Via site van Aer Lingus zelf inderdaad redelijk goedkoop. Vertrek op 24 juli vanaf AMS en retour op 12 augustus naar Orlando is 1290 voor 2 personen. Exact dezelfde reis via budgetair.nl is overigens totaal ruim 1900. Dat scheelt toch zo'n € 700..GYMF schreef:Voor de Florida-gangers in juli 2014: nu verlaagde prijzen met Aer Lingus voor tickets naar Orlando op 3,8 en 12 juli heen en 29 juli terug (wellicht ook op andere data nog). Wij hebben net geboekt voor 4 volw voor in totaal € 2.611 (€653 pp), vertrek 8 juli en retour 29 juli.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
-
- Amerika-ontdekker
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Aer Lingus heeft de prijzen alweer aangepast!! Tarieven nu dus weer op 'normaal' niveau

In die periode heeft alles nu dezelfde prijs. In 12 uur de prijzen allemaal weer anders.

In die periode heeft alles nu dezelfde prijs. In 12 uur de prijzen allemaal weer anders.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Om 4.00 uur geboekt, 4 tickets voor 2541 euro. Om 7.28 uur zijn ze alweer 3660 euro.rick82 schreef:Aer Lingus heeft de prijzen alweer aangepast!! Tarieven nu dus weer op 'normaal' niveau![]()

Trouwens ook nog een bescheiden extra korting van 1,2% via shopkorting.nl gescoord.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 09 jan 2014, 07:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat weer een verschil en wat kan het snel gaan. Zo zie je maar weer als je kunt boeken en je ziet een leuke prijs/tijd meteen doen.
Eerste keer Aer Lingus Eddepet?
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Klopt, 1e keer. Volgens mij kan ik er wel BA punten sparen maar zo helder was ik vannacht nietHinko schreef:Wat weer een verschil en wat kan het snel gaan. Zo zie je maar weer als je kunt boeken en je ziet een leuke prijs/tijd meteen doen.

Voor mij doen nog duur, laatste 4 jaar altijd onder de 550,00 per ticket gebleven in de zomervakantie, maar het thuisfront wilde niet veel langer meer wachten. En het is dat ik toevallig niet kon slapen...
Als jij nou nog even goedkope autohuur regelt....

Dat verzoekje lees ik vaker hier.....eddepet71 schreef: Als jij nou nog even goedkope autohuur regelt....

Wel lekker in Dublin al door US immigration. Een keer wat anders.
Thuisfront nu ook weer rustig, ook belangrijk

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
heeft er iemand goede raad ??? reeds maanden volg ik de ticketprijzen en eerlijkheidshalve heb ik reeds verschillende malen telang gewacht om toe te happen op een bepaalde prijs(altijd maar denken dat er betere deals kunnen komen rond het eind van het jaar ) - wij maken de tocht in juli (11/07) rotterdam/brussel of antwerpen richting denver om terug te keren rond 04 augustus vanuit san francisco / de prijzen zijn nooit lager gegaan dan 1000euro - maar nu stijgen de tickets iedere dag (gemiddelde dagprijs 1200eur) en ben ik wanhopig aan het zoeken op die ene deal - heeft er iemand extra tips ... zijn er nog mensen zoals ons 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik zoek hetzelfde van Brussel maar dan voor september en ik merk idd ook dat de prijzen omhoog gaan (gemiddeld zo'n 100 euro zijn ze gestegen voor ons momenteel).
Laatst gewijzigd door Aricon op 09 jan 2014, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
- Amerika-ontdekker
beste johnaton, onze zoektocht startte in brussel maar na het vele zoeken is ook Rotterdam airport een zeergoed alternatief , de prijzen zijn er merkelijk beter . Mochten we kunnen zien in een glazen bol dan wisten hoe of waar te boeken , maar nu weten we het efkes niet meer / prijzen gekregen vandaag van connections en wtc.nl beide schommelen rond 1100euro voor een retourticket /terwijl de beste prijs voor onze round-trip (vertrek rotterdam) 1078euro (budgetair)bedraagt -dus echt grote verschillen zijn er niet maar de prijzen zijn nu éénmaal hoog in vergelijking met eerdere jaren / afwachten denk ik dan maar hoelang en voor welke prijs ?
-
- Amerika-ontdekker
Siegried, op aanraden in een ander topic kan ik je tix.nl aanraden, daar staan onze gewenste vluchten aan 622 euro per persoon momenteel! Mits een beetje geluk komt het voor jou ook goedkoper uit?!
Laatst gewijzigd door Aricon op 10 jan 2014, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- bedeve
- Amerika-expert
Even wachten Johnaton...heb jij wel eens wat reviews van TIX gelezen ?
Weet jij wel wat jij een ander heel enthousiast aanbeveelt ?
Laatst gewijzigd door Aricon op 10 jan 2014, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Ik heb een vlucht geboekt vanuit Amsterdam naar San Fransisco. Terugvlucht van Las Vegas naar Amsterdam.
Prijs: 650€ per persoon inclusief reisverzekering. Periode: 13-30 september. Geboekt via cheaptickets.nl; vliegtuigmaatschappij United Airlines.
Lijkt mij een goede prijs, niet? Ik durfde niet langer meer wachten... Liever reserveren als ik een aanvaardbare prijs zie, dan hopen op een lagere prijs die misschien niet meer komt...
En ja, nu kan ik ook écht beginnen plannen
ook mooi meegenomen natuurlijk.
Prijs: 650€ per persoon inclusief reisverzekering. Periode: 13-30 september. Geboekt via cheaptickets.nl; vliegtuigmaatschappij United Airlines.
Lijkt mij een goede prijs, niet? Ik durfde niet langer meer wachten... Liever reserveren als ik een aanvaardbare prijs zie, dan hopen op een lagere prijs die misschien niet meer komt...
En ja, nu kan ik ook écht beginnen plannen

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
- bedeve
- Amerika-expert
Je moet het zien als met belastingen: middelen.eddepet71 schreef: Voor mij doen nog duur, laatste 4 jaar altijd onder de 550,00 per ticket gebleven in de zomervakantie, maar het thuisfront wilde niet veel langer meer wachten. En het is dat ik toevallig niet kon slapen...
Ik zit over de laatste 7 vluchten naar Chicago (1) ,LAX ( 3 X) en SFO ( 3x) gemiddeld op € 524.
Voor een van die vluchten heb ik € 720 betaald .
Is even zuur.
Dan maar terughalen in je autohuur.
Zie daarvoor ook het Emerald Club item zoals je weet.
Ga eens als je s'nachts toch wakker bent daar naar terug om het onbevangen ,zonder aannames en invullingen te lezen.
En dan met Hinko's http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue tarief een Mid-Size car ( Bijv Toyota Corolla ) boeken.
Of prepaid via Expedia.
Ben je weer helemaal terug in je budget !
Alvast veel voorpret voor je vakantie !
Laatst gewijzigd door bedeve op 10 jan 2014, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Los van je veelzeggende laatste regel is het toch een prima tarief.SarahB schreef:Ik heb een vlucht geboekt vanuit Amsterdam naar San Fransisco. Terugvlucht van Las Vegas naar Amsterdam.
Prijs: 650€ per persoon inclusief reisverzekering. Liever reserveren als ik een aanvaardbare prijs zie, dan hopen op een lagere prijs die misschien niet meer komt...
Die reisverzekering er uit halend zit je rond € 630 .
Nu nog via vakantieveilingen of hotelkamerveiling een sleep,park,fly op Schiphol en jouw start is helemaal top .
Mooi !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Hehe bedanktbedeve schreef:Los van je veelzeggende laatste regel is het toch een prima tarief.SarahB schreef:Ik heb een vlucht geboekt vanuit Amsterdam naar San Fransisco. Terugvlucht van Las Vegas naar Amsterdam.
Prijs: 650€ per persoon inclusief reisverzekering. Liever reserveren als ik een aanvaardbare prijs zie, dan hopen op een lagere prijs die misschien niet meer komt...
Die reisverzekering er uit halend zit je rond € 630 .
Nu nog via vakantieveilingen of hotelkamerveiling een sleep,park,fly op Schiphol en jouw start is helemaal top .
Mooi !

Overnachting op Schiphol is niet nodig (met dank aan lieve grootouder die ons willen vervoeren en er een dagje Amsterdam van maken

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Ik lees goede en minder goede reviews, uiteindelijk loop je volgens mij toch gewoon het risico dat je vlucht niet goed geboekt wordt en dat je dan toch tegen een hogere prijs moet boeken?bedeve schreef:Even wachten Johnaton...heb jij wel eens wat reviews van TIX gelezen ?
1 iets begrijp ik trouwens wel niet, als ik op die hun website kijk vind ik die vluchten dus relatief goedkoop via lufthansa, als ik dan echter via de website van lufthansa zelf kijk vind ik die vluchten nergens terug en al helemaal niet voor zo'n goede prijzen, zie ik iets over het hoofd?
Nee hoor je ziet niks over het hoofd.
Ik vraag mij dat ook wel eens af. Bij Ebookers en Expedia vind je die prijzen ook niet. Bij veel meer trouwens.
De lage United / Lufthansa prijzen vind je nu vooral bij Budgetair / Cheaptickets / Vliegwinkel. (Zeg maar de Travix groep) en bij Tix.
Het lijkt er wel op dat zij wel bepaalde tariefklassen laten zien en/of beschikbaar zijn en de anderen niet. Waar dat aan ligt? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik vraag mij dat ook wel eens af. Bij Ebookers en Expedia vind je die prijzen ook niet. Bij veel meer trouwens.
De lage United / Lufthansa prijzen vind je nu vooral bij Budgetair / Cheaptickets / Vliegwinkel. (Zeg maar de Travix groep) en bij Tix.
Het lijkt er wel op dat zij wel bepaalde tariefklassen laten zien en/of beschikbaar zijn en de anderen niet. Waar dat aan ligt? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
- kfijneman
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het zijn moment Werelddeal Weken bij KLM, ik krijg nu al 400 euro korting op exact dezelfde tickets voor dezelfde periode (17 mei-9 juni). Ik betaal nu €719.76 p.p. om van Amsterdam naar San Francisco te vliegen en weer terug van Salt Lake City naar Amsterdam. Op de heenweg een rechtstreekse ochtendvlucht en op de terugweg een late middagvlucht met 1 overstap in Detroit. Is best aardig, toch? Of kan het nog goedkoper? Ik ben wel fan van rechtstreekse vluchten haha.
Al mijn reisverslagen zijn te lezen op: http://kfijneman.waarbenjij.nu/
2011 Orlando
2012 Rondreis West-Amerika
(2013 Zuid-Afrika & Swaziland)
2013 New York
2014 Rondreis West-Amerika
2015 Rondreis Florida
2011 Orlando
2012 Rondreis West-Amerika
(2013 Zuid-Afrika & Swaziland)
2013 New York
2014 Rondreis West-Amerika
2015 Rondreis Florida
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Voor vertrek in mei en terugkeer in juni is het geen scherpe prijs, maar slecht is de prijs niet, zeker als er 1 non-stop in zit en het leuke tijden zijn.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- samabith
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
De ticketprijzen zijn via Cheaptickets.de vaak nog net wat goedkoper dan bij Cheaptickets.nl. Voor ons scheelde dat toch weer €15 per persoon 

2004 Orlando, 2007 Florida, 2008 Zuid West, 2010 LV, SF, LA, 2012 New York, 2013 Deep South, 2014 Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3393 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 12 Reacties