Ik hoop dat er liefhebbers zijn die mij verder kunnen helpen.........
In maart 2014 zijn mijn vriend en ik van plan een rondreis van +/- 15 dagen te maken door Florida vanaf Atlanta. De route die we nu in gedachten hebben is:
Atlanta - Charleston (1 nacht in Atlanta - 513km)
Charleston - Savannah ( 1 nacht in Charleston - 173km)
Savannah - St. Augustine ( 1 nacht in Savannah - 295km)
St. Augustine - Fort Lauderdale ( 1 nacht St. Augustine - 465km)
Fort Lauderdale - Miami ( 1 nacht Fort Lauderdale - 50km)
Miami - Keys ( 2 nachten Miami - 160 km)
Keys - Cape Coral ( of Fort Meyers / Napels) ( 3 nachten Keys - 355km)
Cape Coral - Orlando ( 1 nacht Cape Coral - 326km )
Orlando - Atlanta ( 2 nachten Orlando - 700 km )
Als afsluiting dan nog 1 of 2 nachten in Atlanta
Nou hebben we hier een aantal vragen over........... waar we naar op zoek zijn is een mooie combinatie tussen cultuur - natuur - strand. Op het strand liggen vinden we heerlijk en moet er absoluut bij zitten, MAAR........... geen hele dag

En zo verder naar mijn tweede vraag. Wat ik nu in gedachten heb is om het eerste deel van Atlanta naar Miami steeds met 1 overnachting per locatie te doen en dan eigenlijk de weg er naar toe als een uitgebreide excursie. Is dit te doen, of raden jullie aan in bepaalde plaatjes langer te blijven zitten? Ik heb nu bijvoorbeeld Fort Lauderdale in de planning zitten, is dit een mooie plek voor een overnachting, of raden jullie aan om dat te laten zitten en meteen door te rijden naar Miami en die overnachting in bijvoorbeeld Savannah of St. Augustine als extra overnachting mee te pakken?
Ik heb nu de Keys als rustpunt ( 3 overnachtingen ) in de planning, is dit de meest geschikte plek daarvoor of raden jullie een andere locatie aan?
Verder twijfel ik nu nog tussen Cape Coral / Fort Meyers / Napels. Wat is volgens jullie de mooiste of leukste locatie voor een overnachting?
Zijn er locaties die niet op mijn planning staan waarvan jullie denken daar moet je echt naar toe? Natuurlijk zijn alle tips over wat we onderweg kunnen doen ook meer dan welkom!!!
We weten dat dit een vrij drukke en optimistische planning is voor 2 weken met veel te rijden km, maar mooie stukken rijden van locatie naar locatie is wel helemaal ons ding, dus daar maak ik mezelf minder zorgen om.
Alvast heel erg bedankt voor je reacties!! Wordt zeer gewaardeerd!!
Groetjes Silvia