Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Booking.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Booking.com
Hoi allemaal!
Heeft er hier iemand ervaring met Booking.com? Wij zouden graag de meeste van onze hotelovernachtingen via hen willen reserveren omdat ze betaalbaar en annuleerbaar zijn. Is dit een goede aanbieder volgens jullie? En hoe gaat het precies in zijn werk? Iemand ervaring hiermee? Of heeft er iemand een beter voorstel?
Alvast bedankt!
Heeft er hier iemand ervaring met Booking.com? Wij zouden graag de meeste van onze hotelovernachtingen via hen willen reserveren omdat ze betaalbaar en annuleerbaar zijn. Is dit een goede aanbieder volgens jullie? En hoe gaat het precies in zijn werk? Iemand ervaring hiermee? Of heeft er iemand een beter voorstel?
Alvast bedankt!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Booking.com
Hallo Kristel,
Booking.com is een goede aanbieder hoor. Wij hebben er al vele malen hotelovernachtingen geboekt.
Je kunt er makkelijk bij boeken en ook weer annuleren als dat zou moeten.
Als je een account aanmaakt bij Booking, houdt deze automatisch bij wat je allemaal geboekt hebt.
Hij is over het algemeen net zo duur/goedkoop als de andere aanbieders.
Gr. Angelique
Booking.com is een goede aanbieder hoor. Wij hebben er al vele malen hotelovernachtingen geboekt.
Je kunt er makkelijk bij boeken en ook weer annuleren als dat zou moeten.
Als je een account aanmaakt bij Booking, houdt deze automatisch bij wat je allemaal geboekt hebt.
Hij is over het algemeen net zo duur/goedkoop als de andere aanbieders.
Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Hele goede ervaringen met ze. De klantenservice is ook erg goed, vragen worden snel beantwoord en ik heb twee keer meegemaakt dat een hotel zich niet aan de reservering wilde houden en dat is beide keren opgelost door Booking.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Booking.com is geweldig. Je kan ze blindelings vertrouwen. Maar ze zijn niet altijd de goedkoopste.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Super!
Dan ben ik al wat gerustgesteld
Tof van jullie snelle reacties! Thanks !

- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik gebruik zowel Booking.com als Hotels.com vrij regelmatig (niet alleen voor reserveringen in de VS) en heb met beide goede ervaringen.
Lage prijzen (soms de ene, soms de andere meestal scheelt het niet veel in prijs), goede service, makkelijk in gebruik en makkelijk terug te annuleren indien gewenst.
Als je een account aanmaakt kan je snel boeken en heb je een handig overzicht van je reservaties (ook met de app op tablet of smartphone, alles bij de hand bij aankomst in je hotel dus) en ook je gekozen hotels bewaren in favorieten mapjes.
Lage prijzen (soms de ene, soms de andere meestal scheelt het niet veel in prijs), goede service, makkelijk in gebruik en makkelijk terug te annuleren indien gewenst.
Als je een account aanmaakt kan je snel boeken en heb je een handig overzicht van je reservaties (ook met de app op tablet of smartphone, alles bij de hand bij aankomst in je hotel dus) en ook je gekozen hotels bewaren in favorieten mapjes.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb vaak booking.com gebruikt (mijn eerste keuze, trouwens) en nog geen problemen gehad. Ik zeg ook vaak weer wat af. Bewaar wel afzeggingen, ik heb 1x meegemaakt dat er geld van mijn rekening werd afgeschreven. Ik stuurde het betreffende hotel bewijs van mijn cancellation en kreeg gelijk het geld terug ....
-
- Amerika-ontdekker
Mijn laatste reis naar Amerika afgelopen mei hebben we alle hotels geboekt via Booking.com
Ik kan zo gauw niets negatiefs verzinnen over Booking, eigenlijk alleen maar goede dingen.
Oftewel, gewoon doen
Ik kan zo gauw niets negatiefs verzinnen over Booking, eigenlijk alleen maar goede dingen.
Oftewel, gewoon doen

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is altijd verstandig om ook naar andere boekingssites te kijken of rechtstreeks bij het hotel. Check voor accommodatie in de parken de afstanden die zij aangeven goed. Als je bijvoorbeeld iets zoekt in Yosemite Village krijg je een lijst met hotels met daarbij de afstand naar Yosemite Village. Deze afstanden zijn echter in werkelijkheid veel hoger (naar June Lake wordt 40 km opgegeven, dit is echter 140 km).
Misschien heb je ook iets aan dit topic.
Marianne
Misschien heb je ook iets aan dit topic.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Inderdaad! Dankjewel!
Booking.com is prima hoor.
Zelf gebruik ik vaker hotels.com vanwege het rewards progamma.
10 nachten en dan een gratis.
Aankomende zomer heb ik twee gratis overnachtingen.
Ook hier moet je goed lezen omdat de goedkoopste optie soms niet te annuleren is.
Het nadeel vindt ik dat ze eigenlijk altijd het geld meteen afschrijven.
Bij annuleren staat het wel weer binnen 24 uur op je rekening.
Op dit moment hadden ze een paar leuke aanbiedingen voor van de zomer
En heb een paar overnachtingen bij hun geboekt waaronder twee gratis.
Wel is het zo dat ze alle 10 nachten bij elkaar optellen en je hier voor het gemiddelde als gratis krijgt.
Ook hebben ze een service dat als de prijs later lager wordt je het verschil terugkrijgt op je rekening als je ze mailt.
Soms boeken we voordeliger bij het hotel zelf voordeliger maar afgelopen zomer in Florida toch regelmatig bij hun goedkoper gevonden.
Zelf gebruik ik vaker hotels.com vanwege het rewards progamma.
10 nachten en dan een gratis.
Aankomende zomer heb ik twee gratis overnachtingen.
Ook hier moet je goed lezen omdat de goedkoopste optie soms niet te annuleren is.
Het nadeel vindt ik dat ze eigenlijk altijd het geld meteen afschrijven.
Op dit moment hadden ze een paar leuke aanbiedingen voor van de zomer
En heb een paar overnachtingen bij hun geboekt waaronder twee gratis.
Wel is het zo dat ze alle 10 nachten bij elkaar optellen en je hier voor het gemiddelde als gratis krijgt.
Ook hebben ze een service dat als de prijs later lager wordt je het verschil terugkrijgt op je rekening als je ze mailt.
Soms boeken we voordeliger bij het hotel zelf voordeliger maar afgelopen zomer in Florida toch regelmatig bij hun goedkoper gevonden.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vind ik persoonlijk nu niet zo een nadeel. Zo zijn onze onkosten voor de reis een beetje gespreid aangezien wij de overnachtingen op voorhand gaan boekeneric44051 schreef:Het nadeel vindt ik dat ze eigenlijk altijd het geld meteen afschrijven.

Als we dan zouden annuleren, is dat weer extra voor ter plaatse

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Let wel op de AAA korting. Sommige hotels hebben een bepaalde prijs op Booking.com en als je dan gaat kijken op de website van die hotels, kun je daar nog boeken met AAA korting. Scheelt toch 10 % en heeft meestal dezelfde voorwaarden als het "gewone" tarief.
Goede ervaringen mee. Als de koers van de dollar gunstig staat (nu dus) boeken. Met de app op de Ipad altijd up-to-date informatie. Mocht het rechtstreeks boeken bij het hotel niet (veel) uitmaken dan heeft dit mijn voorkeur.
1979: NYC, Ohio
1980: NYC, Ohio, Kentucky
2013: NYC, rondreis New England
2014: Chicago naar San Francisco
1980: NYC, Ohio, Kentucky
2013: NYC, rondreis New England
2014: Chicago naar San Francisco
Heb al vele honderden overnachtingen (hotels, B&B's, appartementen,..) geboekt via booking.com in diverse landen en steeds tevreden geweest. Bijna nooit zijn er voorafbetalingen te doen en annuleringen gaan probleemloos.
Na een aantal boekingen krijg jij 10% korting op sommige overnachtingen via het 'Genius award scheme' (wie verzint die namen toch
)
Na een aantal boekingen krijg jij 10% korting op sommige overnachtingen via het 'Genius award scheme' (wie verzint die namen toch

- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Helaas; dat heeft geen voordeel.HansH schreef:Als de koers van de dollar gunstig staat (nu dus) boeken.
Bij je reservering krijg je de kosten in Euro's te zien met de opmerking dat je het hotel in de locale valuta moet betalen. Het is dus slechts een indicatie.
Het aardige van Booking.com is dat je doorgaans niet vooruit hoeft te betalen. Dus alleen de koers op de dag van betaling (= dag van aankomst in het hotel) is relevant.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bij ons is toch vrijwel de helft van de boekingen onmiddellijk afgeschreven (staat wel altijd netjes vermeld bij de info over het hotel) dus dan is het wel een voordeel.Frasi schreef: Helaas; dat heeft geen voordeel.
Bij je reservering krijg je de kosten in Euro's te zien met de opmerking dat je het hotel in de locale valuta moet betalen. Het is dus slechts een indicatie.
Het aardige van Booking.com is dat je doorgaans niet vooruit hoeft te betalen. Dus alleen de koers op de dag van betaling (= dag van aankomst in het hotel) is relevant.
Wij hebben er ook geen probleem mee, zo is het vakantiebudget netjes gespreid

en bij annulering heb je je geld ook meteen terug
Zinloos maar leuk feitje: booking.com is een van oorsprong Nederlands bedrijf (hun hoofdkantoor zit op het Rembrandtplein in Amsterdam) en is het grootste hotelboekingsbedrijf ter wereld (gemeten in aantal overnachtingen). In 2005 zijn ze trouwens overgenomen door Priceline, waarbinnen booking.com als zelfstandige onderneming opereert.
Privé boek ik hotels vrijwel altijd via booking.com, vanwege hun betrouwbaarheid, eenvoudige annuleringsbeleid en goede bereikbaarheid van de klantenservice (ook in het Nederlands). Alleen voor last minute overnachtingen waarbij enkel de locatie+prijs telt, ga ik eerder naar bijvoorbeeld hotwire.com.
(nee, ik heb geen aandelen
)
Privé boek ik hotels vrijwel altijd via booking.com, vanwege hun betrouwbaarheid, eenvoudige annuleringsbeleid en goede bereikbaarheid van de klantenservice (ook in het Nederlands). Alleen voor last minute overnachtingen waarbij enkel de locatie+prijs telt, ga ik eerder naar bijvoorbeeld hotwire.com.
(nee, ik heb geen aandelen

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- WizardOfOss
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ook hier een zeer tevreden klant van Booking.com. Waar ter wereld ik ook een hotel nodig heb, dan is die site meestal toch mijn eerste optie. Pas als ik daar niks naar m'n zin kan vinden ga ik meestal pas verder kijken. Voor alleen maar een paar euro voordeel ga ik niet snel ergens anders boeken, betrouwbaarheid is ook wat waard.
Betalings- en annuleringsbeleid is overigens wel afhankelijk van het hotel in kwestie, en ook al mag je gratis annuleren, let dan nog goed op tot hoe lang van tevoren en welke kosten je anders krijgt. Wel erg handig: je kan een boekingsbevestiging ook uitprinten in de taal van het land. Zeker voor landen waar ze Engels of überhaupt ons schrift wat minder goed beheersen...
Betalings- en annuleringsbeleid is overigens wel afhankelijk van het hotel in kwestie, en ook al mag je gratis annuleren, let dan nog goed op tot hoe lang van tevoren en welke kosten je anders krijgt. Wel erg handig: je kan een boekingsbevestiging ook uitprinten in de taal van het land. Zeker voor landen waar ze Engels of überhaupt ons schrift wat minder goed beheersen...
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4635 Weergaves
-
Laatste bericht door Jo usalover