Na veel gelezen te hebben op dit forum, blijft het af en toe moeilijk een afweging te maken hoeveel dagen ergens te verblijven etc.
Ik ga samen met mijn vriendin in september een 22 daagse reis naar Amerika maken (ja zo noemen ze het ook al ben je er werkelijk korter).
Wij willen de volgende rondreis maken:
dag 1: Aankomst 's avonds - San Fransisco
dag 2: SF
dag 3: SF
dag 4: SF
dag 5: San Fransisco --> Pismo Beach
dag 6: Pismo Beach --> LA
dag 7: LA
dag 8: LA --> San Diego
dag 9: San Diego
dag 10: San Diego --> Sedona
dag 11: Sedona --> Grand Canyon
dag 12: Grand Canyon
dag 13: Grand Canyon --> Monument Valley --> Page
dag 14: Page
dag 15: Page --> Bryce Canyon
dag 16: Bryce Canyon --> Zion --> Las Vegas
dag 17: Las Vegas
dag 18: Las Vegas --> Death Valley --> Mammoth Lakes (Suggesties voor iets anders dan Mammoth lakes zijn welkom!)
dag 19: Mammoth Lakes --> Yosemite
dag 20: Yosemite --> SF
dag 21: SF terug naar huis
dag 22: aankomst nederland
Paar vragen die wij momenteel hebben zijn:
- de 3 dagen in SF is ons aangeraden door vrienden. Hoe denken jullie hierover?
- Dag 7 LA willen we universal studio's bezoeken. Eventueel kunnen we hierna doorrijden naar San Diego voor ons hotel, maar wat is jullie ervaring? is dit te doen? en zouden jullie dit doen?
Wij zouden dit doen, zodat we dag 8 dan al de gehele dag in San Diego zijn voor Seaworld en zouden dan de volgende dag al kunnen vertrekken naar Sedona.
- Vinden jullie de reistijd van San Diego naar Sedona te doen? ik ga er vanuit dat we dan inderdaad de hele dag aan het rijden zijn maar dat het wel te doen is. Phoenix vinden we niet bijzonder genoeg om een tussen stop te maken.
- Zoals ook al in het lijstje aangegeven gaan we vanuit Las Vegas door Death Valley naar Mommoth Lakes. Wij zijn bij Mommoth Lakes terecht gekomen doordat we dit vonden in de verschillende reisgidsen. Wat zeggen jullie hier inderdaad ergens stoppen of even doorrijden naar Yosemite en daar de extra tijd pakken? Of een andere plek nog meepakken?
Hoor graag wat jullie van de reis vinden en de tijd die we overal gepland hebben. Ja, het wordt een drukke vakantie maja.. hebben nu eenmaal maar 3 weekjes