Je hebt gelijk.
Ik werd op het verkeerde been gezet omdat die verzekering standaard staat aangezet. Je moet bewust kiezen voor de optie zonder.
Goede correctie.
USA-Spar-Plus-Tarife (DEN-LAX 31/5-22/6)
Standaard SUV
Alamo
931 euro, inclusief one way
USA-Inklusiv-Plus-Tarife
Standaard SUV
Alamo
1086 euro, inclusief one way, eerste tank, 2e bestuurder en inzittende verzekering (Zit bij je reisverzekering als je dat hebt)
Ik zit even te kijken op de website van SunnyCars om een auto te huren voor 10 dagen Orlando.
Nou zie ik verschillende classes en ik weet dat er overzichten zijn met vergelijking maar ik begrijp het niet helemaal welke auto ik zou kunnen krijgen.
Wij willen eigenlijk wel in zo'n mooie grote SUV rijden want we zijn met 4 volwassenen maar welke classe moet ik daarvoor huren? Is het de luxe classe of de comfort classe of moet ik dan echt gaan voor de minivan?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. En durf in het geval van autohuur geen risico's te nemen.
Zit ik met onderstaand aanbod van Alamo.com goed? Of mis ik iets? Of kan er misschien iets komen te vervallen?
Als je Resident of Netherlands/België hebt gedaan zit qua verzekeringen goed.
Jij hebt als extra Roadside Assistance en Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage (inzittende verzekeringen). De laatste zit in je reisverzekering. (Als je die hebt)
De eerste (Roadside Assistance) is voor vele overbodig en hoef je niet perse te hebben. Maar als je er prettig bij voelt moet je het natuurlijk doen.
engeltje84 schreef:Wij willen eigenlijk wel in zo'n mooie grote SUV rijden want we zijn met 4 volwassenen maar welke classe moet ik daarvoor huren? Is het de luxe classe of de comfort classe of moet ik dan echt gaan voor de minivan?
Iemand die mij assistentie kan bieden ==
Het aantal passagiers is dan niet zo relevant, die passen ook wel in een midsize SUV. Voor vier koffers, vier stuks handbagage en misschien ook nog een koelbox is dat een ander verhaal.
Zojuist ook de auto gehuurd via Alamo.co.uk/Brits. Voor een full size, 24 dagen, €580. We halen hem op in Orlando en brengen hem daar ook terug. Ervoor gekozen om de auto daar te betalen.
Voor mijn geruststelling...: alle verzekeringen en kosten zitten hierbij in toch? Het staat op de website wat inclusief is, maar ik wil niet voor een onaangename verrassing komen te staan daar, dus dat het allemaal ineens een stuk duurder blijkt te zijn.
(Ik vind het toch spannend, zo'n eerste keer een verre reis. Een autootje huren in Spanje was toch altijd makkelijker )
21 juli t/m 15 augustus 2014: 1e keer naar Amerika!
Hoi Vincent,
Je hebt alle benodigde verzekeringen.
Ter plaatse kun je nog Roadside Assistance en Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage nemen. Heb je een reisverzekering dan heb je de laatste niet nodig.
Bedankt, Hinko! Ik vind het fijn om het nog even te horen dat alles goed geregeld is via die website.
Ondertussen kijk ik wel verder bij de auto's. Vond het voor nu wel fijn om in ieder geval iets te hebben staan, wat ik niet gelijk hoef te betalen. Koers kan natuurlijk veranderen, maar dat zal geen tientallen euro's gaan worden natuurlijk.
21 juli t/m 15 augustus 2014: 1e keer naar Amerika!
Dag allemaal,
Kan er iemand mij helpen met de autoverhuur aub.
Wij hebben nu reeds 3 maal na elkaar een auto gehuurd via Sunny Cars (Alamo in Canada en Amerika). Voor onze reis dit jaar naar Alaska ben ik verschillende maatschappijen aan het vergelijking maar om heel eerlijk te zijn, ik zie het niet meer duidelijk . De prijzen zijn zo verschillend (van 1700€ tot bijna 4000€ voor 25 dagen vanaf 29juni2014), verzekering wel inbegrepen, niet inbegrepen,... .
Welke verzekering zijn echt nodig en vooral hoeveel zouden ze kunnen kosten. Bedankt alvast voor een beetje licht in de tunnel te brengen.
Wat kost een auto ?
Wat voor auto.
autoauto?
SUV auto ?
Waar kijk je naar uit ?
Voor wat betreft verzekeringen is het traject niet moeilijk.
Alle autohuur die je vanuit Europa boekt heeft het noodzakelijke pakket incluis.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ik veronderstel dat ik qua verzekeringen in orde zit. ik heb die gold vooral genomen omdat er 3 additional drivers bij kunnen. mn 2 reispartners zijn op dat moment 24 en 26 dus ik veronderstel dat dat geen probleem gaat zijn. die Additional driver charge *Free in California* twv 179 pond moet ik dan ook niet invullen veronderstel ik?
kan iemand me een antwoord bezorgen dan boek ik de wagen dit weekend nog
Ik zou voor je boekt even goed controleren hoe het zit. Ik kan zo gauw niets vinden maar normaal zul je voor een bestuurder onder de 25 een toeslag moeten betalen en dat zou wel eens flink op kunnen lopen. Als jullie echt alle drie willen rijden moet je dat even vooraf checken.
Idd, voor de persoon van 24 wordt een young drivers fee gerekend. Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar als je boven de 25 bent zou je misschien beter met z'n 2-en kunnen rijden, of anders dus zo'n €10 per dag extra betalen voor de young drivers fee. Kies je voor het eerste dan de persoon van 24 ook echt niet laten rijden.
Wat kost een auto ?
Wat voor auto.
autoauto?
SUV auto ?
Waar kijk je naar uit ?
Voor wat betreft verzekeringen is het traject niet moeilijk.
Alle autohuur die je vanuit Europa boekt heeft het noodzakelijke pakket incluis.
Het gaat steeds over dezelfde klasse van wagen een mid SUV type Ford Escape of een standaard SUV. Dat de standaard SUV duurder is als een mid SUV is logisch maar dat er binnen dezelfde klasse een ongelooflijk groot verschil is begrijp ik niet.
Als voorbeeld heb ik het volgende: https://www.drive-usa.de/checkout/checkout_step1.html
en https://www.alamo.be/reserveren/stap3.php
Het verschil hier is bijna 100%. Vanwaar dit ongelooflijk groot verschil? Ligt dit aan de verzekering?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.