Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Emms

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Emms
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: Emms

Bericht door Emms »

Heykes,

Mijn naam is Emmy, maar mijn vrienden noemen mij Emms.
Ben al 3 maal naar de "US of A" geweest.

De eerste maal was in 2005, samen met 3 vriendinnen.
Het was een beetje een internationaal groepje (België, Nederland en Frankrijk waren vertegenwoordigd).
De reis bestond uit twee delen, het eerste deel spendeerden wij bij onze 'International mom', een amerikaanse
vriendin Joanie. Samen bezochten we Baltimore, Annapolis, New York, Washington DC...
Vervolgens namen wij het vliegtuig naar Las Vegas. Met de huurwagen bezochten we de Grand Canyon, Zion NP,
Bryce Canyon NP, Red Canyon, Hooverdam...
Dit was echt een ongelooflijke reis. Echt onvergetelijk.

Twee jaar later besloten een oud-schoolvriendin en ik om terug naar de States te gaan.
Na veel overleg besloten wij dat we deze keer naar de westkust zouden gaan.
We zijn gestart in San Francisco, Muir Woods, dan langs de kust naar Santa Cruz, Año Nueve State Reserve,
Monterey en dan terug landinwaarts ... Yosemite NP. Lone Pine, Big Pine, Bishop naar Death Valley NP richting
Las Vegas. Aangezien Sophie LV nog niet had gedaan, zijn wij daar een paar dagen gebleven. Met Las
Vegas als uitvalsbasis; hebben wij nog een paar tripjes gedaan naar Hooverdam, Grand Canyon West ( Hualapai Indian Reservation),
Zion NP (meer uitgebreid dan vorige keer). En dan terug naar Vegas om een paar dagen te relaxen.

En om er een gewoonte van te maken... 2 jaar later... Here we come USA.
Deze keer de oostkust. Starten in Washington DC (waar wij terug hadden afgesproken met Joanie).
Luray Caverns was echt de moeite waard, Pentagon, Arlington Cemetery, Shenandoah NP...
Deze maal geen huurwagen, dus hadden we een begeleid reisje voorzien tussen DC en NY.
We bezochten Boston, Corning (Glass Museum), Hershey (Chocolat Central :P ), Niagara Falls...
En dan NY... We verbleven in een B&B in Brooklyn; Liberty Island, Ellis Island...

Normaal hadden wij voorzien om 2 jaar later nogmaals naar de states te gaan. Maar das jammergenoeg niet gelukt.
Ik moest een keuze maken, en de aankoop van mijn nestje en de nodige verbouwingen kregen voorrang.
Nu hebben wij al terug afgesproken, in 2014 is het weer zover. Zo goed als zeker de westkust ... :)
San Francisco --> Los Angeles --> Las Vegas . Wij zoeken alleen nog een reisgenoot / tweede chauffeur... Enige kandidaten?

Ziezo dat was het dan.
See you around...
Emms
Laatst gewijzigd door Emms op 31 dec 2013, 07:19, 2 keer totaal gewijzigd.
~ Get your kicks on route 66 ~
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Even voorstellen: Emms

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :wave:
Emms schreef: Wij zoeken alleen nog een reisgenoot / tweede chauffeur... Enige kandidaten?
Meestal zeg ik dan dat ik beschikbaar ben en dat ik het zelfs gratis wil doen, vergoeding van reis- en verblijfkosten is voldoende. Dat moet je echter niet serieus nemen. :wink:

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Emms
Amerika-ontdekker

Bericht door Emms »

hi hi :clap: :x
Laatst gewijzigd door Emms op 31 dec 2013, 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Emms, welkom hier! Ik hoop voor jullie dat je een reisgenoot vindt. Als je dat serieus wilt is het misschien een idee er een oproepje voor in het Zuidwesten Algemene Vragen forum te zetten. Een klein verzoekje, wij moderators gebruiken de tekstkleur blauw als wij in onze officiele capaciteit communiceren. Liever hebben wij dus dat de leden gewoon in het zwart schrijven :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Emms
Amerika-ontdekker

Bericht door Emms »

Petra/VS schreef:Een klein verzoekje, wij moderators gebruiken de tekstkleur blauw als wij in onze officiele capaciteit communiceren. Liever hebben wij dus dat de leden gewoon in het zwart schrijven :).
Heb al mijn berichtjes aangepast. Sorry daarvoor.
Petra/VS schreef:Hoi Emms, welkom hier! Ik hoop voor jullie dat je een reisgenoot vindt. Als je dat serieus wilt is het misschien een idee er een oproepje voor in het Zuidwesten Algemene Vragen forum te zetten.
Zal ik zeker doen. Bedankt voor de tip.

Grtz
Emms
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer