Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mouky stelt zich voor
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Mouky stelt zich voor
Hoi, wat een leuk forum is dit. Eigenlijk kijk ik al een tijdje mee zonder dat ik me had voorgesteld want ik heb niet zo heel veel spannends te melden. Behalve dat ik natuurlijk ook reisplannen heb, met twee kids (13 en 9 ) en mijn man. We zijn nogal honkbal fans dus willen wel een paar mooie wedstrijden gaan zien. Ben vaker in amerika geweest, een keer met de kids met een huizenruil (4 weken florida). Maar dat is als weer wat jaren geleden. We willen rond 20 juli via NY naar SF, dus eerst een kleine week NY. Dan nog een week of 4 aan de andere kust. Tja, we hebben de tijd... 

- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Mouky stelt zich voor
Hallo Mouky,
Welkom op het forum.
Mooi reisplannen hebben jullie. En wat heerlijk dat je 5 weken weg kunt. Ga je de reis zelf samenstellen? Dan heb je vast al gezien dat hier op het forum genoeg informatie te vinden is om er een mooi reis van te maken.
In New York ben ik wel eens naar een honkbal wedstrijd geweest tussen de Yankees en de Red Sox. Dat was erg leuk om een keer mee te maken.
Heel veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereidingen van jullie reis.
Welkom op het forum.

Mooi reisplannen hebben jullie. En wat heerlijk dat je 5 weken weg kunt. Ga je de reis zelf samenstellen? Dan heb je vast al gezien dat hier op het forum genoeg informatie te vinden is om er een mooi reis van te maken.
In New York ben ik wel eens naar een honkbal wedstrijd geweest tussen de Yankees en de Red Sox. Dat was erg leuk om een keer mee te maken.
Heel veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereidingen van jullie reis.