Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dv 2014 - interview? casenumber 16xxx
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Dv 2014 - interview? casenumber 16xxx
Eerst eens alles op een rijtje zetten, hebben nog geen concrete plannen gemaakt, eerst visa verzilveren middels bezoek aan familie volgend jaar en in eerste instantie via huidige werkgevers kijken om in US aan de bak te kunnen, in theorie is dit mogelijk, bedoeling pas in 2015 echte stap te wagen....
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
En het nieuwe bulletin geeft 16.700 voor Februari..
Never give up!
- Erwin en Mona
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Fantastisch MvdH123 GEFELICITEERD
Wij wachten nog rustig af, maar wel bedankt voor het verhaal over jullie interview.
Heel veel succes voorspoed en geluk toegewenst in jullie ( hopenlijk straks ook het onze ) nieuwe vaderland

Wij wachten nog rustig af, maar wel bedankt voor het verhaal over jullie interview.
Heel veel succes voorspoed en geluk toegewenst in jullie ( hopenlijk straks ook het onze ) nieuwe vaderland

Erwin en Mona voorlopig op Curacao maar toch op weg naar Arizona
-
- Amerika-ontdekker
Yes! Wij zijn er bijna
Wij hebben iets hoger dan 16.700
Spannend
Wij hebben iets hoger dan 16.700
Spannend
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Merci Erwin en Mona, jullie veel geduld en succes gewenst.
hallo
dan zou ik er bij moeten zitten, wanneer ontvang ik een e-mail
Groet
Dominic
dan zou ik er bij moeten zitten, wanneer ontvang ik een e-mail
Groet
Dominic
- Dbacks
- Amerikafan
Wij zaten bij de batch van Januari (tot 13.200) en kregen een email op 20 november om op [url]http: //www.dvlottery.state.gov/ESC[/url] in te loggen met je oorspronkelijke confirmatienummer (dus niet je casenummer).
Never give up!
ok bedankt 

Daar is die:
You have received this email notification to inform you that you have updates available at http: //www.dvlottery.state.gov/ESC. Please log in using your confirmation number from your original application to complete further processing.
You have received this email notification to inform you that you have updates available at http: //www.dvlottery.state.gov/ESC. Please log in using your confirmation number from your original application to complete further processing.
Leuk ! wanneer moet je gaan ?
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ik heb nog niet gekeken, was het niet zo dat je eerst een checklist af moet werken en dat ze daarna pas je afspraak inplannen ?
nope, inloggen op hun website met jouw originele deelname nummer, dus niet je casenummer maar die wat je bij je eerste deelname gekregen hebt en wat je ook gebruikt hebt om op 1 mei in te loggen om te kijken of je gewonnen had. Zie ook de reactie van Dbacks hier wat hoger.
Grts, Bart
Oh nee, meteen een afspraak
Dear DV Applicant,
This is the official notice for you to pursue your application for a DV-2014 visa. An appointment has been scheduled for you at the U.S. Embassy or Consulate stated below. You and all members of your family must appear at the appointed date and time for your interview. Please notify the office listed if you cannot keep the appointment.
4 februari, dus toch nog redelijk spoedig.
Ik dacht dat er een soort checklist was die je af moest vinken en terugsturen, waarna je pas werd ingepland. Maar volgens mij vergis ik mijzelf nu met een ander visum ?
Dear DV Applicant,
This is the official notice for you to pursue your application for a DV-2014 visa. An appointment has been scheduled for you at the U.S. Embassy or Consulate stated below. You and all members of your family must appear at the appointed date and time for your interview. Please notify the office listed if you cannot keep the appointment.
4 februari, dus toch nog redelijk spoedig.
Ik dacht dat er een soort checklist was die je af moest vinken en terugsturen, waarna je pas werd ingepland. Maar volgens mij vergis ik mijzelf nu met een ander visum ?
- Dbacks
- Amerikafan
Top, dat schiet dus ook op!
Vergeet niet de afspraak te maken voor het medisch onderzoek.. Meestal zo'n twee weken voor je interview.
Vergeet niet de afspraak te maken voor het medisch onderzoek.. Meestal zo'n twee weken voor je interview.
Never give up!
Ja ik zal begin volgende week bellen voor een afspraak, weet iemand of dat je die kosten kan terugkrijgen van je zorgverzekering ? ik meende dat dat alleen maar kon als je onderzoek voortkwam uit klachten.
Dat hangt toch van je verzekering af? Lijkt me niet maar je kunt ze het beste even zelf bellen.
- Dbacks
- Amerikafan
Wij kunnen via onze aanvullende verzekering de vaccinaties terug krijgen, heb niets kunnen vinden over het onderzoek zelf..
Never give up!
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Succes met het interview !
Kun je ons laten weten wat ze vragen en wat ze aan papieren willen zien ( bankafschriften, bewijzen van bezittingen enz).
Fijne feestdagen / Happy Holidays.
Florida
Succes met het interview !
Kun je ons laten weten wat ze vragen en wat ze aan papieren willen zien ( bankafschriften, bewijzen van bezittingen enz).
Fijne feestdagen / Happy Holidays.
Florida
ik zal dat tzt na mijn interview hier uiteraard plaatsen
Hoi ik heb een casenummer dat in de 14xxx zit .Maar nog geen mail ontvangen voor de interview .Heb de papieren in okt ingeleverd kan het nog lang duren?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3871 Weergaves
-
Laatste bericht door Ziva
-
- 5 Reacties