Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen : LilyRose17

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
LilyRose17
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Even voorstellen : LilyRose17

Bericht door LilyRose17 »

Hallo allemaal,

Heb me al een poosje geleden aangemeld op deze site, maar ben nog niet echt actief geweest.
Zal me dan hierbij ook even voorstellen.
Ik ben net als velen hier, gek op Amerika. In 2012 en 2013 heb in Amerika gewoond en gewerkt op een trainee visum.
Inmiddels ben ik weer terug in NL, maar nog steeds met veel heimwee naar het prachtige Amerika!
Hoop, net als velen met mij, snel weer terug te kunnen en zou daar graag een nieuw leven opbouwen.
Heb veel in Amerika gereisd (als reisleidster) dus heb je vragen over de parken of steden, dan kan je die altijd stellen! :)
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen : LilyRose17

Bericht door Aricon »

Hallo LilyRose17, welkom op het forum.

Wat leuk dat je de kennis en ervaring die je hebt opgedaan als reisleidster wilt delen op het forum. Veel mensen zullen je dankbaar zijn! :thumbup:
EstherAnna77
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Even voorstellen : LilyRose17

Bericht door EstherAnna77 »

Hoi!

Wat leuk!! Ik heb ook een paar seizoenen (2007/2008) in Amerika mogen wonen/werken als reisleidster. Voor welke organisatie was jij aan het werk? Ik was destijds voor Suntrek Tours trekleader.

Ik ben een zeer gelukkige selectee van de DV lottery en mag hopelijk dit jaar terug naar de VS en weer werken als reisleidster voor m'n oude bazin. Kan niet wachten :)
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor” – Mark Twain

DV2014 selected. Hopelijk in lente 2014 richting Santa Rosa, CA!!!!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer