Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanbieding KLM Seattle of Calgary?
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Aanbieding KLM Seattle of Calgary?
Hoi,
Wij hebben besloten om in Juni/Juli 2014 een rondje Zuidwest Canada - Noordwest Amerika te doen. Aankomst en vertrek via Seattle/Vancouver of Calgary. Liefst Calgary om dat we dan het rondje met de klok mee gaan doen en dan pas begin juli in Jasper / Banff zijn.
Maar goed,.. weet iemand of KLM (liever rechtstreekse vluchten vanwege onze 1,5jr. oude zoon die meegaat) tickets in die periode in de aanbieding gaat doen? Kortom, is het de moeite waard er op te wachten of juist het risico niet waard voor het geval de tickets uitverkocht raken? Laatst was Seattle weer in de aanbieding, maar vluchten tot en met maart 2014,.....
Of,.. wat zijn vliegroute alternatieven met 1 tussenstop die echt honderden euro's schelen met directe vlucht van KLM? Dan zouden we dat misschien willen overwegen.. iemand al eens uitgezocht?
Wij hebben besloten om in Juni/Juli 2014 een rondje Zuidwest Canada - Noordwest Amerika te doen. Aankomst en vertrek via Seattle/Vancouver of Calgary. Liefst Calgary om dat we dan het rondje met de klok mee gaan doen en dan pas begin juli in Jasper / Banff zijn.
Maar goed,.. weet iemand of KLM (liever rechtstreekse vluchten vanwege onze 1,5jr. oude zoon die meegaat) tickets in die periode in de aanbieding gaat doen? Kortom, is het de moeite waard er op te wachten of juist het risico niet waard voor het geval de tickets uitverkocht raken? Laatst was Seattle weer in de aanbieding, maar vluchten tot en met maart 2014,.....
Of,.. wat zijn vliegroute alternatieven met 1 tussenstop die echt honderden euro's schelen met directe vlucht van KLM? Dan zouden we dat misschien willen overwegen.. iemand al eens uitgezocht?
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
Re: Aanbieding KLM Seattle of Calgary?
Het enige wat je vanaf nu kan doen is zoeken, zoeken en en nog eens zoeken. Wie weet komt die mooie prijs er wel. Niemand kan zeggen wanneer die mooie prijs er daadwerkelijk komt. Normaal gesproken komen er begin januari mooie deals aan maar of er wat voor jou tussen zit durf ik niet te zeggen. Ticketprijzen laten zich niet voorspellen helaas.
Wat mtl zegt.
De werelddealweken in januari van KLM zijn vaak tot half juni.
Hoogseizoen bij KLM is van half juni tot september.
KLM heeft regelmatig aanbiedingen van 5 dagen voor een x aantal bestemmingen. Echter voor jou periode betwijfel ik het maar je weet nooit.
Ik heb in het verleden geen aanbiedingen gezien van KLM in de zomer echter dit wil niet zeggen dat ze nooit geweest zijn en niet gaan komen.
Icelandair vliegt naar Seattle, met een kort overstap in Reykjavik.
Misschien British Airways?
De werelddealweken in januari van KLM zijn vaak tot half juni.
Hoogseizoen bij KLM is van half juni tot september.
KLM heeft regelmatig aanbiedingen van 5 dagen voor een x aantal bestemmingen. Echter voor jou periode betwijfel ik het maar je weet nooit.
Ik heb in het verleden geen aanbiedingen gezien van KLM in de zomer echter dit wil niet zeggen dat ze nooit geweest zijn en niet gaan komen.
Icelandair vliegt naar Seattle, met een kort overstap in Reykjavik.
Misschien British Airways?
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
British Airways biedt vluchten naar Calgary via London Heathrow met een gemiddelde reistijd van 14 uur. Icelandair vliegt met soortgelijke tijden via Reykjavik naar Seattle. De ticketprijzen zijn nu ca. € 720,00 (bron: Google Flights) Ik vraag me af of deze prijzen nog gaan zakken voor het hoogseizoen. Misschien kun je korting krijgen door een package deal te regelen met de huurauto? Schijnt wel eens te lukken bij BA.
Autohuur zal goedkoper zijn in de USA. Wij vlogen Amsterdam-Seattle vv rechtstreeks met KLM/Delta maar boekten pas 2 maanden van tevoren en als ik mij goed herinneren was dat iets van $ 800,-- pp. De vlucht heen duurde 10 uur en 9.5 uur terug. Wel lekker rechtstreeks dus. Immigration in Seattle was beter geregeld dan in menige andere aankomstplaats.
Afgelopen jaar met de werelddeal op Calgary gevlogen..... voor 6 nog wat... ik weet niet meer precies hoeveel, maar veel was het niet.
Alleen de laatste dag van de deal was 16 juni.
Dit jaar (met werelddeal) voor volgend jaar februari voor 640 euro pp geboekt. Kans is groot als de deal weer lang komt dat je voor 640 een ticket kan krijgen... even wachten dus
.
Alleen de laatste dag van de deal was 16 juni.
Dit jaar (met werelddeal) voor volgend jaar februari voor 640 euro pp geboekt. Kans is groot als de deal weer lang komt dat je voor 640 een ticket kan krijgen... even wachten dus

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De afgelopen jaren was de reisperiode van de werelddeal weken van KLM nooit in juli.
Uiterste Vertrekdatum werelddeal weken januari is vaak, op basis van historie, half juni.
En aan de post van Yeehaw kun je zien dat je 2 maanden voor vertrek nog een mooie prijs kunt krijgen. Echter kun en wil je daarop wachten met de vraag of het überhaupt komt. Wat een keuzes hè?
Uiterste Vertrekdatum werelddeal weken januari is vaak, op basis van historie, half juni.
En aan de post van Yeehaw kun je zien dat je 2 maanden voor vertrek nog een mooie prijs kunt krijgen. Echter kun en wil je daarop wachten met de vraag of het überhaupt komt. Wat een keuzes hè?

- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
Jongens, bedankt voor de info. 16 juni zou prima uitkomen, maar weten jullie of de retourvlucht (begin juli waarschijnlijk) dan ook mogelijk is? Kortom, is het vertrekken vóór de uiterste datum of de hele vakantie vóór die uiterste datum?Hinko schreef:De afgelopen jaren was de reisperiode van de werelddeal weken van KLM nooit in juli.
Ik besef plotseling dat ik het WK aan mijn neus voorbij zie 'vliegen'....

2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
Volgens mij gaat het om de uiterste vertrekdatum.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
700€ met een tussenlanding is toch een goede prijs vind ik.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Mooie prijs inderdaad.
Maar ik zou toch voor de rechtstreekse gaan. Vertrek ams - naar Calgary is om 12.30. Om, ik dacht rond 13.30 kom je in Calgary aan. Je haalt de auto op en rijd een uur en je bent in Canmore/banff waar een safeway is waar je wat boodschappen kunt doen. Inchecken in het hotel die niet moeilijk doen als je ruim komt voor de checkin tijd incheckt (we hebben dit jaar om 14.00 in een hotel kunnen inchecken)of een tentje op zetten
midden in het national park. Na een goede nachtrust kan je vakantie beginnen.
Als je een klein kind bij je hebt zou ik toch echt hier voor kiezen. Overstappen zorgt ook voor wat stress (tenminste ik hou er niet van).
Maar ik zou toch voor de rechtstreekse gaan. Vertrek ams - naar Calgary is om 12.30. Om, ik dacht rond 13.30 kom je in Calgary aan. Je haalt de auto op en rijd een uur en je bent in Canmore/banff waar een safeway is waar je wat boodschappen kunt doen. Inchecken in het hotel die niet moeilijk doen als je ruim komt voor de checkin tijd incheckt (we hebben dit jaar om 14.00 in een hotel kunnen inchecken)of een tentje op zetten

Als je een klein kind bij je hebt zou ik toch echt hier voor kiezen. Overstappen zorgt ook voor wat stress (tenminste ik hou er niet van).
Go T@bbing!!!!
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
Onze voorkeur gaat ook uit naar de rechtstreekse vlucht. We nemen echter een camper en die mogen we blijkbaar pas de volgende dag ophalen...yarrah schreef:Mooie prijs inderdaad.
Maar ik zou toch voor de rechtstreekse gaan. Vertrek ams - naar Calgary is om 12.30. Om, ik dacht rond 13.30 kom je in Calgary aan. Je haalt de auto op en rijd een uur en je bent in Canmore/banff waar een safeway is waar je wat boodschappen kunt doen. Inchecken in het hotel die niet moeilijk doen als je ruim komt voor de checkin tijd incheckt (we hebben dit jaar om 14.00 in een hotel kunnen inchecken)of een tentje op zettenmidden in het national park. Na een goede nachtrust kan je vakantie beginnen.

p.s. net een mail van KLM met wéér aanbiedingen op Calgary/Vancouver etc., nu tot vertrek medio April. 649 euro in plaats van 880!! Nu maar hopen op de Werelddeal weken!
Het is echt veel beter dat je de volgende dag pas de camper mag ophalen. De goede nachtrust bevorderd de concentratie die je de volgende dag hard nodig hebt.
Ik kan je de "best western premier freeport inn & suites" aanraden. Ze halen je op van het vliegveld en s' morgens gratis ontbijt. We hebben afgelopen zomer hier overnacht..... Het was echt super!!!!
Een tip voor een vroege pickup van je camper..... Bel het verhuurbedrijf twee dagen van te voren. Wij hebben op deze manier altijd voor 10.00 de camper gekregen. Wij hebben het gevoel dat op volgorde van bellen de planning gemaakt wordt van ophalen.
Ik kan je de "best western premier freeport inn & suites" aanraden. Ze halen je op van het vliegveld en s' morgens gratis ontbijt. We hebben afgelopen zomer hier overnacht..... Het was echt super!!!!
Een tip voor een vroege pickup van je camper..... Bel het verhuurbedrijf twee dagen van te voren. Wij hebben op deze manier altijd voor 10.00 de camper gekregen. Wij hebben het gevoel dat op volgorde van bellen de planning gemaakt wordt van ophalen.
Go T@bbing!!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties