijd of zin in hebt. Je bent de eerste week alleen maar aan het rijden, zonder een rustmoment ergens. Vergeet niet dat Page ook de nodige bezienswaardigheden heeft.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Voor het weekend van Memorial Day hebben we ons hotel al geboekt van vrijdag op zaterdag en van zondag op maand. We zijn nu enkel nog aan het kijken waar we een hotel best nemen in de buurt van Grand Canyon om te overnachten van zaterdag op zondag. Suggesties qua prijs en kwaliteit? Ik heb gezien dat er veel hotels in Flagstaff en Williams zijn.Martin & Marianne schreef:Wij hebben al meerdere keren in de Motel6 in ML overnacht; prima voor alleen een overnachting. Reserveren kan, maar is denk ik niet echt nodig. Het zal niet vol zitten.
Marianne
Of zijn er ketens die aan te raden zijn om het even waar je logeert in de VS?
Heb juist ook eens gekeken en we zitten momenteel aan een 3800 km met de auto over 17 dagen. Dit lijkt me niet extreem veel of ben ik daar verkeerd in?
-
- Amerika-ontdekker
Dank je wel voor de link en de nuttige tips. We zullen waarschijnlijk in San Simeon of Cambria stoppen afhankelijk van welke streek ons het meeste aanstaat.ingrid14 schreef:Mijn eerste reis was 16 dagen. Daarna dikwijls 21 tot 23 dagen maar ook al 18 dagen.
Groetjes,
Ingrid
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
MikeS1988 schreef: We zijn nu enkel nog aan het kijken waar we een hotel best nemen in de buurt van Grand Canyon om te overnachten van zaterdag op zondag. Suggesties qua prijs en kwaliteit? Ik heb gezien dat er veel hotels in Flagstaff en Williams zijn.
Je zit daar wel erg ver van het park af. Waarom kijk je niet naar iets in het park? Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com. Ik zie dat de Maswik Lodge nog een paar kamers vrij heeft. Wij zaten daar in 2011; zie mijn reisverslag voor een foto.
Je zit dan op loopafstand van de rim dus je verliest geen tijd met heen en weer rijden. Als er iets vrijkomt in de Bright Angel Lodge is dat helemaal mooi, maar de Maswik Lodge is ook prima gelegen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij komen vanuit Monument Valley en dan slapen wij in Flagstaff (Rodeway Inn & Suites), dan de volgende dag naar de Grand Canyon en dan slapen wij 's avonds in Willams (Motel 6). Veel mensen overnachten liever bij het park zelf omdat ze dan voor de zonsopgang of na de zonsondergang niet in het donker willen rijden maar ik heb daar geen problemen mee, voor dat prijsverschil rij ik liever een uurtje die ik de volgende dag anders ook zou moeten rijden. En het zijn nog leuke route 66 plaatsjes ook.
Qua kilometers klopt het inderdaad wel.
Qua kilometers klopt het inderdaad wel.
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het gaat niet alleen om het rijden in het donker maar ook om de tijd die je verliest met heen en weer rijden, zeker als je maar 1 overnachting hebt. In jouw geval rij je dat toch maar in de route van MikeS is het echt dubbel rijden. En ach, die 92 dollar voor de Maswik Lodge is ook nog wel te doen lijkt me.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Voor hem is het inderdaad een ander verhaal dan voor ons, waar kan ik die lodge voor 92 dollar boeken want ik kon alleen maar kamers vanaf 160 dollar vinden, Als die nog vrij is dan boek ik het voor mijn reis nog even om. Ik ben er trouwens wel in het weekend, misschien dat dat duurder is?
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De lodges zijn in het weekend niet duurder dan buiten het weekend, alleen kan de beschikbaar in het weekend minder zijn waardoor alleen de duurdere lodges nog iets vrij hebben. Ik heb hierboven al de link gegeven waar je kunt reserveren. Mocht er nu niets vrij zijn dan loont het om regelmatig eens te checken, er zijn altijd annuleringen.
Aan de Rim is de Bright Angel Lodge het goedkoopste, zeker als je daar ene kamer met gedeelde badkamer hebt.
Ik denk dat het een goede keuze is als het qua geld niet veel uitmaakt, al was het alleen maar omdat je bij overnachten in het park geen files of parkeerproblemen hebt.
Marianne
Aan de Rim is de Bright Angel Lodge het goedkoopste, zeker als je daar ene kamer met gedeelde badkamer hebt.
Ik denk dat het een goede keuze is als het qua geld niet veel uitmaakt, al was het alleen maar omdat je bij overnachten in het park geen files of parkeerproblemen hebt.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2517 Weergaves
-
Laatste bericht door MikeS1988
-