Hinko schreef: Heb af en toe weer gekeken na boeken, i know, en geen lagere prijzen gezien.

Lijkt me wel relaxed om een paar dagen op Ijsland rond te struinen en dan vanaf Denver door te gaan.
Hinko schreef: Heb af en toe weer gekeken na boeken, i know, en geen lagere prijzen gezien.
Hinko schreef:
In the Blue Lagoon Bert
In mei/juni kan ik nu voor ongeveer 700 euro boeken Amsterdam - Seattle.eddepet71 schreef:Zojuist is de world sale van BA begonnen, maar helaas nog geen aanbiedingen in juli http://www.britishairways.com/travel/home/public/en_nl
VivaBelgica schreef:
Ik heb geen ervaring met vliegtuigdeals, maar:
* wijzigen deze prijzen ook dag per dag?
Ja dat kan. De maatschappijen verkopen de tickets in verschillende boekingsklasses. Nu hebben al die boekingsklasses een verschillende prijs. Je kunt dus 15 verschillende prijzen hebben voor een Economy ticket op dezelfde vlucht. De goedkoopste is niet flexibel, niet refundable, de duurste wel.
Ba heeft dus ook een speciale sale boekingsklasse, daar zijn bv maar 9 van beschikbaar op je vlucht. Is dat uitverkocht kom je in de volgende klasse. Ze kunnen het om markttechnische reden ook langer later duren. Ze kunnen elke dag wijzigingen ja.
* is het dan redelijk om ervan uit te gaan dat deze de komende dagen nog lager gaan?
Dat kan, maar zie verhaal hierboven. Misschien is er nog een klasse met nog lagere prijzen die nog niet open is voor boeken.(misschien gaat deze ook wel helemaal niet open)
* hoe lang duren zo'n world sales typisch?
Dat staat duidelijk op de site, tot en met 28 januari.
* komt er zeker ook nog een world sale vanuit Brussel?
Nee, zeker is dit niet
Ik denk dat er in de bovenstaande data een foutje zit en je 18 juni en 27 juni bedoeld?Ik ben nu voor onze reis volgend jaar (bijna dit jaar) aan het zoeken naar vliegtickets:
18 juli van Amsterdam naar Boston
27 juli van Washington DC naar Jackson Hole (Wyoming)
17 juli van San Francisco naar Amsterdam
Hoe strak zit je vast aan vertrek en terugkomen op Amsterdam? Vanaf Dusseldorf kom ik via Kayak.com (uitgaande van de data zoals hierboven staan) voor deze vluchten op een totaal van ongeveer EUR 950 p.p. Met een verschil van 350 p.p. op de tickets zou ik zeker overwegen om een nachtje in dusseldorf te slapen (park & fly-arrangement kost ongeveer 120 euro) en van daaruit te vertrekken.En wat vinden jullie van een p.p.-prijs van €1310 voor deze drie vluchten?
Very nicely done!recidivist schreef:Delta heeft op dit moment leuke deals naar zuid- en middenamerika vanaf Dusseldorf. Kan je ook leuk combineren met de USA.
Zojuist geboekt via eBookers:
- 27 mei Dusseldorf - Panama (paar dagen in Panama Stad want daar en in de nabije omgeving is meer dan genoeg te zien (Panamakanaal, de oude stad, jungle, indianen)
- 31 mei Panama - Atlanta
- 11 juni Atlanta - Dusseldorf
Kosten: EUR 445 p.p. (waarvan 399,09 aan belastingen! en dus 45 p.p. euro voor de vluchten zelf...).![]()
Je kan met de deal ook leuke prijzen creëren voor andere bestemmingen in de USA. Vliegen vanuit Panama op bestemmingen in bijv. Florida (Tampa, Orlando) kwamen een paar tientjes duurder uit.
Kunnen we na deze trip weer een van de 7 wonderen van de moderne wereld (het Panama-kanaal) van ons 'to do' lijstje schrappen en op deze manier mooi combineren met onze USA-verslaving