Ik ben me een beetje aan het inlezen over MyVegas. Heeft het zin om nu nog te starten als ik begin juni naar de USA ga? Ik snap dat gratis hotelovernachtingen er niet inzitten, maar een buffet hier en daar, is dat nog mogelijk?
Ik lees namelijk goede dingen over MyVegas, en hier op het forum leeft het goed, maar ik lees ook dat mensen er uren en uren in hebben zitten en alleen een setje handdoeken hebben of zoiets.
Je zult er wel de nodige uurtjes aan moeten besteden, maar gratis buffetten zijn zeker haalbaar voor juni. Als je het leuk vind om spelletjes te spelen zou ik het doen, vind je er niks aan zou ik er niet aan beginnen.
Misschien een domme vraag, ik heb vandaag het spel gespeeld nu staat er "you've completed all 3 scratch snow cards, now open you'"re special giftbox for your completion bonus" Nu zie ik die giftbox nergens, waar ik ook op klik er gebeurt niets, ook geeft het spel geen share aan bij mijn daily bonus en level up, misschien dat het daar aan ligt??
ina schreef:Misschien een domme vraag, ik heb vandaag het spel gespeeld nu staat er "you've completed all 3 scratch snow cards, now open you'"re special giftbox for your completion bonus" Nu zie ik die giftbox nergens, waar ik ook op klik er gebeurt niets, ook geeft het spel geen share aan bij mijn daily bonus en level up, misschien dat het daar aan ligt??
Dat is die 750 LP's die je dan krijgt maar dat gaat vanzelf, die hoef je niet zelf te openen.
Madphil schreef:Ik ben me een beetje aan het inlezen over MyVegas. Heeft het zin om nu nog te starten als ik begin juni naar de USA ga? Ik snap dat gratis hotelovernachtingen er niet inzitten, maar een buffet hier en daar, is dat nog mogelijk?
Ik lees namelijk goede dingen over MyVegas, en hier op het forum leeft het goed, maar ik lees ook dat mensen er uren en uren in hebben zitten en alleen een setje handdoeken hebben of zoiets.
Dit heeft zeker zin. Wij zijn de vorige keer nog veel later begonnen en gingen in ook in juni. Wij hadden 4 overnachtingen 2 buffets en een steakhouse diner gratis. De prijzen zijn intussen wel een beetje veranderd en de rewards ook.
Maar ben ervan overtuigd dat je zeker iets moois kan krijgen voor die tijd. Als je het mobile spel ook speelt dan verdien je de Loyalty Points nog sneller, deze zijn gelinkt met elkaar.
Lees mijn tips eerder in dit draadje om zo snel mogelijk veel punten te krijgen zodat je deze kan omzetten naar LP's.
Dat is die 750 LP's die je dan krijgt maar dat gaat vanzelf, die hoef je niet zelf te openen.
Okay, maar ik kon niet de 2001 chips delen of kan dat nog niet wanneer je er 3 hebt gedaan, ik zie zoveel mensen verschillende keren per dag 2001 chips delen??
Bijv.bij je daily bonus als je die krijgt komt er een pop up met share, de eerste 20 mensen die hier dan op klikken krijgen 101 chips, zo ook als je een level omhoog gaat met het spel.
Maar die kan je dan denk ik alleen maar delen met je FB vrienden.
En geen van mijn FB vrienden spelen MyVegas.
Heeft dus denk ik geen zin om te doen of wel?
Ik heb namelijk geen apart FB aangemaakt om MyVegas te spelen.
Zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik aan MyVegas vrienden moet komen.
Vind het ook zonde om nu nog een account aan te maken, dan ben ik al mijn punten kwijt.
Ik heb op mijn (prive)Facebook alleen mensen van het forum toegevoegd die het spel spelen, het zijn er dan wel minder dan wanneer je met een fake account speelt maar je haalt toch wat chips binnen dus je kan sneller spelen.
Die 2001 chips to share krijg je dus alleen als je de hoogste score krast en wanneer je de 3 postcards allemaal afhebt. Waarschijnlijk werkte het niet bij mijn andere account, ook de level up deed het niet met chips to share dus zat het probleem daar.
Je kan de namen opzoeken via dit forum, ik ben bijv. Ina Kuiper en Michel Wagenaar, die moet je dan vrienden maken, als je er rond de 20 hebt is het al prima. Wanneer je op de facebook pagina van die persoon bent kijk ik altijd of er een rijtje staat met chips die je aan kan klikken. Ik weet niet of je lid bent van Myvegas friends, daar kan je ook chips ophalen hoewel ze daar snel weg zijn, ik klik ook wel eens op de personen van de add me, ik wordt dan geen vriend maar bij sommige kan je dan wel chips ophalen, als het rijtje er staat, meestal staat er een datum bij tot 22 dec. bijv. zie hier bijv. https://www.facebook.com/chris.morgan.524381?fref=ts
Okee, ik heb me aangemeld met een aparte facebook account (wat een crime zeg om die aan te maken als facebook denkt dat je iemand anders bent). Gelden de tips uit post 1 van deel I nog?
Ik zal zeker wel alle draadjes door moeten lezen om alle tips door te krijgen, of is er hier ergens een topic om een goede start te maken?
Het is verstandig om minimaal 60 vrienden te hebben die spelen. Je daily spin heeft een multiplier die op zijn max staat bij 60 vrienden ongeveer. Als je de myvegas FB pagina geliked hebt kom je op 8,25 x je daily spin. Als je geen vrienden hebt blijft hij hangen op 3,25 x daily spin. Dus dat scheelt een berg. Zeker als je de 15.000 draait dan heb je ineens 123.000 punten om mee te spelen.
En hoe meer vrienden hoe meer er geshared wordt op jou FB waarop jij kan klikken om chips te krijgen. Je mag tot 20.000 punten verzamelen via deze shares per dag. Ik heb meer dan 2300 myvegas vrienden en krijg deze 20.000 zo goed als elke dag wel bijelkaar gespaard. Dan de strip collecten zo vaak als mogelijk daar haal je ook wel 20k per dag van en dit boven op je daily spin.
Ik weet niet hoeveel punten je al hebt gespaard, maar wellicht is het alsnog interessant een tweede fb account aan te maken. Aangezien het liken / sharen etc geen echte vrienden lastig valt en je er niet over hoeft na te denken. Je kan dan lid worden van myvegas groepen alwaar je kan vragen om vrienden. Zij zullen jou dan een verzoek sturen die jij moet accepteren. Hiermee zit je zo aan een berg vrienden. Ga niet zelf op zoek naar vrienden, facebook kan jou dan aanzien als een robot die vrienden aan het zoeken is voor spam. Ze zullen je account blokkeren (facebook Jail) Je moet dan aan de hand van een foto de naam van die vriend noemen. En aangezien je ze niet echt kent gaat dat een zware taak worden. En kun je voorlopig niet spelen.
Mijn Myvegas naam is Chris Maas, wordt mijn vriend en vraag maar raak via fb chat.
Heb toch maar een nepaccount aangemaakt op facebook.
Jammer van mijn andere punten maar daar koop ik dan nog wel een keer iets van.
Ik wil namelijk niet mijn echte FB vrienden lastig vallen met mijn spelletjes.
Voor wie vrienden wil worden
Ik ben als het goed is te vinden op: Angeliquemyvegas van Zon.
Wij gaan in augustus 2014 met 6 personen naar de states. Heeft het nut om myvegas te gaan gebruiken tot die tijd? Wellicht niet voor hotel tickets maar voor een buffet of 2?
alvast bedankt!
Aantal keer bezocht: 5x
Laatste keer: Zomer 2014; 4 weken West Amerika met 5 vrienden + camper
Eerstvolgende keer: Oktober 2016; 2,5 week Florida met vriendin
Zie hiervoor een paar posts naar boven, ik stelde dezelfde vraag en wij gaan in juni. Dat heeft dus zeker zin.\
Na anderhalve dag spelen heb ik al bijna 5000 punten, dus dat komt wel goed voor een buffetje.
Oke bedankt, ik heb zojuist ook een nep facebook aangemaak, mijn naam is Michael Venus, voeg me toe! ik zal een aantal van jullie ook toevoegen.
Aantal keer bezocht: 5x
Laatste keer: Zomer 2014; 4 weken West Amerika met 5 vrienden + camper
Eerstvolgende keer: Oktober 2016; 2,5 week Florida met vriendin
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.