Ben me nog steeds op verschillende dingen aan het orrienteren Noorwegen lijkt me wel mooi maar goedkoop zou ik de complete reis niet willen noemen. Eten drinken en benzine zijn daar niet goedkoop. Overnachten in de hutjes dan weer wel. (gisteren gesproken met ervaringsdeskundige met meerdere rondreizen daar oa naar de noordkaap)
Een terrassje pikken zit er met een kleine niet zo gauw in en luxe uitgebreid uit eten zijn wij niet zo van. Ook geen vis of wijn liefhebbers dus simpel is voor ons gewoon goed.
Maar vrouw wil nu naar griekenland. Erg mooi land denken we zelf met ook veel te bezichtigen voor ons. Voor onze zoon moeten we nog even kijken want tijdens onze reis in rome zat hij nog vast aan de buggy (heeft daar leren lopen) maar nu is ie mobiel en wil wat meer doen natuurlijk
Vliegen op athene met transavia is niet echt duur voor 3 personen net zo duur als 1 ticket USA.
En dan de 1e paar dagen in athene met de metro (ging in rome ook goed) en daarna de auto oppikken en een rondreis maken
autohuur is wel iets duurder en benzine natuurlijk ook maar afstanden vallen wel mee zit nu rond de 2000km.
Misschien dit jaar toch ook eens een AirBNB gebruiken (wilde ik vorig jaar in amerika al doen maar op 1 of andere manier niet van gekomen)