Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Super tarief SUV Ebookers.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Super tarief SUV Ebookers.de

Bericht door ina »

@MIchelly, hebben jullie een midsize gehuurd of een fulsize??
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Een midsize. We zien terplekke wel of er een grotere te regelen valt anders gaat gewoon de roofbag weer gebruikt worden :D
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Bij welke aanbieder hebben jullie de auto gehuurd via Ebookers? Budget heeft nu redelijke prijzen. New York 11-07 t/m 24-7 voor € 471.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Chub schreef:Bij welke aanbieder hebben jullie de auto gehuurd via Ebookers? Budget heeft nu redelijke prijzen. New York 11-07 t/m 24-7 voor € 471.
Of die prijzen redelijk zijn kunnen we pas bepalen als we meer weten; type auto, volle tank inbegrepen, extra bestuurders, alle verzekeringen inbegrepen etc...
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Tja, als je een diepere vergelijking maakt wordt het toch minder aantrekkelijk. Dit bedrag was voor midsize SUV bij Budget, verplicht een tank benzine bij kopen en dan nog € 30 voor extra verzekering. Dan wordt de concurrentie toch weer wat groter. :?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Voor ons scheelt het een paar tientjes met Alamo/brits. Dat is dan bij Budget.
Zitten hier dan dezelfde verzekeringen bij als bij Alamo? En tweede bestuurder gratis? Ik heb nog nooit bij Budget gehuurd, Alamo is altijd goed bevallen.
Inyaro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Inyaro »

Gisteren ook een SUVtje geboekt bij Ebookers.de voor 21 dagen in augustus '14 voor.... 513 euro !!
Die prijs steekt er met kop en schouders onderuit! ;-)

Alle benodigde verzekeringen zijn inbegrepen en de 'spous' als 2de bestuurder is gratis bij Budget!
(op de .be of .nl site kan je de info in het kadertje over wat wel en niet inbegrepen is in het nederlands lezen, en ja, dat is exact hetzelfde als hetgeen op de .de versie staat)
Skydriver
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Skydriver »

Wij hebben gisteren een midsize SUV geboekt bij drive-canada.de voor €1500! (van 8 juli tot 11 augustus, dus 34 dagen!)Goedkoper konden we het echt nergens vinden!
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Zo raar.. ik wilde vandaag boeken bij Ebookers.de maar toen ik wilde bevestigen kreeg ik een error. Paar keer opnieuw op de site geprobeerd te komen, maar telkens een error. Nu kom ik net wel op de site, is die lage prijs verdwenen :o Was de goedkoopste net 706 euro voor ons bij Avis. Nu staat er bij Avis niets meer, en de eerstvolgende is 1200!! Morgen nog maar eens kijken, en anders boek ik maar bij Alamo Brits. Die is omgerekend 805 euro. Balen!
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

waar kan je bij ebookers eigenlijk een 2e bestuuder bijvoegen? k vind dit precies nergens terug :(
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Een 2e bestuurder geef je altijd pas op bij het afhalen van de auto, of je er dan voor moet betalen of dat het gratis is dat hangt van een aantal factoren af. Begint je huur in Californië dan is de 2e bestuurder zo wie zo gratis, je kunt een pakket hebben waar extra bestuurders bij in zitten, bij sommige verhuurders is je partner gratis 2e bestuurder en je kunt soms lid worden van een club (bv.Hertz gold) dan is de 2e bestuurder ook gratis.
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Inyaro schreef:
Alle benodigde verzekeringen zijn inbegrepen en de 'spous' als 2de bestuurder is gratis bij Budget!
(op de .be of .nl site kan je de info in het kadertje over wat wel en niet inbegrepen is in het nederlands lezen, en ja, dat is exact hetzelfde als hetgeen op de .de versie staat)
is een partner waar je alleen mee samenwoont ook gratis bij budget? Ik wil via ebookers.de boeken omdat dat verreweg de laagste prijs is die ik kan vinden maar als er dan per dag extra betaald moet worden voor een tweede bestuurder maakt het volgens mij niet meer zoveel uit. Het Nederlandse kadertje vermeldt alleen dat 2e bestuurder niet inclusief is..

Net als Jerre kan ik de optie '2e bestuurder' toevoegen niet vinden. Normaal boekte ik altijd bij usareisen.de waar je verschillende pakketten kon kiezen waarvan sommige met 2e bestuurder.

ps: ik huur in NY, dus niet in Californie.

