Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachting Monument Valley
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Overnachting Monument Valley
Hallo,
Na afgelopen week de vliegtickets te hebben geboekt voor juli/aug 2014 3.5 week zuid-west Amerika, ben ik nu diverse hotels aan het boeken.
In Monument Valley willen we graag overnachten in The View.
Lijkt me fantastisch!
Maar...iemand hier enig idee / ervaring waar dat hotel te boeken?
Bij het hotel zelf kan wel, maar dan kan ik niet zomaar kostenloos annuleren (ga er niet vanuit dat het nodig is maar toch), maar verder heb ik nog geen website kunnen vinden waar het nog beschikbaar is.
Als iemand een tip heeft hiervoor hoor ik het heel graag!
Groet,
Monique
Na afgelopen week de vliegtickets te hebben geboekt voor juli/aug 2014 3.5 week zuid-west Amerika, ben ik nu diverse hotels aan het boeken.
In Monument Valley willen we graag overnachten in The View.
Lijkt me fantastisch!
Maar...iemand hier enig idee / ervaring waar dat hotel te boeken?
Bij het hotel zelf kan wel, maar dan kan ik niet zomaar kostenloos annuleren (ga er niet vanuit dat het nodig is maar toch), maar verder heb ik nog geen website kunnen vinden waar het nog beschikbaar is.
Als iemand een tip heeft hiervoor hoor ik het heel graag!
Groet,
Monique
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Overnachting Monument Valley
Hey Monique!
Wij hebben afgelopen juli 1 nacht geslapen in The View hotel. Vonden wij prachtig! Toch zeker één van de hotels met het mooiste uitzicht vanop ons balkon
Ook zeer lekker gegeten in het restaurant! Ook met een schitterend zicht en helemaal niet duur.
Mijn reservatie heb ik gemaakt via ons reservatiesysteem (ik ben reisagente), ergens begin november voor een verblijf op 1 juli. Ik kon de reservatie annuleren tot 1 maand voor afreis.
Maar je moet vlug zijn! Het zit snel vol!
Het is zeker een zeer goeie keuze!
Groetjes
Nathalie
Wij hebben afgelopen juli 1 nacht geslapen in The View hotel. Vonden wij prachtig! Toch zeker één van de hotels met het mooiste uitzicht vanop ons balkon

Ook zeer lekker gegeten in het restaurant! Ook met een schitterend zicht en helemaal niet duur.
Mijn reservatie heb ik gemaakt via ons reservatiesysteem (ik ben reisagente), ergens begin november voor een verblijf op 1 juli. Ik kon de reservatie annuleren tot 1 maand voor afreis.
Maar je moet vlug zijn! Het zit snel vol!
Het is zeker een zeer goeie keuze!
Groetjes
Nathalie
Klopt. The View kan je niet kosteloos annuleren. Dit is hun website waar dat staat en waar je kan reserveren.
Je zult een afweging moeten maken
Je zult een afweging moeten maken

Wij zijn er enkele dagen geleden een nachtje gaan logeren.
Om eerlijk te zijn, is The View.... The View, unbeatable ! Prachtig! De lobby van het hotel is ook heel smaakvol ingericht met prachtige kachina's.
Maar, voor het overige is het hotel maar zeer matig: bv. wifi werkt nauwelijls of niet in de kamer. En voor een hotel van deze prijscategorie zou dat toch wenselijk zijn. Personeel adviseert om in de gang te gaan zitten of naar de lobby te komen.
HeT ontbijt was in buffetvorm en was echt niet lekker. French toast ijskoud, eieren heel erg droog en ook lauw...
Voor het avondmaal waren we afgezakt naar Gouldings...dat was ons geadviseerd door anderen. En ik moet zeggen dat het daar ok was. Lekker warm gevuld Navajobrood met allerlei groentjes en vlees.
Ook hetpersoneel was daar een stuk vriendelijker.
Maar 'the view' is en blijft een schitterende locatie!
Om eerlijk te zijn, is The View.... The View, unbeatable ! Prachtig! De lobby van het hotel is ook heel smaakvol ingericht met prachtige kachina's.
Maar, voor het overige is het hotel maar zeer matig: bv. wifi werkt nauwelijls of niet in de kamer. En voor een hotel van deze prijscategorie zou dat toch wenselijk zijn. Personeel adviseert om in de gang te gaan zitten of naar de lobby te komen.
HeT ontbijt was in buffetvorm en was echt niet lekker. French toast ijskoud, eieren heel erg droog en ook lauw...
Voor het avondmaal waren we afgezakt naar Gouldings...dat was ons geadviseerd door anderen. En ik moet zeggen dat het daar ok was. Lekker warm gevuld Navajobrood met allerlei groentjes en vlees.
Ook hetpersoneel was daar een stuk vriendelijker.
Maar 'the view' is en blijft een schitterende locatie!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
En daar betaal je ook flink voor. Degelijk hotel, met als je ver genoeg vd lobby zit vanaf je balkon een schitterend uitzicht over 'the mittens'. Ik vond het personeel ontzettend aardig, maar de prijzen voor eten en drinken absurd duur. Overigens hoorde wij onze buren snurken door de muren heen.
Ik vergelijk dit hotel qua kamer met die in Furnace Creek, nette ruime kamers en nette badgelegenheden. Waar in death valley een goed betaalbaar restaurant erbij zit betaal je bij Monument Valley voor 'the view'. De afweging achteraf om een volgende keer bij Gouldings te gaan zitten is voor mij makkelijk, maar als je maar 1x zo'n reis maakt zou ik het iets meer betalen er wel voor over hebben om the view te nemen. Zorg dus alleen dat je vanuit Moab of Page al eten en drinken
Ik vergelijk dit hotel qua kamer met die in Furnace Creek, nette ruime kamers en nette badgelegenheden. Waar in death valley een goed betaalbaar restaurant erbij zit betaal je bij Monument Valley voor 'the view'. De afweging achteraf om een volgende keer bij Gouldings te gaan zitten is voor mij makkelijk, maar als je maar 1x zo'n reis maakt zou ik het iets meer betalen er wel voor over hebben om the view te nemen. Zorg dus alleen dat je vanuit Moab of Page al eten en drinken
Nou, zo slecht vond ik het eten bij The View ook weer niet. het ontbijt stelt idd niet veel voor. En geen drank toegestaan in het navajo reservaat hetgeen niet wil zeggen dat wij geen borreltje op het balkon van onze kamer dronken maar het restaurant is alcohol vrij.
-
- Amerika-newbie
Wij vonden het eten lekker! Wij verbleven hier op 1/7. We hebben 69$ betaald met 4 personen! Voor die prijs kunnen we hier niet zo lekker eten!
En ook het personeel was vriendelijk en kwam constant vragen als alles naar wens was! We zouden hier zeker terug komen!

En ook het personeel was vriendelijk en kwam constant vragen als alles naar wens was! We zouden hier zeker terug komen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij zijn in dit jaar in mei geweest.
De reservatie voor 1 nacht in "The View" heb ik rechtstreeks op de site geboekt in november 2012.
Ruime, zeer nette kamers allen met balkon (2 stoelen + tafeltje) , prachtig uitzicht - heel vriendelijk onthaal - goed ontbijt.
Wij waren supertevreden. Het is niet goedkoop maar echt een aanrader !!!!!
De reservatie voor 1 nacht in "The View" heb ik rechtstreeks op de site geboekt in november 2012.
Ruime, zeer nette kamers allen met balkon (2 stoelen + tafeltje) , prachtig uitzicht - heel vriendelijk onthaal - goed ontbijt.
Wij waren supertevreden. Het is niet goedkoop maar echt een aanrader !!!!!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben overnacht in Kayenta, een plaats die ik je niet echt kan aanbevelen. Wat een troosteloos stadje, de dode honden lagen er langs de weg, samen met de dronken indianen. In het hotel zoals bekend, geen alcoholische drank te krijgen.
savonds heel veel hangjongeren bij het hotel, die bij je bleven bedelen, in de hoop dat je -als tourist-toch misschien wat alcohol bij je hebt.
savonds heel veel hangjongeren bij het hotel, die bij je bleven bedelen, in de hoop dat je -als tourist-toch misschien wat alcohol bij je hebt.
wij hebben enkele jaren geleden gelogeerd in gouldings lodge, en kan dus niet vergelijken met een verblijf in The View, maar wij waren best tevreden met onze kamer, we hadden een mooi zicht vanuit onze kamer, zagen een deel van de mittens vanuit onze kamer, met een groot onweer dat erover ging en dan de ondergaande zon erop, leverde het een prachtig zicht op
kamer was netjes en in orde, en we boekten ook meteen een geleide tour door de valley
kamer was netjes en in orde, en we boekten ook meteen een geleide tour door de valley
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben 1 nacht in het View Hotel geslapen tijdens onze doorreis (nacht 18/11 tot 19/11).
Ideale uitvalsbasis voor Monument Valley te zien & te beleven uiteraard, ruime nette kamer, vriendelijk personeel.
Enkel het restaurant vonden wij een tegenvaller, maar het is niet dat je er veel alternatieven hebt natuurlijk...
Ideale uitvalsbasis voor Monument Valley te zien & te beleven uiteraard, ruime nette kamer, vriendelijk personeel.
Enkel het restaurant vonden wij een tegenvaller, maar het is niet dat je er veel alternatieven hebt natuurlijk...
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Wij slapen nu met kerstmis in The View.
Buiten de winter zou ik dat nooit of te nimmer boeken omwille van de exuberant hoge prijs+geen mogelijkheid om kosteloos te annuleren. We sliepen in april ll daarom in Mexican Hat in de San Juan Inn. Heel degelijk motel op amper 30min van MV, mét het voordeel dat je ook nog eens het iconische uitzicht hebt op MV van langs de 163 (milemarker 13). Een absolute must is ook gaan eten in The Swinging Steak
(zie onze blog).
Buiten de winter zou ik dat nooit of te nimmer boeken omwille van de exuberant hoge prijs+geen mogelijkheid om kosteloos te annuleren. We sliepen in april ll daarom in Mexican Hat in de San Juan Inn. Heel degelijk motel op amper 30min van MV, mét het voordeel dat je ook nog eens het iconische uitzicht hebt op MV van langs de 163 (milemarker 13). Een absolute must is ook gaan eten in The Swinging Steak

- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Denk dat The View idd enkel via hun site te boeken is. Ik raad het iig absoluut aan. Reeds 2 maal overnacht. Zeer mooie kamers en prachtig zicht uiteraard.
Je 6e reis op 2 jaar tijd, als ik goed kan tellen.
Wordt het niet stilletjes aan voordeliger gewoon naar daar te emigreren?
"Voor de verandering" nog eens naar de USA?kalaman schreef:Wij slapen nu met kerstmis in The View.

Wordt het niet stilletjes aan voordeliger gewoon naar daar te emigreren?

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
The View is inderdaad enkel rechtstreeks te boeken.
@Q-Bic : ondertussen nog n beetje werken hé...voor n volgende reis
@Q-Bic : ondertussen nog n beetje werken hé...voor n volgende reis

We hebben geslapen in San Juan Inn, een eindje van Monument Halley. Superleuk in een Yurt geslapen, met een glazen doorkijk naar de sterren....
Kijk voor meer info in onze reis van 2013
Kijk voor meer info in onze reis van 2013
-
- Amerika-ontdekker
Wij sliepen in 2011 ook in The View Hotel. Het was inderdaad aan de prijzige kant, maar we hadden een schitterende kamer met net zo'n mooi uitzicht 's avonds op de Mittens. Wij vonden het een aanrader in ieder geval (en het eten in het restaurant was ook prima).
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Morgen slapen we in The View. Benieuwd wat onze ervaringen zullen zijn.
-
- Amerika-ontdekker
niet duur is relatief hoor
minimaal $236.17 als ik boek voor september :p
minimaal $236.17 als ik boek voor september :p
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
een pak verschil met onze boeking in december :
This letter is to confirm your reservation arriving on Wednesday, December 25, 2013 and checking out on Thursday, December 26, 2013 which is a total of 1 night(s). We have you staying in 1 room(s) which is a 2Queen Bed 2nd Floor Premium View. The rate for 2 adults and 1 children will be $129.00 weekday. The total amount of your stay, including tax (13%) will be $145.77.
-
- Amerika-ontdekker
dat is inderdaad betaalbaar, maar voor $236 pas ik vriendelijlk... Mexican Hat Lodge kost maar $130 en is maar 20min van centrale deel MV
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3930 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties