Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Ligt het aan mij of is het gewoon nog duur om nu al tickets te boeken voor de maand september.
Vorige keer: eind november 2011 besteld voor september 2013 voor € 587,00.
Is dit een droom om te hopen om terug deze prijs te hebben voor die periode of kan dit nog met de promoties die er eventueel zouden kunnen komen.
Vorige keer: eind november 2011 besteld voor september 2013 voor € 587,00.
Is dit een droom om te hopen om terug deze prijs te hebben voor die periode of kan dit nog met de promoties die er eventueel zouden kunnen komen.
Laatst gewijzigd door JaCop op 15 nov 2013, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik verbaas me echt over de prijzen nu. Ik heb nog in mijn hoofd staan dat je in september voor max 550 naar LA, SF of LV kan, maar ik vind de prijzen erg tegenvallen met voorgaande jaren. Ik ben op zoek naar een ticket voor maart (nog lang geen hoogseizoen) maar kom niet lager dan 600 euro. Ik denk dat ik een beetje verpest ben in 2010 en 2012, toen gingen we voor 450 euro pp naar Vegas, dat waren nog eens tijden, haha. Ik hoop voorlopig ook nog even op mooie aanbiedingen
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
Ik zit inderdaad met dezelfde bedragen in mijn hoofd. Zo rond de € 600,00 per persoon van Brussel naar de Westkust moet toch haalbaar zijn.
Voorlopig is de laagste prijs die ik heb voor september 2014:
Dusseldorf - Las Vegas voor € 659,00
Hier komt dan nog eens parking bij op de luchthaven (€ 80,00)
Situatie voor Brussel - Las Vegas is al helemaal niet voordelig: € 816,00 via Momondo
Kan me niet voorstellen dat een ticket Brussel - Las Vegas veel meer dan € 600,00 moet kosten.
Het rare van de zaak is ook dat Brussel - Los Angeles het goedkoopste is om naar toe te vliegen vanuit België in september 2014 met een bedrag van € 713,00
In alle andere gevallen vanuit Amsterdam of Dusseldorf is Las Vegas de goedkoopste bestemming
Voorlopig is de laagste prijs die ik heb voor september 2014:
Dusseldorf - Las Vegas voor € 659,00
Hier komt dan nog eens parking bij op de luchthaven (€ 80,00)
Situatie voor Brussel - Las Vegas is al helemaal niet voordelig: € 816,00 via Momondo
Kan me niet voorstellen dat een ticket Brussel - Las Vegas veel meer dan € 600,00 moet kosten.
Het rare van de zaak is ook dat Brussel - Los Angeles het goedkoopste is om naar toe te vliegen vanuit België in september 2014 met een bedrag van € 713,00
In alle andere gevallen vanuit Amsterdam of Dusseldorf is Las Vegas de goedkoopste bestemming
-
- Amerikafan
Ik vind de prijzen ook behoorlijk hoog t.o.v. vorige jaren.. Een paar weken geleden kon ik mijn vakantie, 23aug tot 21 sept boeken naar las vegas voor 640 euro. Nu ligt de prijs al op 700 euro... En de connections aanbiedingen zijn maar tot eind maart.. dan kan je vliegen voor 560 euro vanaf brussel naar lv maar met overstaptijden van +10 uur.. dat is het ook niet helemaal:) Nog maar even afwachten dus!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik connections vrijwel nooit écht scherpe aanbiedingen vind hebben tijdens hun 'deals'.

-
- Amerika-ontdekker
Als je bij Britishairways.com een combinatie maakt van ticket en huurauto dan zijn de prijzen wel aantrekkelijk.
Voor half september b.v. naar LA incl. huurauto 850,00
Afgelopen zomer via hun ook deze combinatie geboekt met mooie vluchttijden en een nette prijs!
Voor half september b.v. naar LA incl. huurauto 850,00
Afgelopen zomer via hun ook deze combinatie geboekt met mooie vluchttijden en een nette prijs!
Bij british airways is nu sale! Maar geen speciale tarieven voor juli! Dit is hopelijk toch niet wat eigenlijk pas in december verwacht wordt?
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Travel periodaniko schreef:Bij british airways is nu sale! Maar geen speciale tarieven voor juli! Dit is hopelijk toch niet wat eigenlijk pas in december verwacht wordt?
29 October 2013 - 15 April 2014*
Oei, dat heb ik over het hoofd gezien! Gelukkig. Bedankt. 

- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik kom een prijs tegen van € 500 van Brussel naar Miami (rechtstreeks) volgend jaar september met Jetair en dan eventueel comfort class bijboeken voor € 130 retour maar ik heb geen idee hoe het is om met Jetair te gaan ik weet dat het van TUI is maar dan houdt het voor mij op wie weet er meer over want de prijs is toch heel interessant en naar brussel rijden is geen probleem als het zoveel geld scheelt.
Bedankt alvast
Bedankt alvast
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Jetair staat heel goed bekend
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
is dit veel beter dan arkefly want dat hoef van mij niet hele slechte ervaring mee gehad
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat versta jij onder 'veel'? Iets meer en concretere informatie is dan wel handig. Welke hele slechte ervaringen had je dan? Dan kunnen we beter reageren...
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
Ik heb 3 keer met arkefly gesproken en alle 3 de keren was er spraken van technische problemen (kan gebeuren
) maar alle 3 de keren zijn we aan ons lot over gelaten nog geen kopje koffie kregen we aangeboden ook achteraf een klacht indienen heeft ook niets op geleverd zelfs geen excuus is er aangeboden vandaar dat ik nooit meer met arkefly vlieg.
Ik bedoel met veel beter, is het bij Jetair dezelfde strekking als bij arkefly (alle 2 TUI) qua afhandeling en behandeling of is er toch wel echt een verschil tussen die 2 luchtvaart maatschappijen.