:offtopic:
edit: op de site van budget zelf staat dat spouses en domestic partners als tweede bestuurder gratis zijn. Wij zijn domestic partners maar ik vraag me af wat ze aan bewijs daarvoor eisen
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

In 2012 huurden wij bij Avis (geboekt via http://www.budget.nl) . Ik heb toen een mailtje gestuurd en kreeg dit antwoord:
Voor autohuur in de V.S. is de extra bestuurder gratis, indien diegene op hetzelfde adres woont als de hoofdbestuurder. Gelieve hier wel een bewijs van mee te nemen (bijvoorbeeld in de vorm van twee rekeningen die naar hetzelfde adres zijn gestuurd).
Wij hebben echter geen bewijs hoeven laten zien.

Elly
Jer_013
Amerika-newbie

Bericht door Jer_013 »

Bedankt voor de tip! Wij gaan ook voor de eerste maal richting USA en hebben dankzij dit forum alvast goeie tickets & een goeie auto kunnen boeken.
Ik had wel nog een vraag waar ik niet direct het antwoord op vind. Wij hebben via ebookers.de een SUV van Avis geboekt, afhalen in Las Vegas. Deze prijs is inclusief (heb het even proberen opsommen in alle talen):

- Zusätzliche Haftpflichtversicherung = Aanvullende WA verzekering = Additonal Liability Insurance
- Flughafen Service Gebühr = Luchthaven toeslag = Airport Service Charge
- Vollkaskoversicherung für eventuelle Schäden am Mietwagen oder bei Diebstahl, OHNE Selbstbehalt = Schadeverzekering en diefstalverzekering zonder eigen risico = Collision Damage Waiver and theft protection with No Excess To Pay
- Örtliche Service Gebühr = Lokatie toeslag = Location Service Charge
- Örtliche Steuer = Lokale belasting = Local Tax
- Unbegrenzte Kilometer = Ongelimiteerde kms = Unlimited Mileage
- Zulassungsgebühr = Kenteken registratiekosten = Vehicle Licence Fee

--> Ivm de schadeverzekering en diefstalverzekering 'zonder eigen risico': wat betekent het 'zonder eigen risico' gedeelte? Ik dacht dat de VS geen eigen risico kent en dat we dus voor het volledige bedrag steeds verzekerd zijn, zonder eigen inbreng - of ben ik verkeerd?
--> Een tank brandstof is dus niet inbegrepen in het pakket, maar buiten brandstof, vinden jullie dit een volledig pakket verzekeringen? Of nemen we best nog iets erbij ter plaatse?
Ik veronderstel dat bvb. glasbreuk en schade aan de banden niet inbegrepen is. Dat zullen ze ons misschien nog proberen verkopen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Inmiddels is het mij gelukkig ook eindelijk gelukt om een auto te huren bij ebookers.de. Maakte mij wel even druk of de bagage wel zou passen omdat er zo leuk maar een koffertje bij stond, maar zoals manlief terecht opmerkte: wat wij in een peugeot206 kunnen proppen, moet ook in een suv passen :wink:
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Dat is inderdaad een goeie. In de SUV's in Amerika kun je waarschijnlijk de hele 206 stoppen, dus dan moet de bagage geen probleem zijn. :lol:
Bas560SEL
Amerika-ontdekker

Bericht door Bas560SEL »

Net gekeken of het voor ons ook voordeliger zou zijn. Scheelt zo'n 100 euro met USAreisen. Echter dan houdt Ebookers nog geen rekening met de one way fee, dus komt er nog eens 300 euro bij. Uiteindelijk is voor een one way van Californie naar Colorado USAreisen dus toch voordeliger.
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Bas560SEL schreef:...Uiteindelijk is voor een one way van Californie naar Colorado USAreisen dus toch voordeliger.
Wij gaan precies de andere kant op, dus ik zit met hetzelfde verhaal. Vergeet ook niet even op alamo.co.uk/brits te kijken. Wat ik hier lees hoef je er niet eens lid van te zijn. De prijs die ik daar vind komt inclusief one way fee van iets meer dan 180 pond dicht in de buurt van usareisen.de. En zoals ik dat kan zien zitten daar wél alle verzekeringen bij.
Bas560SEL
Amerika-ontdekker

Bericht door Bas560SEL »

Goeie tip! Scheelt zo'n 150 euro met USAreisen ( 509 om 648) voor 21 dagen. Ik kan alleen niet terugvinden over de one way fee en of deze niet meer betaald hoeft te worden. Weet je zeker dat die inclusief is?

edit 2 uur later... :? zie nu dat je bedoelt dat de one way fee 180 pond is. Dan is USAresisen voor ons het voordeligst.
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Deze is inclusief. Ik heb er een paar dagen geleden een email aan gewaagd omdat ik nergens zag dat er wel of geen one way fee berekend werd. Ik kreeg dezelfde dag nog een keurige reactie dat er wel een one way fee in zat die ter plekke betaald moest worden. (181 pond uit mijn hoofd)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer