Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Booking.com
Re: Booking.com
Het begint misschien wel een beetje saai te worden, maar ik ben ook een fan van booking.com.
Of het nou Amerika is, of Europa, nooit heb ik een probleem gehad.
Lekker eenvoudig boeken, route aanpassen, hotels weer annuleren en andere data/hotels boeken.
Absoluut een fluitje van een cent.
Het direct belasten van mijn creditcard, zoals andere sites wel doen, vind ik dus absoluut niet leuk.
Als ik over een half jaar een brood wil halen bij de bakker, ga ik deze nu toch ook niet alvast betalen.
Vind het eerlijk gezegd al heel vervelend, dat ik op voorhand de vlucht en de huurauto moet betalen.
Dat geld kan je ook voor een half jaar op een speciale spaarrekening zetten.
Krijg je nog een beetje rente, niet echt veel oké, maar elke euro in mijn zak is beter dan op een rekening van zo'n grote organisatie.
Groetjes,
Paul
Of het nou Amerika is, of Europa, nooit heb ik een probleem gehad.
Lekker eenvoudig boeken, route aanpassen, hotels weer annuleren en andere data/hotels boeken.
Absoluut een fluitje van een cent.
Het direct belasten van mijn creditcard, zoals andere sites wel doen, vind ik dus absoluut niet leuk.
Als ik over een half jaar een brood wil halen bij de bakker, ga ik deze nu toch ook niet alvast betalen.
Vind het eerlijk gezegd al heel vervelend, dat ik op voorhand de vlucht en de huurauto moet betalen.
Dat geld kan je ook voor een half jaar op een speciale spaarrekening zetten.
Krijg je nog een beetje rente, niet echt veel oké, maar elke euro in mijn zak is beter dan op een rekening van zo'n grote organisatie.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook ik heb goede ervaringen met Booking.com.
In 2012 de hotels van onze rondreis Andalusië en in 2013 de hotels van onze rondreis Italië via Booking.com geboekt.
En zo tussendoor nog wat hotelovernachtingen. Inmiddels noemen ze mij Geniusbooker en krijg ik bij een aantal hotels, in welke regio dan ook, 10% korting. Dus ook de hotels voor 2014, rondreis Oost USA/Canada worden door ons weer bij Booking.com geboekt.
Persoonlijk vind ik de optie Boek nu, betaal later en gratis annuleren erg fijn.
In 2012 de hotels van onze rondreis Andalusië en in 2013 de hotels van onze rondreis Italië via Booking.com geboekt.
En zo tussendoor nog wat hotelovernachtingen. Inmiddels noemen ze mij Geniusbooker en krijg ik bij een aantal hotels, in welke regio dan ook, 10% korting. Dus ook de hotels voor 2014, rondreis Oost USA/Canada worden door ons weer bij Booking.com geboekt.
Persoonlijk vind ik de optie Boek nu, betaal later en gratis annuleren erg fijn.
Omdat het een aanbieding was, die niet geannuleerd kon worden, moest ik direct betalen. Vandaar de actuele koers van dat moment. Risico? Vind van niet. Bij annulering zou de annuleringsverzekering 100% vergoeden (bevestigd door Unive).Frasi schreef:Helaas; dat heeft geen voordeel.HansH schreef:Als de koers van de dollar gunstig staat (nu dus) boeken.
Bij je reservering krijg je de kosten in Euro's te zien met de opmerking dat je het hotel in de locale valuta moet betalen. Het is dus slechts een indicatie.
Het aardige van Booking.com is dat je doorgaans niet vooruit hoeft te betalen. Dus alleen de koers op de dag van betaling (= dag van aankomst in het hotel) is relevant.
1979: NYC, Ohio
1980: NYC, Ohio, Kentucky
2013: NYC, rondreis New England
2014: Chicago naar San Francisco
1980: NYC, Ohio, Kentucky
2013: NYC, rondreis New England
2014: Chicago naar San Francisco
Wij hebben twee enkele hotelovernachtingen in LV en daar is het wel kosteloos annuleren, maar wordt de eerste nacht wel meteen van de creditcard afgeschreven waardoor we toch van de goedkope dollar gebruik kunnen maken.
Met de huidige rentes/inflatie kan je het natuurlijk wel beter meteen uitgeven ipv het nog even bij te houdenIzognoeg schreef: Dat geld kan je ook voor een half jaar op een speciale spaarrekening zetten.

On topic: ook hier alleen maar goeie ervaringen met booking.com
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4629 Weergaves
-
Laatste bericht door Jo usalover