Ik bedoel met veel beter, is het bij Jetair dezelfde strekking als bij arkefly (alle 2 TUI) qua afhandeling en behandeling of is er toch wel echt een verschil tussen die 2 luchtvaart maatschappijen.
- ronenivonne
- Amerikakenner
Wij hebben ook een ticket geboekt naar Orlando. Vertrek in Februari.
Wij hebben ook gekeken voor Arkefly, maar ik heb het toch maar niet gedaan. Het is niet zo dat ik super deluxe wil vliegen of zo maar wij zijn vorig jaar met Lufthansa gevlogen en dit is zo goed bevallen dat we toch 100 euro meer uitgegeven hebben en nu hier mee vliegen.
In Februari Vanaf Dusseldorf naar Miami vanaf 425 en naar Orlando hebben wij nu 527 betaald ( is zelf nu 20 euro goedkoper zag ik, verdorie net te snel geboekt
). Miami kom je wel laat aan, vandaar dat wij voor Orlando hebben gekozen.
Wat betreft Arkefly............. de rechtstreekse vlucht klopt ook maar gedeeltelijk omdat je er in Miami uit moet.
Daarbij als je telt dat je in Economy maar 20 kg mee mag nemen, drinken, entertainment moet betalen, zitplaatsen vast leggen moet betalen en je ook nog eens wat krapper zit, zie ik er toch vanaf. Kom je volgens mij zo'n beetje op hetzelfde of duurder uit als Lufthansa.
Goedkoop is achteraf duurkoop zeggen ze wel eens.

Wij hebben ook gekeken voor Arkefly, maar ik heb het toch maar niet gedaan. Het is niet zo dat ik super deluxe wil vliegen of zo maar wij zijn vorig jaar met Lufthansa gevlogen en dit is zo goed bevallen dat we toch 100 euro meer uitgegeven hebben en nu hier mee vliegen.
In Februari Vanaf Dusseldorf naar Miami vanaf 425 en naar Orlando hebben wij nu 527 betaald ( is zelf nu 20 euro goedkoper zag ik, verdorie net te snel geboekt

Wat betreft Arkefly............. de rechtstreekse vlucht klopt ook maar gedeeltelijk omdat je er in Miami uit moet.
Daarbij als je telt dat je in Economy maar 20 kg mee mag nemen, drinken, entertainment moet betalen, zitplaatsen vast leggen moet betalen en je ook nog eens wat krapper zit, zie ik er toch vanaf. Kom je volgens mij zo'n beetje op hetzelfde of duurder uit als Lufthansa.
Goedkoop is achteraf duurkoop zeggen ze wel eens.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
Ik wil daarom met Jetair vliegen als je daar comfortclass bijboekt ben je ook wel iets duurder ( €650 Incl. annulering en de boekingskosten) uit maar je vliegt rechtstreeks naar Miami en retour je mag 30 kg bagage + 10kg handbagage en eten, drinken, entertainment en wat meer beenruimte. Dit laatste vind ik persoonlijk wel lekker ik ben 1.95 lang dus dan is extra beenruimte wel lekker, optie bij andere maatschappijen om stoelen te boeken op speciale plaatsen (nooduitgang en zo) is voor ons geen optie want mijn vrouw is mindervalide dus dat word door de luchtvaartmaatschappijen uit veiligheidsredenen niet toegestaan (wat ik heel goed begrijp) en ze hoeft maar 1 keer in en uit te stappen, dus vandaar dat wij eigenlijk neigen naar Jetair
- eddepet71
- Amerikakenner
http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... te_2187129
Diverse aanbiedingen met terugkomst tot 13-7
Departure period: 06.01.2014 - 13.04.2014 Return period: 12.01.2014 - 13.07.2014 Advance Purchase Period: 7 days
Departure period: 06.01.2014 - 13.04.2014 Return period: 12.01.2014 - 13.07.2014 Advance Purchase Period: 7 days
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 19 dec 2013, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Maar wel Departure period: 06.01.2014 - 13.04.2014…..eddepet71 schreef:http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... te_2187129
Voor ons helaas iets te vroeg.
Zie nu ook dat de prijzen -voor "laag seizoen"- ook weer niet zo super zijn.
Gaan we weer verder met zoeken

No guts, no glory!
- meyem
- Amerika-expert
ik wacht met smart en veel zelfbeheersing op de werelddealweken van KLM ..... en dan kan ik het boeken echt niet langer uitstellen ....... als ik mooie tijden voor non-stop ASD - NYC voor richging 550 euro kan krijgen, ben ik heeeel blij .....maar ik moet en zal een ticket in handen hebben ...!!! 
EDIT: ik had een wel heeeeel royaal bedrag ingevuld

EDIT: ik had een wel heeeeel royaal bedrag ingevuld

Laatst gewijzigd door meyem op 20 dec 2013, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- eddepet71
- Amerikakenner
Maak je geen illusies, voor de echt goede aanbiedingen moet je niet bij KLM zijn helaas.meyem schreef:ik wacht met smart en veel zelfbeheersing op de werelddealweken van KLM ..... en dan kan ik het boeken echt niet langer uitstellen ....... als ik mooie tijden voor non-stop ASD - NYC voor richging 550 euro kan krijgen, ben ik heeeel blij .....maar ik moet en zal een ticket in handen hebben ...!!!
* Note mod (Marco): bedrag in quote aangepast.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3394 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 12 Reacties