Vorig jaar onze eerste Amerika reis ondernomen (3 weken: San Fransisco - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zyon NP - Bryce Canyon - Page - Palm Springs - Los Angeles). Deze reis is ons zo goed bevallen dat we komend jaar nogmaals terug willen. Nu echter via een ander deel. Vorig jaar heb ik mij via dit forum al verdiept in onze reis en nu toch eens de stoute schoenen aangetrokken en zelf een topic geopend.
Komend jaar (periode 22-5 t/m 18-6, 4 weken) zijn wij van plan om vanuit New York via de noordelijke staten naar het westen te rijden:
New York (3nachten) - Washington DC (2) - Lancaster (1) - Niagara Falls (2) - Windsor (1) - Chicago (2) - Des Moines (1) - Sioux City (1) - Rapid City (2) - Cody (1) - Yellowstone (3) - Grand Teton (1) - Salt Lake City (2) - Las Vegas (3) - Palm Springs (3)... Terugvlucht vanuit Los Angeles.
Ik ben zelf niet zo tevreden over het laatste stuk van de reis, echter mijn partner zou graag nog een beetje ontspannen aan het eind van de reis, vandaar de keuze voor LV en PS op het eind. Iemand suggesties over een andere invulling? Mij lijkt het ook schitterend vanuit SLC richting Denver te rijden langs Arches NP en misschien een treinritje te doen bij durango en silverton, echter een beetje lekker weer en ontspanning (in de vorm van een zwembad met zon) zijn gewenst

Alle meningen en tips zijn uiteraard van harte welkom!

Linkje naar google maps:
https://maps.google.com/maps?f=d&source ... =ls&num=10