Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon helikopter of hotel?
Re: Grand Canyon helikopter of hotel?
Jawel, maar de forumleden raden meer dagen aan in Yosemite/Sequoia. Misschien heb jij nog tips hoe we tijd kunnen vrij maken?
Met die route van Eddepet zou ik eerder op 3 dagen rekenen......met alles wat er onderweg te zien en te doen is....
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Ik zou vanaf SF terugvliegen ipv LA.sabineeee schreef:Jawel, maar de forumleden raden meer dagen aan in Yosemite/Sequoia. Misschien heb jij nog tips hoe we tijd kunnen vrij maken?
In drie weken kun je toch overal maar kort blijven, je zal dus inderdaad keuzes moeten maken.
Eigenlijk zou ik het helemaal anders doen...
Aanvliegen op Phoenix en terug vanaf SF, dan heb je veel meer ruimte om ergens wat langer te blijven.
Ook hou je dan nog leuke dingen over voor een volgende vakantie

Maar eigenlijk gaan we hier nu teveel off topic en kun je beter een nieuw topic starten of de topic titel aanpassen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht