... en dat terwijl het meeste in New Mexico is opgenomenAricon schreef:En de beelden van Wyoming zijn prachtig ...

... en dat terwijl het meeste in New Mexico is opgenomenAricon schreef:En de beelden van Wyoming zijn prachtig ...
DejaVu schreef: Dat komt natuurlijk door Alan.
Ja, goed hè!? Als je dit goed vind, zou je ook Boston Legal eens moeten proberen. Een heel ander soort genre, maar echt geniaal! Daarin speelt hij de hoofdrol, en William Shatner heeft een (grote) bijrol. Echt een geweldig duo. Ze hebben niet voor niets meerdere prijzen en Emmy's gewonnen.BibiS schreef:Gister ook met the Blacklist begonnen. Damn wat een goede serie. De onvoorspelbaarheid en manier van filmen spreekt mij enorm aan. James Spader kende ik eerlijk gezegd nog niet... Maar wat is die man goed!
Yep yep dat klopt. Was ik vergeten...katrienenluc schreef:Emma, ik mis Revenge nog![]()
![]()
Oké, ik begrijp nu wat je bedoelt.... Die vergelijking had ik gemist. Ben benieuwd wat je over een paar afleveringen zegt....DejaVu schreef:Jasmino ik doel op de crimineel in een kooi en hij wilt alleen met een specifieke FBI agent spreken en hij wilt op een vreemde wijze de FBI "helpen". Maar ik heb nu nog maar 3 afleveringen gezien dus ik weet niet of dit later nog opgaat.